Jump to content
Onderdelenshop24.com

Recommended Posts

Posted

Ik rijd in een venga 1.6 van maart 2010 auto is al een keer of 7 terug geweest voor elektonische storingen nu doet de start stop het al weer een paar maanden niet dealer zegt dat volgens de computer alles in orde is (geen fout meldingen) auto gaat morgen weer naar dealer maar heb er niet veel vertrouwen in dat het nu wel gevonden gaat worden zijn er meer mensen met zulke problemen???

Posted

Weet je zeker dat je alle uitzonderingen voor de autostop hebt gecheckt? Hij doet het nl alleen onder bepaalde voorwaarden. Bijv. geen airco aan op stand 2 e.d.

Kijk in instr.boekje voor alle voorwaarden.

Posted

hij doet het weer accuspanning te laag accu bijgeladen enalles werkt weerwel raar heb er zelf eenpaar keer meer dan 200 km op een dag mee gereden en toen die hij het niet kijken hoelang hij het blijft doen

Posted
hij doet het weer accuspanning te laag accu bijgeladen enalles werkt weerwel raar heb er zelf eenpaar keer meer dan 200 km op een dag mee gereden en toen die hij het niet kijken hoelang hij het blijft doen

Tja, allom probleem.

Bij mij heeft hij het 1 maand goed gedaan, ben toen naar de dealer geweest, accuspanning te laag werdt er mij gezegd.

350 km toen gereden en dat ding deed het nog niet tot plotsklps een paar dagen later , verrek hij doet het weer, maar ook maar een dag of 2 en toen was het afgelopen.

Nu 2 maanden verder brand het lampje nog altijd en het system doet het dus nog niet.

Begin mij nu ook te storen dat ik iets gekocht heb wat dus niet werkt.

Gr DE Mier

• 3 weeks later...