Private Posted October 27, 2010 Posted October 27, 2010 (edited) Hallo iedereen, Ik zou graag wat meer vlaamse Kia Pro Cee'd rijders aantrekken (omdat dit meer binnen mijn regio is) Daarom ben ik bezig met online een groep te maken. Via dit forum hoop ik dat er veel mensen die al een Pro Cee'd hebben en uit Belgi Edited November 23, 2010 by Private Quote
Brutus Posted October 29, 2010 Posted October 29, 2010 Die bestaat al... http://www.club-proceed.be Wel allemaal (of toch bijna) Franstalig. Quote
Private Posted October 31, 2010 Author Posted October 31, 2010 Ja die site ken ik ook, maar dat is meer Frans dan iets anders. Dus ik wil ook meer een vlaams gedeelte maken Quote
jamske Posted November 2, 2010 Posted November 2, 2010 Ja die site ken ik ook, maar dat is meer Frans dan iets anders.Dus ik wil ook meer een vlaams gedeelte maken inderdaad frans kan ik echt niet:) nog liever engels dan. Quote
jonesb Posted November 22, 2010 Posted November 22, 2010 Geachte, Tevens ben ik nieuw op dit forum. En wens ik graag opgenomen te worden in kia club benelux nederlandstalig gedeelte. tevens blijf ik ook hier aktief! Groeten uit Oost Vlaanderen Quote
Private Posted November 23, 2010 Author Posted November 23, 2010 Jullie kunnen alvast kwartetten We zijn al met 10 En nu gaan binnenkort nogwat visitekaartjes verdeelt worden, dus da komt in orde! Quote
Alex VB Posted November 24, 2010 Posted November 24, 2010 Hoi Brecht, Het ziet er allemaal goed uit.. Ik zie een aantal oude bekenden op je forum ... Ondanks dat jullie "gesplitst" zijn van ons blijven jullie altijd welkom hier. Dit forum is en blijft handig om meer info te verkrijgen mbt onderhoud etc. Quote
Private Posted November 24, 2010 Author Posted November 24, 2010 En allemaal in het wit ? Neen toch niet Hoi Brecht,Het ziet er allemaal goed uit.. Ik zie een aantal oude bekenden op je forum ... Ondanks dat jullie "gesplitst" zijn van ons blijven jullie altijd welkom hier. Dit forum is en blijft handig om meer info te verkrijgen mbt onderhoud etc. Natuurlijk zullen we ook nog hier komen hoor, maar voor meetings enzo is het makkelijker om een eigen afdeling te hebben Geachte,Tevens ben ik nieuw op dit forum. En wens ik graag opgenomen te worden in kia club benelux nederlandstalig gedeelte. tevens blijf ik ook hier aktief! Groeten uit Oost Vlaanderen Ik heb u een PM verzonden, omdat ik uw mail niet heb. Hopelijk komt ge nog eens terug om die te lezen Quote
Recommended Posts