kiaman Geplaatst 17 November, 2010 Geplaatst 17 November, 2010 Het lampje van mijn alarmknipperlichten knopje doet het niet meer. Denk zelf dat die vervangen moet worden. Nu is de vraag... moet ik nou de hele front midden console(het stukje waar de Radio en Klimate controle zit) eraf halen om bij het lampje te komen of is er een ander mannier. Graag een reactie alvast bedankt. Quote
der Rudi Geplaatst 18 November, 2010 Geplaatst 18 November, 2010 Dat viel mij laatst ook op. Maar ik denk dat er helemaal geen lamp in zit .............. Is op zich niet zo raar; beide lampjes van de richtingaanwijzer branden; je hoort een klikkend geluid; dus waarom daar ook nog een lamp in. Maar goed: ik weet het niet zeker. Maar je hebt toch 7 jaar garantie? Dus waarom zelf prutsen? Quote
El-Rio-Grande Geplaatst 18 November, 2010 Geplaatst 18 November, 2010 Heb met mijn Rio een zelfde soort probleem. Steeds meer lampjes in die middenconsole vallen uit. Destijds eens nagevraagd bij de dealer. Zou mogelijk een slecht contact zijn waardoor het lampje het niet meer doet, of lampje kapot. Wel irritant want.. lampje achter de breedstralerstoets doet het niet meer, lampje achter de AC doet het niet meer (wel het groene lampje als de AC aan is) en het knopje ernaast (weet zo even niet meer welke dit is). Als je dit wilt verhelpen moet inderdaad de middenconsole er af... Quote
bigwade Geplaatst 18 November, 2010 Geplaatst 18 November, 2010 Het lampje van mijn alarmknipperlichten knopje doet het niet meer. Hoe vaak gebruik je dat ? Heb je het lampje nodig ondank kliks en richtingaanwijzerwaarschuwingen (mooi scrabble woord) Je auto is van 2005 begrijp ik, tja en dan gaan die dingen soms stuk. Het is geen APK afkeur, dus laat het lekker gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan en geniet van de rest die het wel doet. Quote
kiaman Geplaatst 19 November, 2010 Topic Starter Geplaatst 19 November, 2010 Zit idd 7 jaar garantie op, dacht als het zo gepiept is dan maar zelf doen ipv afspraken maken ect ect. Dacht dat er mensen ervaring mee hadden maar blijkbaar toch niet. @ bigwade----> als je een mooie auto heb en trots op bent wil ook dat alles perfect werkt toch?. S`avond is het lastig om het knopje te vinden en in te drukken als het nodig is. Had toendertijd een ander radioset ingebouwt en toen moest het hele midden console eruit, heel erg storing gevoelig dus vandaar dat ik vroeg of het ook anders kon. Thx iedereen. Quote
El-Rio-Grande Geplaatst 19 November, 2010 Geplaatst 19 November, 2010 Hoe vaak gebruik je dat ?Heb je het lampje nodig ondank kliks en richtingaanwijzerwaarschuwingen (mooi scrabble woord) Je auto is van 2005 begrijp ik, tja en dan gaan die dingen soms stuk. Het is geen APK afkeur, dus laat het lekker gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan en geniet van de rest die het wel doet. Tsja, en toch is het in het duister handig om gemakkelijk en snel die knop te vinden als er gevaar is..... Een donker knopje moet je in het donker toch naar zoeken, zeker op wegen die niet verlicht zijn. En die zijn er nog genoeg in ons kikkerlandje... Quote
der Rudi Geplaatst 19 November, 2010 Geplaatst 19 November, 2010 Dat viel mij laatst ook op.Maar ik denk dat er helemaal geen lamp in zit .............. Is op zich niet zo raar; beide lampjes van de richtingaanwijzer branden; je hoort een klikkend geluid; dus waarom daar ook nog een lamp in. Maar goed: ik weet het niet zeker. Maar je hebt toch 7 jaar garantie? Dus waarom zelf prutsen? Ik heb me vergist; er zit wel een lampje in (dat driehoekje is dan verlicht); maar dat is alleen maar als je de verlichting inschakelt. En inderdaad: zonder lampje is het lastig in het donker om de knop te vinden; had ik niet bij stilgestaan. Quote
Xling Geplaatst 20 November, 2010 Geplaatst 20 November, 2010 De knop voor spiegel in- en uitdraaien is ook niet verlicht evenals knop deuren openen. Deuren sluitenknop weer wel. Raamblokker en spiegeldraai knop ook niet. Klopt dit of zijn er bij mij ook lampjes stuk? Quote
der Rudi Geplaatst 20 November, 2010 Geplaatst 20 November, 2010 Inderdaad; raar ............... Of die zijn mij ook kapot of het is gewoon niet verlicht. Volgende keer eens vragen bij de dealer. Alleen alle 4 de knoppen voor de ramen en de 'deurensluit'-knop zijn verlicht. Quote
Xling Geplaatst 20 November, 2010 Geplaatst 20 November, 2010 Inderdaad; raar ............... Alleen alle 4 de knoppen voor de ramen en de 'deurensluit'-knop zijn verlicht. Juist, dat zijn de enigste verlichte knoppen. Het zou wel erg toevallig zijn als die van jouw Quote
der Rudi Geplaatst 20 November, 2010 Geplaatst 20 November, 2010 En nu hebben we het verschil ontdekt tussen de 50.000 Euro kostende Audi Q5 ........ Quote
kiaman Geplaatst 22 November, 2010 Topic Starter Geplaatst 22 November, 2010 Probleempje is opgelost door de Dealer. Lampje verbrand. Kosten......ff de tijd voor genomen. That`s why i drive a KIA en geen 50.000 Euro kostende Audi Q5. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.