exsubaru Posted October 24, 2010 Author Posted October 24, 2010 Ben ik dan echt de enige met dit euvel???????? Kan ook niemand iets zeggen over eventuele garantieaanspraken?????? Quote
Leon Posted October 24, 2010 Posted October 24, 2010 Waarschijnlijk komt dit geluid van je binnenspiegel vandaan. Hou de volgende keer dat je het hoort eens eventjes je binnenspiegel vast, grote kans dat het weg is Ik had hetzelfde en het schijnt redelijk veel voor te komen. Ik dacht ook dat het uit het dashboard kwam of de middenconsole. Was er mee naar de garage gegaan, proefrijden met de monteur en hij greep gelijk naar de binnenspiegel en idd het was over. Ze lossen het op door de spiegel van het voetje op de voorruit af te schuiven, een stukje foam op het voetje te plakken en de spiegel er weer op te schuiven. Is zelfs een officiele modificatie. Succes! Quote
exsubaru Posted October 30, 2010 Author Posted October 30, 2010 (edited) Niet het vele is goed, maar het goede is veel. Je hebt maar 1 reactie nodig als het maar de goede is. Resonantie zit inderdaad in de binnenspiegel. Heel erg bedankt voor de tip. Ik zou echt zweren dat het geluid uit het dasbord kwam,dit scheelt dus een hoop werk. Nogmaals bedankt. Edited October 30, 2010 by exsubaru Quote
Leon Posted October 30, 2010 Posted October 30, 2010 Graag gedaan hoor! Ik was er eerst ook absoluut van overtuigd dat het uit het dashboard kwam, zat al steeds als een gek op het dashboard te meppen als ik dat irritante geluid hoorde Trouwens raar dat je dealer dit niet wist, is een bekend probleeem bij de Cee'd Quote
Arista Posted October 30, 2010 Posted October 30, 2010 Yup gekend probleem. Ik ben er mee naar de dealer geweest en was in 5min opgelost. Geen rare geluidjes meer nu!! Quote
patten Posted October 30, 2010 Posted October 30, 2010 Ja, een bekende. Heb ik ook last van. Door krimp/uitzet tijdens het koude(re) weer rammelt de binnenspiegel. Heb ik na 1,5 jaar Cee'd (nog) niet aan de dealer gemeld omdat het met Quote
Jantje.2 Posted October 31, 2010 Posted October 31, 2010 het enigste rare geluidje waar ik last van heb is een linker achter speaker die raar geluid produceert. Quote
Recommended Posts