Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Productiestop Kia Picanto

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hij gaat dan toch komen de nieuwe picanto.... de huidige picanto is alleen nog maar uit de huidige voorraad en de reeds in bestelling staande productie te leveren.

Er is geen Picanto meer te bestellen en de productiestop komt er dan ook aan. Op naar de nieuwe!

Geplaatst

Dat wel, maar dat neemt niet weg dat als er iets nieuws en moois uitkomt, dat dan of de Pica van mijn vrouw of die van mij ingeruild kan worden.

Wij mannen worden toch niet voor niets "kinderen" genoemd?! haha

Geplaatst

Dat is volgens niet de nieuwe die verwacht wordt, maar de huidige opgefriste versie. Zie maar eerdere foto's op dit forum.

Geplaatst

Het is niet te hopen dat dit 'm wordt! Lijkt meer op een "opgeplakt" front van de C'eed!

• 2 weken later...
Geplaatst (aangepast)

Ik begreep afgelopen week v/d dealer dat in begin 2011 alleen wat innerlijke zaken gaan veranderen betreffende met name de veiligheid. Zo wordt ESP standaard en dit maakt de auto ook iets duurder, de nieuwe BPM regels trouwens ook. (+/- 200 euro)

Eind 2011 komt een geheel nieuwe Picanto in de showroom.

aangepast door patrick_nl

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...