Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Pro Cee'd Club (Benelux)

Aanbevolen Berichten

Geplaatst (aangepast)

Hallo iedereen,

Ik zou graag wat meer vlaamse Kia Pro Cee'd rijders aantrekken (omdat dit meer binnen mijn regio is) Daarom ben ik bezig met online een groep te maken.

Via dit forum hoop ik dat er veel mensen die al een Pro Cee'd hebben en uit Belgi

aangepast door Private
Geplaatst
Ja die site ken ik ook, maar dat is meer Frans dan iets anders.

Dus ik wil ook meer een vlaams gedeelte maken :)

inderdaad frans kan ik echt niet:)

nog liever engels dan.

• 3 weken later...
Geplaatst

Geachte,

Tevens ben ik nieuw op dit forum.

En wens ik graag opgenomen te worden in kia club benelux nederlandstalig gedeelte.

tevens blijf ik ook hier aktief!

Groeten uit Oost Vlaanderen

Geplaatst

Hoi Brecht,

Het ziet er allemaal goed uit.. Ik zie een aantal oude bekenden op je forum ;)...

Ondanks dat jullie "gesplitst" zijn van ons blijven jullie altijd welkom hier. Dit forum is en blijft handig om meer info te verkrijgen mbt onderhoud etc.

Geplaatst
En allemaal in het wit ? :-)

Neen toch niet :P

Hoi Brecht,

Het ziet er allemaal goed uit.. Ik zie een aantal oude bekenden op je forum ;)...

Ondanks dat jullie "gesplitst" zijn van ons blijven jullie altijd welkom hier. Dit forum is en blijft handig om meer info te verkrijgen mbt onderhoud etc.

Natuurlijk zullen we ook nog hier komen hoor, maar voor meetings enzo is het makkelijker om een eigen afdeling te hebben :)

Geachte,

Tevens ben ik nieuw op dit forum.

En wens ik graag opgenomen te worden in kia club benelux nederlandstalig gedeelte.

tevens blijf ik ook hier aktief!

Groeten uit Oost Vlaanderen

Ik heb u een PM verzonden, omdat ik uw mail niet heb. Hopelijk komt ge nog eens terug om die te lezen :)

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...