Jump to content
Onderdelenshop24.com

Recommended Posts

Posted

Iemand enig idee waar de kabels onder de voorstoelen voor zijn? Deze gaan de stoel in maar daarna ben ik ze kwijt. Zijn deze wellicht voor stoelverwarming?

Iemand ook op de hoogte van de mogelijkheden tot het inbouwen van deze optie? Heb leer achteraf in laten bouwen maar heb nooit aan dergelijke verwarming gedacht. Hoor het graag!

Posted

Ik denk dat de kabels voor de plofzak zijn en voor een sensor om te weten of er iemand op de stoel zit voor de gordelmeldingen.

Posted

Hoorde net in de file bij Somertijd van Veronica dat stoelverwarming slecht is voor de kwaliteit van het zaad bij mannen.

Waarvan akte :wink:

Mij is dat worst, haha!

Posted
.......Heb leer achteraf in laten bouwen....

Daar heb ik ook wel interesse in, nog enig idee wat de kosten zijn. Echt hollands he.

Posted

dat ligt er al aan waar je het laat doen snackey.

en dan ook nog de combinaties, wat voor stik, wat voor leer, ben je bereid om meer te betalen voor echt goede kwaliteit..

Er lopen nogal wat prutsers rond die die dat soort werk doen.

reken makkelijk tussen de 1000/1500 euro voor skai.

Posted

Als je kwaliteitsleer wilt ben je max € 1500,- kwijt. Heb je interesse laat maar weten, misschien kan ik wel iets regelen voor je !