hotguppy Posted October 30, 2010 Share Posted October 30, 2010 Hallo, Ik ben frank uit het zuiden van het land en heb een beetje een auto-tik. We hebben een hele lange tijd een new-mini cooper S gereden maar omdat dit een beetje te krap ging worden voor ons heb ik gekozen om een gebruikte Kia-sorento te kopen. Ik kwam toevalling bij deze auto uit en ik vond hem er dik uitzien. Mijn vrouw rijd voornamelijk in deze auto en het bevalt prima. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alex VB Posted October 31, 2010 Share Posted October 31, 2010 Hallo Frank (en vrouw), Van harte bij het gezellige KIA clupie. Het zal je bevallen. Hopelijk komen jullie van tijd tot tijd eens vaker voorbij om ons te verblijden met jullie ervaringen (Good or bad) en gewoon voor de fun is ook goed. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dino-tjuh Posted October 31, 2010 Share Posted October 31, 2010 Hallo Frank, Welkom hier en veel plezier en veilige kilometers met de Sorrento. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Woeper Posted October 31, 2010 Share Posted October 31, 2010 Welkom op de deze clubsite / forum en gefeliciteerd met je Kia Sorento. :cowboy: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bigwade Posted October 31, 2010 Share Posted October 31, 2010 Valt me inmiddels wel op dat dit type meer en meer een "meidenbak" wordt op dit forum groeten van frank uit midden van het land. En natuurlijk veel plezier met de auto ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Smart Posted October 31, 2010 Share Posted October 31, 2010 Hallo Frank, welkom op het forum! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts