Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Tegenover het zuinige gebruik staat volgens mij wel dat in een GDI motor V-power benzine getankt moet worden toch? (Althans wel bij Mitsubishi GDI motoren..)

Geplaatst

Prijsverschil €2885 met de 2.0. Is dat niet meer prijsverschil dan bij Hyundai (was toch daar €1500 verschil 1.6-2.0)?

Behalve dat de luxe trim niet verkrijgbaar is kun je ook geen automaat of 4x4 krijgen bij deze motor (bij IX35 niet, dus ws ook niet bij Sportage)

Geplaatst

Met turbo heb je een veel leuker vermogen en meestal ook een veel schonere uitstoot.. is kia bang om turbo's toe te passen?

Geplaatst
Met turbo heb je een veel leuker vermogen en meestal ook een veel schonere uitstoot.. is kia bang om turbo's toe te passen?

Vraag het Hank......!

Geplaatst

Tja, jij snapt er niks van jantje...;)

Heb vandaag besloten om mezelf eens te verwennen met een Sportage 1.6 X-ecutive Plus pack in de kleur sirius silver ! Wat een heerlijke job heb ik toch... hahaha.

1 Oktober worden alle prijzen officieel bekend gemaakt. Mijn Sportage staat al op transport !!!

Geplaatst

In principe moet ik per dag een auto invoeren.

Ik ben wel iemand die een vaste auto erg fijn vindt, dat ik om de 3-4 maanden wissel maakt het alleen maar leuker ! Ik heb deze week nog maar 1 dag de Cee'd mee gehad, gisteren de Nissan Juke eens geprobeerd, erg vette bak maar te klein voor mij. Nu staat er een venga X-ecutive voor de deur in het Steel Gray ! En morgen zien we het wel weer....

Geplaatst
Tja, jij snapt er niks van jantje...;)

Heb vandaag besloten om mezelf eens te verwennen met een Sportage 1.6 X-ecutive Plus pack in de kleur sirius silver ! Wat een heerlijke job heb ik toch... hahaha.

1 Oktober worden alle prijzen officieel bekend gemaakt. Mijn Sportage staat al op transport !!!

Begrijp ik nou dat verkoper peterrrrrr een auto verkoopt aan klant peterrrrr ?

Dat lijkt me geweldig onderhandelen w.b gadgets en meer.....

Bijzonder !

Peter, van Harte :-)

Geplaatst
In principe moet ik per dag een auto invoeren.

Ik ben wel iemand die een vaste auto erg fijn vindt, dat ik om de 3-4 maanden wissel maakt het alleen maar leuker ! Ik heb deze week nog maar 1 dag de Cee'd mee gehad, gisteren de Nissan Juke eens geprobeerd, erg vette bak maar te klein voor mij. Nu staat er een venga X-ecutive voor de deur in het Steel Gray ! En morgen zien we het wel weer....

Ok

Geplaatst

de 1.6 GDI en 1.7 CRDI zijn hier in Belgie al te bestellen en te verkrijgen.. Dit keer zijn de Belgen eens sneller..

1.6 2 WD Lounge vanaf € 19.930,-

1.7Crdi 2 WD Lounge vanaf € 22.629,-

Duurste uitvoering is de 2.0 Crdi AWD Evogue voor € 33.411,-

Geplaatst
Staat nog niets online bij kia.nl

We wachten af..

(1,6 maar geen turbo, stelletje mafkezen........)

Is niets voor jou.

Moet je weer roerbakken en ik heb gehoord dat ie alleen in het wit wordt geleverd:mrgreen:.....hahaha

Geplaatst

Voor de Belgische euro's, een turbo en automaat overweeg ik die auto.

Zelfs WIT is dan bespreekbaar.

Ga er alleen niet voor verhuizen.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...