Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hallo allemaal,

Afgelopen zaterdag ben ik na het maken van proefritten met diverse Sportages over de streep getrokken..... binnenkort ben ook ik een Kia-rijder.

Ik ben op dit moment nog in het bezit van een Toyota Verso 2.2D, maar dat gaat dus veranderen.

Het wordt een Sportage 2.0 CRDi X-clusive.

De kleur? Dat kan ik na morgen pas vertellen... De dealer laat zowel de oranje als de zilveren komen, zodat ik niet van een plaatje hoef te kiezen.

Prachtig stukje service vind ik dat! Ook dat ik 'verplicht' met een paar verschillende uitvoeringen de weg op 'moest' van de dealer was niet wat ik verwacht had.

Als de kleur dus bekend is laat ik die hier ook weten. (voorkeur gaat uit naar Techno Orange..... maar de Machine Silver is ook niet te versmaden)

Ben al aan het lezen hier.... prettig om zoveel info te vinden op 1 adres!

Als ik zelf achter het stuur kruip (volgens de dealer zal dat rond eind februari zijn) zal ik proberen om ook wat info te gaan toevoegen!

Grtz,

Dirk V

Geplaatst

Welkom en succes met het uitkiezen van de kleur!

Persoonlijk zou ik voor de machine silver gaan ivm de inruil waarde over een paar jaar (oranje is echt weer zo'n mode iets als al het wit dat je tegenwoordig ziet)

Geplaatst

Ssssst.....over wit kun je hier beter niet praten!:roll:

Oh ja, Dirk welkom op het forum. Suc6 met de kleurkeuze!

Geplaatst
De dealer laat zowel de oranje als de zilveren komen, zodat ik niet van een plaatje hoef te kiezen.

Prachtig stukje service vind ik dat! Ook dat ik 'verplicht' met een paar verschillende uitvoeringen de weg op 'moest' van de dealer was niet wat ik verwacht had.

Welkom hier

Prima service , welke dealer is dat ?

grtz

Frank

(ik zou de keuze ook moeilijk vinden, hoor :-))

Geplaatst
Welkom en succes met het uitkiezen van de kleur!

Persoonlijk zou ik voor de machine silver gaan ivm de inruil waarde over een paar jaar (oranje is echt weer zo'n mode iets als al het wit dat je tegenwoordig ziet)

Voor beiden valt iets te zeggen. Er worden er niet veel in oranje verkocht.

Over een paar jaar staan er misschien 100 2e-hansjes in het zilver te koop en dan is de dealer blij als er een oranje bij hem te koop staat.

Morgen eerst kijken. Misschien valt die in oranje wel tegen??? Of juist niet en neem ik een mogelijke moeilijke inruil op de koop toe?? :?

Geplaatst

Hallo Dirk,

Ook de moderatoren heten je van harte welkom. De kleur keuze is inderdaad erg moeilijk. Ik heb ze allebei - eigenlijk alle kleurcombies - mogen aanschouwen en je wordt voor het blok gezet, dat kan ik je al beloven.

Ik wens je veel succes met kiezen en NU al veel plezierige en veilige kilometers.

Geplaatst
Voor beiden valt iets te zeggen. Er worden er niet veel in oranje verkocht.

Over een paar jaar staan er misschien 100 2e-hansjes in het zilver te koop en dan is de dealer blij als er een oranje bij hem te koop staat.

Morgen eerst kijken. Misschien valt die in oranje wel tegen??? Of juist niet en neem ik een mogelijke moeilijke inruil op de koop toe?? :?

Het is en blijft altijd je eigen keuze Dirk, het was van mijn kant alleen een klein iets om rekening mee te houden. Feit is en blijft natuurlijk dat je uiteindelijk altijd gaat voor de kleur die jezelf het mooiste vindt!

Groetjes

Geplaatst
Het is en blijft altijd je eigen keuze Dirk, het was van mijn kant alleen een klein iets om rekening mee te houden. Feit is en blijft natuurlijk dat je uiteindelijk altijd gaat voor de kleur die jezelf het mooiste vindt!

Groetjes

Ik snap 'm Jantje.2. Het blijft qua inruilen altijd een gok welke kleur de beste is als het om inruilen over enkele jaren gaat.

Welke kleur is en blijft modekleur en welke kleur wordt nu als modekleur bestempeld, maar blijkt later een blijver??

Mijn glazen bol is en blijft uiterst wazig .....de toekomst zal het zeggen.... aan de bol heb ik niets... :roll:

Ik ga straks op pad (als de wagens tenminste bij de dealer staan) en dan zal de keuze bepaald worden door het moment.

Zeker is in ieder geval, dat ik volgend jaar heerlijk in een Sportage over Nederlands wegen zal zoeven :cool:

De inruil over enkele jaren? Ach.... om daar nu al wakker over te liggen?

Ik denk het niet! :wink:

Daarnaast..... voelt goed hier op het forum! Bedankt voor het warme welkom!!

Geplaatst

Gisteren gebeld met de dealer....helaas was de oranje Sportage nog niet bezorgd. (sommige dingen heb je niet in de hand)

Na wat verder bellen toen maar naar Kia Barendrecht gegaan. Die had hem wel staan, evenals een aantal andere kleuren, waaronder ook de Machine Silver en de Dark Gun.

Ook hier weer netjes ontvangen. Niet het opdringerige dat je soms overkomt als je kijkt voor vervanging van je auto. (ik heb daar zo'n hekel aan!!)

Er stond ook een Sirius Silver exemplaar van de Sportage.... en laten we daar nu beiden ineens het gevoel bij hebben dat dat 'm moet worden!!

Het geheel klopt helemaal bij die kleur, waar we bij zowel de Machine als de Techno dachten, dat het het net niet helemaal was.

Direct hierna een belletje naar Willemstad gedaan..... Eind Februari staat er als het meezit een Sirius Silver Sportage op ons te wachten :cool:

Geplaatst

Dirk,

Ook namens mij hartelijk welkom bij de club. Er valt genoeg te vinden hier. (wat ik tot dus ver ben tegengekomen ben nog geen 24uur lid)

Micle

Geplaatst

Direct hierna een belletje naar Willemstad gedaan..... Eind Februari staat er als het meezit een Sirius Silver Sportage op ons te wachten :cool:

Van Harte !

Goeie prijsafspraak gemaakt ?

BPM gaat weer omhoog dacht ik.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...