Remko .me Geplaatst 31 Oktober, 2010 Geplaatst 31 Oktober, 2010 Dan is de vraag, wat doe jij om je auto te laten winnen van de vries kou? Ik begin: Mijn auto staat in een dikke goede wax laag. Ik heb al liters ruiten ontdooier klaar staan want ik ga niet krabben, hiervan krijg je krassen. Ruitenwisser vloeistof is al vervangen voor antivries. Quote
Jantje.2 Geplaatst 31 Oktober, 2010 Geplaatst 31 Oktober, 2010 auto in de schuur, stel je voor dat die vies wordt. Quote
bigwade Geplaatst 31 Oktober, 2010 Geplaatst 31 Oktober, 2010 Ruitenwisser vloeistof is al vervangen voor antivries. Zou ik niet doen, dat spul hoort in je koelsysteem Quote
Remko .me Geplaatst 31 Oktober, 2010 Topic Starter Geplaatst 31 Oktober, 2010 Antivries ruitenwisservloeistof he Quote
kristofke8 Geplaatst 1 November, 2010 Geplaatst 1 November, 2010 vorige winter had ik problemen met het remmen tijdens sneeuwval , zou dit kunnen dat er sneeuw tussen de remschijven zat? zoja hoe kan ik dit deze winter voorkomen? Quote
Arista Geplaatst 1 November, 2010 Geplaatst 1 November, 2010 Had jij je handrem opgetrokken gehad als het vriest ? Kan het wel is zijn dat als je schijf en je blokjes nat zijn + de vrieskoude er op deze lekker aan elkaar gaan hangen. Quote
kristofke8 Geplaatst 1 November, 2010 Geplaatst 1 November, 2010 kdenket wel, ik had vorige winter toen pas m'n auto gekocht. het was vooral telkens bij sneeuwval dat ik moeilykheden had bij het remmen. ik dacht dat de sneeuw vastgekoekt was tussen m'n remschijven of zoiets. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.