Dino-tjuh Posted October 30, 2010 Share Posted October 30, 2010 (edited) Beste Forum gebruikers. Het is gebruikelijk als je " nieuw " ben t jezelf even voor te stellen, nou komt ie dan; Ben vandaag wezen proefrijden in een Sportage 1.6GDI en ik moet zeggen het viel me niet zo heel erg tegen. Het is geen strepen trekker maar dat weten we en daar zijn we ook niet naar op zoek. Vond het kwalitatief (voor zover je dat na uurtje rijden kunt beoordelen) best goed, en zag er netjes uit. Het rijden vond ik ook best goed en inderdaad wollige besturing zoals ik al hier heb gelezen. Verder miste ik wat ondersteunen van mijn boven benen, zit vlak wat kort. Maar volgens de Dealer is dit op te lossen. (ben zelf 1.96m) mijn vriendin vond de zitting wat breed maar zij is dan weer wat kleiner dan gemiddeld. Helaas is de motor te nieuw om erachter te komen hoe de auto in bergen zich verhoudt, fanatieke mountainbiker en wintersporter. Intentie is toch wel om lekker vlot omhoog te rijden. Ook vind ik best wel jammer dat je Xenon niet als optie kunt aankruisen. Ook een alarmsysteem ben ik in de optie lijst nog niet tegen gekomen, wel gezien op de site maar leverbaar op de Sportage ? Al met al een positieve kennismaking die nog een vervolg gaat krijgen alleen in welke vorm ??? Edited October 30, 2010 by Dino-tjuh Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alex VB Posted October 31, 2010 Share Posted October 31, 2010 Dino-Tjuh, Van harte welkom op het gezelligste KIA forum van Europa (Volgens mij dan). De nieuwe Sportage is een vooruitgang - alleen niet mijn keuze - ten opzichte van vroeger. Ik wens je veel succes toe met kiezen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Woeper Posted October 31, 2010 Share Posted October 31, 2010 Welkom op deze clubsite / forum en gefeliciteerd met je Kia Spotage en we wensen je veel rijplezier toe. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dino-tjuh Posted October 31, 2010 Author Share Posted October 31, 2010 Welkom op deze clubsite / forum en gefeliciteerd met je Kia Spotage en we wensen je veel rijplezier toe. Het is nog niet zover hoor...... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dino-tjuh Posted December 5, 2010 Author Share Posted December 5, 2010 Nog steeds bezig met ori Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bigwade Posted December 5, 2010 Share Posted December 5, 2010 Ben nog aan het twijfelen welke motorisering nu het verstandigste is, 1.6 GDI of de 2.0 of dan misschien toch de 1.7crdi. Wat is nu wijsheid? Volgens mij worden de eerste 1.7 diesels van de ix35 uitgeleverd. Kijk es naar die reviews, de Sportage zal niet anders zijn. suc6! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts