Jump to content

Recommended Posts

Posted

Heeft iemand ervaring met het plaatsen van LED-spiegelkappen op een Sorento II? Ik bedoel deze zoals je ze op deze link kan zien http://www.webmart.de/wmshop.cfm?ID=31710&ProductID=372833&CID=75973&do=detail.

Is de elektrische aansluiting makkelijk zelf te doen of moet er hulp van een ervaren technieker ingeroepen worden ?

Graag jullie advies.

Alex.

Posted

En hier nog goedkoper (omgerekend 110 euro incl. verzenden).

Er zijn ook varianten die kontinue branden (2-way) en met instapverlichting (3-way).

Posted

Goedkoper is uiteraard beter.

Is er echter niemand die wat meer technische uitleg kan geven ? Of ze ooit al eens zelf geplaatst heeft ?

Alex

Posted

Vraag eens aan KIASOULAP of dergelijke. Deze heeft ze op zijn Soul geplaatst.

Posted

Ik heb wel iets in het Duits (van Sorento-forum.de) gevonden.

Wellicht bruikbaar.

Ik was even op het verkeerde been gezet vanwege de Sorento II aanduiding. Maar je bedoelt de facelift.

De link uit mijn vorige post is voor LED spiegelkappen voor de "2010 Sorento". Maar die verkoper heeft ze ook voor de Sorento 2002-2009. Zelfde prijs trouwens. Ik heb ze aan de kerstman gevraagd :wink:

12 pagina's met plaatjes. Let wel even op. Volgens mij is de bekabeling op de foto's van de Sorento 2002-2006. De facelift is hier en daar anders.

Posted (edited)

Bedankt Masimo! Ik ga aan de slag van zodra ik wat tijd heb; mijn Duits is wel niet bijster goed, maar gelukkig zitten er veel plaatjes bij :wink:

Alex

Edited by Alex
  • 8 years later...
Posted
Op 3-11-2010 om 22:28, masimo zei:

Ik heb wel iets in het Duits (van Sorento-forum.de) gevonden.

Wellicht bruikbaar.

Ik was even op het verkeerde been gezet vanwege de Sorento II aanduiding. Maar je bedoelt de facelift.

De link uit mijn vorige post is voor LED spiegelkappen voor de "2010 Sorento". Maar die verkoper heeft ze ook voor de Sorento 2002-2009. Zelfde prijs trouwens. Ik heb ze aan de kerstman gevraagd :wink:

12 pagina's met plaatjes. Let wel even op. Volgens mij is de bekabeling op de foto's van de Sorento 2002-2006. De facelift is hier en daar anders.

Is deze info er nog