BL1987 Geplaatst 20 Oktober, 2010 Topic Starter Geplaatst 20 Oktober, 2010 Vanmorgen is het raamrubber vervangen. Na 25 minuten kon ik weer vertrekken. oke, Vrijdag ben ik aan de beurt, ben de auto de hele dag kwijt, moet hem vrijdag om 8 uur brengen en zaterdag is hij klaar. helemaal happy weer Quote
Richard Limburg Geplaatst 20 Oktober, 2010 Geplaatst 20 Oktober, 2010 Vanmorgen is het raamrubber vervangen. Na 25 minuten kon ik weer vertrekken. Ik ben aan het wachten tot ik te horen krijg dat hij binnen is... Quote
rednAS77 Geplaatst 20 Oktober, 2010 Geplaatst 20 Oktober, 2010 oke,Vrijdag ben ik aan de beurt, ben de auto de hele dag kwijt, moet hem vrijdag om 8 uur brengen en zaterdag is hij klaar. Bij mij werd dan ook alleen een rubber vervangen en niet de "halve" binnenkant van de auto . Quote
censka Geplaatst 2 April, 2011 Geplaatst 2 April, 2011 Wie o Wie laatst kwam ik dit tegen op mijn dashboard, rare bultjes. ik heb er rooie rondjes omheen gezet! wie o wie heeft dit ook gehad, heb morgen een afspraak bij de dealer, tevens zit mijn raamrubber ook dubbel. Iemand dit ook wel eens gehad? Gr. Barry Hallo Barry, Heb donderdag 31-03-2011 mijn Kia cee'd sw opgehaald, en er zit ook een bultje op mijn dashboard, ze gaan er van de week naar kijken. Hoe is het bij jou afgelopen. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.