Jump to content

Recommended Posts

Posted

Waarschijnlijk komt dit geluid van je binnenspiegel vandaan. Hou de volgende keer dat je het hoort eens eventjes je binnenspiegel vast, grote kans dat het weg is :wink:

Ik had hetzelfde en het schijnt redelijk veel voor te komen. Ik dacht ook dat het uit het dashboard kwam of de middenconsole. Was er mee naar de garage gegaan, proefrijden met de monteur en hij greep gelijk naar de binnenspiegel en idd het was over. Ze lossen het op door de spiegel van het voetje op de voorruit af te schuiven, een stukje foam op het voetje te plakken en de spiegel er weer op te schuiven. Is zelfs een officiele modificatie.

Succes!

Posted (edited)

Niet het vele is goed, maar het goede is veel. Je hebt maar 1 reactie nodig als het maar de goede is.

Resonantie zit inderdaad in de binnenspiegel. Heel erg bedankt voor de tip. Ik zou echt zweren dat het geluid uit het dasbord kwam,dit scheelt dus een hoop werk. Nogmaals bedankt.

Edited by exsubaru
Posted

Graag gedaan hoor!

Ik was er eerst ook absoluut van overtuigd dat het uit het dashboard kwam, zat al steeds als een gek op het dashboard te meppen als ik dat irritante geluid hoorde :mrgreen:

Trouwens raar dat je dealer dit niet wist, is een bekend probleeem bij de Cee'd

Posted

Yup gekend probleem. Ik ben er mee naar de dealer geweest en was in 5min opgelost. Geen rare geluidjes meer nu!!

Posted

Ja, een bekende. Heb ik ook last van. Door krimp/uitzet tijdens het koude(re) weer rammelt de binnenspiegel. Heb ik na 1,5 jaar Cee'd (nog) niet aan de dealer gemeld omdat het met