Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Rare bultjes op dashboard!!!!

Aanbevolen Berichten

• Reacties 53
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geposte Afbeeldingen

Geplaatst

Neem gewoon is contact op met kia belgie en leg het probleem uit, die hangen binnen no-time bij jouw dealer aan de telefoon en dan belt jouw dealer jouw om een afspraak te maken voor het vervangen van je dashboard.

zo heb ik ik tot nu toe alle menings verschillen over garantie afhandelingen opgelost.

Geplaatst
Neem gewoon is contact op met kia belgie en leg het probleem uit, die hangen binnen no-time bij jouw dealer aan de telefoon en dan belt jouw dealer jouw om een afspraak te maken voor het vervangen van je dashboard.

zo heb ik ik tot nu toe alle menings verschillen over garantie afhandelingen opgelost.

Dat denk jij.Het is iemand van Kia Belgi

Geplaatst

Rechtsbijstand inschakelen?

Je mag dit bij een nieuwe auto niet verwachten en het moet dus ook naar behoren opgelost worden.. :?

Geplaatst
Rechtsbijstand inschakelen?

Je mag dit bij een nieuwe auto niet verwachten en het moet dus ook naar behoren opgelost worden.. :?

Ze zullen eens lachen bij Kia.Het is mijn woord tegen het hunne.Zo nieuw is de mijne ook niet meer.Hij gaat zijn 4de levensjaar in waarvan 1j showroomleven.

Nee ik laat het voorwat het is.Zo blijkt nog maar eens wat die 7j garantie betekend!

Geplaatst

Dan nog steeds mag je ervan uitgaan dat bepaalde delen in je auto een langere levensduur hebben dan bijvoorbeeld 5 jaar.

Officieel heeft een televisie bijvoorbeeld 1 jaar garantie, maar je mag er toch wel vanuit gaan dat hij langer dan dat mee gaat. Dus gaat hij na bijvoorbeeld 1,5 jaar ineens toch stuk heb nog steeds recht op een garantie/coulance regeling.

Dit geldt voor het dashboard in jouw auto ook.

Geplaatst
Dan nog steeds mag je ervan uitgaan dat bepaalde delen in je auto een langere levensduur hebben dan bijvoorbeeld 5 jaar.

Officieel heeft een televisie bijvoorbeeld 1 jaar garantie, maar je mag er toch wel vanuit gaan dat hij langer dan dat mee gaat. Dus gaat hij na bijvoorbeeld 1,5 jaar ineens toch stuk heb nog steeds recht op een garantie/coulance regeling.

Dit geldt voor het dashboard in jouw auto ook.

Hier in Belgi

Geplaatst

Nou ja dan valt er maar 1 ding te zeggen.. kia belgie graaft een gat waar ze heel hard zelf in gaan vallen, want over paar jaar wil niemand een kia meer vanwege deze problemen.

Balen voor alle mensen die nu al een kia rijden natuurlijk want je verwacht toch meer van een auto.

Geplaatst
Nou ja dan valt er maar 1 ding te zeggen.. kia belgie graaft een gat waar ze heel hard zelf in gaan vallen, want over paar jaar wil niemand een kia meer vanwege deze problemen.

Balen voor alle mensen die nu al een kia rijden natuurlijk want je verwacht toch meer van een auto.

Moet je weten dat over een x aantal jaar Kia hier gewoon niet meer te vinden was net zoals Lada nu bijna van de aardbol verdwenen is.

Een goede Kia dealer vinden is ook een zeldzaamheid hier.

Voormij is klantvriendelijkheid nr 1 en behulpzaamheid nr 2 om bij een dealer op onderhoud te gaan.

Ze beloven heel veel tot het puntje bij paaltje komt dan is het : betaal ons en laat ons voor de rest gerust.

Kan er ook niet aandoen dat ze garantieclaims gratis moet oplossen voor ons en hun vergoeding bij de importeur moeten halen.Hebben ze zelf voor gekozen!

Geplaatst

Ik zou toch ook eens wat meer berichtjes van kiakeproceedke lezen.

Deze meneer heeft met van alles en nog wat ruzie en heeft kennelijk een communicatie probleem.

Geplaatst

Deze meneer heeft met van alles en nog wat ruzie en heeft kennelijk een communicatie probleem.

Klopt, wist ik al! Daarom dat ik voor de mensen die hem nog niet kennen ook maar eens een positief bericht zet over een belgische Kia dealer en Kia Belgi

Geplaatst

Weet je wat ik hoop dat ze jou ook eens zo zullen behandelen bij de dealer zoals ze mij reeds behandeld hebben.Hiervoor reed ik Citro

Geplaatst

Ik heb even jouw eerste alinea gelezen en daar heb je het al over 2 dealers voor 1 probleem en je broer lost het uiteindelijk op.

Je bent kennelijk een enorme brulboei (en zo ken IK Vlamingen eigenlijk niet) en enorm zin om altijd als een klein kind te lopen stampen.

Probeer je geluk elders al heb ik twijfels of dat beter zal gaan.

Doei !

Geplaatst
Ik heb even jouw eerste alinea gelezen en daar heb je het al over 2 dealers voor 1 probleem en je broer lost het uiteindelijk op.

Je bent kennelijk een enorme brulboei (en zo ken IK Vlamingen eigenlijk niet) en enorm zin om altijd als een klein kind te lopen stampen.

Probeer je geluk elders al heb ik twijfels of dat beter zal gaan.

Doei !

Leer beter lezen imbeciel!

De eerste dealer heeft het probleem niet opgelost en men broer wel.

Daarna ben ik naar een andere dealer geweest voor onderhouden tot de aankoop van de Kia.

Nu duidelijk imbeciel?Waarschijnlijk NIET!!!

Cya rijstneukers!!!!

Geplaatst (aangepast)

Gewoon optiefen i.p.v. de forummers hier beledigen en uitschelden.

We hebben hele goede onderlinge relaties met alle leden in Nederland en Belgi

aangepast door Smart
Geplaatst
Weet je wat ik hoop dat ze jou ook eens zo zullen behandelen bij de dealer zoals ze mij reeds behandeld hebben.

Stroop werkt goed in het dagelijkse leven, stront zorgt voor andere reakties bij de mens.

Jij lijkt bijna een hele giertank mee te nemen.

Hiervoor reed ik Citro
Geplaatst

Ach scorpioshuma

het jong is al van tig forums afgeknikkerd, deze kan er nog wel bij.

Zullen we eens terug gaan naar de dashboardbultjes ?

(mooi woord)

Het is een verlijmingsprobleem en dient opgelost te worden door dealer en anders importeur, PUNT!

Geplaatst

laten we die kiake of wat er ook staat negeren en laten we de nederlandse taal een beetje netjes houden,kijk iedereen heeft wel wat.heb ik ook gehad met Kia en moest ook met behoorlijk geschut komen wat ik persoonlijk niet nodig vind,kia staat achter de naam en moet hij dit ook doen.maar we kunnen het in alle redelijkheid en billikheid oplossen.

ruilt hij toch gewoon die kia weer in voor een citroenke.kan ie daar weer mopperen want die dingen staan ook nog wel eens stil.

Geplaatst
Ben gisteren even geweest voor het raamrubber. Dat is besteld. Men wist blijkbaar dat het regelmatig voorkomt (dealer sinds eind 2009).

Vanmorgen is het raamrubber vervangen. Na 25 minuten kon ik weer vertrekken.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...