Jump to content

Recommended Posts

Posted (edited)

Hallo iedereen,

Ik zou graag wat meer vlaamse Kia Pro Cee'd rijders aantrekken (omdat dit meer binnen mijn regio is) Daarom ben ik bezig met online een groep te maken.

Via dit forum hoop ik dat er veel mensen die al een Pro Cee'd hebben en uit Belgi

Edited by Private
Posted
Ja die site ken ik ook, maar dat is meer Frans dan iets anders.

Dus ik wil ook meer een vlaams gedeelte maken :)

inderdaad frans kan ik echt niet:)

nog liever engels dan.

• 3 weeks later...
Posted

Geachte,

Tevens ben ik nieuw op dit forum.

En wens ik graag opgenomen te worden in kia club benelux nederlandstalig gedeelte.

tevens blijf ik ook hier aktief!

Groeten uit Oost Vlaanderen

Posted

Hoi Brecht,

Het ziet er allemaal goed uit.. Ik zie een aantal oude bekenden op je forum ;)...

Ondanks dat jullie "gesplitst" zijn van ons blijven jullie altijd welkom hier. Dit forum is en blijft handig om meer info te verkrijgen mbt onderhoud etc.

Posted
En allemaal in het wit ? :-)

Neen toch niet :P

Hoi Brecht,

Het ziet er allemaal goed uit.. Ik zie een aantal oude bekenden op je forum ;)...

Ondanks dat jullie "gesplitst" zijn van ons blijven jullie altijd welkom hier. Dit forum is en blijft handig om meer info te verkrijgen mbt onderhoud etc.

Natuurlijk zullen we ook nog hier komen hoor, maar voor meetings enzo is het makkelijker om een eigen afdeling te hebben :)

Geachte,

Tevens ben ik nieuw op dit forum.

En wens ik graag opgenomen te worden in kia club benelux nederlandstalig gedeelte.

tevens blijf ik ook hier aktief!

Groeten uit Oost Vlaanderen

Ik heb u een PM verzonden, omdat ik uw mail niet heb. Hopelijk komt ge nog eens terug om die te lezen :)