Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Stoelverwarming Cee'd

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Iemand enig idee waar de kabels onder de voorstoelen voor zijn? Deze gaan de stoel in maar daarna ben ik ze kwijt. Zijn deze wellicht voor stoelverwarming?

Iemand ook op de hoogte van de mogelijkheden tot het inbouwen van deze optie? Heb leer achteraf in laten bouwen maar heb nooit aan dergelijke verwarming gedacht. Hoor het graag!

Geplaatst

Ik denk dat de kabels voor de plofzak zijn en voor een sensor om te weten of er iemand op de stoel zit voor de gordelmeldingen.

Geplaatst

Hoorde net in de file bij Somertijd van Veronica dat stoelverwarming slecht is voor de kwaliteit van het zaad bij mannen.

Waarvan akte :wink:

Mij is dat worst, haha!

Geplaatst
.......Heb leer achteraf in laten bouwen....

Daar heb ik ook wel interesse in, nog enig idee wat de kosten zijn. Echt hollands he.

Geplaatst

dat ligt er al aan waar je het laat doen snackey.

en dan ook nog de combinaties, wat voor stik, wat voor leer, ben je bereid om meer te betalen voor echt goede kwaliteit..

Er lopen nogal wat prutsers rond die die dat soort werk doen.

reken makkelijk tussen de 1000/1500 euro voor skai.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...