Remko .me Posted October 31, 2010 Posted October 31, 2010 Dan is de vraag, wat doe jij om je auto te laten winnen van de vries kou? Ik begin: Mijn auto staat in een dikke goede wax laag. Ik heb al liters ruiten ontdooier klaar staan want ik ga niet krabben, hiervan krijg je krassen. Ruitenwisser vloeistof is al vervangen voor antivries. Quote
Jantje.2 Posted October 31, 2010 Posted October 31, 2010 auto in de schuur, stel je voor dat die vies wordt. Quote
bigwade Posted October 31, 2010 Posted October 31, 2010 Ruitenwisser vloeistof is al vervangen voor antivries. Zou ik niet doen, dat spul hoort in je koelsysteem Quote
Remko .me Posted October 31, 2010 Author Posted October 31, 2010 Antivries ruitenwisservloeistof he Quote
kristofke8 Posted November 1, 2010 Posted November 1, 2010 vorige winter had ik problemen met het remmen tijdens sneeuwval , zou dit kunnen dat er sneeuw tussen de remschijven zat? zoja hoe kan ik dit deze winter voorkomen? Quote
Arista Posted November 1, 2010 Posted November 1, 2010 Had jij je handrem opgetrokken gehad als het vriest ? Kan het wel is zijn dat als je schijf en je blokjes nat zijn + de vrieskoude er op deze lekker aan elkaar gaan hangen. Quote
kristofke8 Posted November 1, 2010 Posted November 1, 2010 kdenket wel, ik had vorige winter toen pas m'n auto gekocht. het was vooral telkens bij sneeuwval dat ik moeilykheden had bij het remmen. ik dacht dat de sneeuw vastgekoekt was tussen m'n remschijven of zoiets. Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.