Jump to content

Recommended Posts

Posted

Wat is er veranderd behalve de resolutie in jouw bijlagen?

Posted
KIA.nl gaat er hetzelfde uitzien als de andere KIA sites..

Op zich niet erg.

Maarrrrrrrrr, kan iemand mij nou eens een heldere merk website tonen.

Dit is weer 3x niks.

En ja ik heb het afgelopen half jaar vele merk websites bezocht.

Van Mitsubishi tot Peugeot, Joendaai etc.

En allemaal zijn ze even brak.

Of zit daar een plan achter..?? :wink:

Posted

Probeer de carconfigurators maar eens op de diverse autosites, waarbij je met je printje de plaatselijke dealer gaat bezoeken. Kijk eens wat ik heb uitgezocht!

Je wordt gegarandeerd bekocht wanneer je niet de actuele actieprijzen in de gaten houdt. Zeker zo aan het eind van het jaar wanneer er nog gescoord moet worden.

Nee, die carconfigurators zijn achterhaalde noviteiten die door de actualiteit worden ingehaald, wanneer niet up-to-date.

Posted (edited)

Het lijkt erop alsof Kia.nl nu vernieuwd gaat worden.

Zie http://www.kia.nl/

Development Homepageee ;)

En totaal niet meer werkende site.. Nu iets met "Welcome to Kia Motors" .. haha

Ik hoop echt op een overzichtelijke homepage met betere accessoires indelingen etc.

Ik moet zeggen, wel erge prutswerk hoor dat ze dit zo doen gewoon live midden in de nacht de website offline halen en de huidige website programmeren (indelen) terwijl iedereen mee kijkt... hmmm

Leuke deal:

Z0cy.Screen%20shot%202010-12-22%20at%2000%3A42%3A20.png

lol

Edited by Chrones
Posted

Geen kritiek, de site ziet er netjes uit. Toch hoop ik dat de heren/dames van Kia hier ook af en toe lezen.

1. Het contactformulier is niet in te vullen. Het is in het opmerkingenveld niet mogelijk om meer dat ? 50 ? karakters in te vullen.

2. Foutje in de opmaak van de Cee'd SW pagina. Hier staan twee teksten door elkaar (zie schermafdruk).

3. Tekstueel foutje. Het woord "ruime" (door mij gemarkeerd) moet waarschijnlijk "ruimte" zijn (zie schermafdruk).

Posted

Oooooo, dit kan je als jezelf respecterende websitebouwer niet maken.

Hier heeft iemand (waarschijnlijk ingegeven door een gebrek aan planning) enorme steken laten vallen.

Zo zet je een website niet online. De eerste woorden die ik gebruikt heb in een voorgaande post wil ik graag terugnemen.

Websitebouwer ga je schamen... Wat ben ik blij dat jullie niet heb ingehuurd.

Wanneer er

Posted
Oooooo, dit kan je als jezelf respecterende websitebouwer niet maken.

Hier heeft iemand (waarschijnlijk ingegeven door een gebrek aan planning) enorme steken laten vallen.

Zo zet je een website niet online. De eerste woorden die ik gebruikt heb in een voorgaande post wil ik graag terugnemen.

Websitebouwer ga je schamen... Wat ben ik blij dat jullie niet heb ingehuurd.

Wanneer er

Posted
Ik durf nu niet eens meer op andere pagina's te kijken. Ben blij voor Kia dat wij onze handtekening al gezet hebben voor onze nieuwe Cee'd SW. Met een website die er zo halfbakken uitziet trek je echt geen volle showrooms.

Ik vind ook achterhaalde informatie op de website. Hopelijk geven ze goed aandacht aan het forum en lezen ze dit duidelijk door.

Inderdaad moet Kia zich schamen om via zo'n website te promoten.

Ook alle dealer websites zijn veranderd in het nieuwe layout.

Dus ook met deze slordigheden.

Guest asterix
Posted
Thanks, is inderdaad enorm slordig!

Een beetje KIA rijder heeft toch wel een klassieke opleiding gehad en kan toch gewoon Latijn lezen?

Hier staat duidelijk dat het hele milieu verhaal onzin is en dat we, zeker nu we de kleine IJstijd in gaan, niet te veel meer moeten letten op die geitenwollensokken types. Koop dus gewoon de auto die je leuk, lekker, mooi vindt en vergeet dat energielabel verhaal.

En als je geen Latijn kent, probeer het dan op Google Translate :-)

Marcel

Posted

Of wel en zijn we gewoon weer terug bij af. Werkelijk ongelofelijk van KIA. De onduidelijkheid duurt gewoon voort en komt dus nog steeds op geen enkele wijze overeen met de richtlijnen in de landen om ons heen. Te gek voor woorden. Maar laten we deze discussie over die onderhoudsintervallen maar voortzetten in het goede draadje. Alhoewel; discussie. Ik dacht werkelijk dat de auto's die geleverd gaan worden in 2011 een interval zouden gaan krijgen van 20K of 1 jaar. Dat zou dan afhankelijk zijn van nieuw te drukken instructieboekjes (ook al zo'n merkwaardig argument) Met deze expliciete uitspraak op de nieuwe website lijkt dat alweer verleden tijd te zijn. Daar maak je als KIA geen vrienden (lees: nieuwe klanten) mee. Werkelijk een klucht.

Posted (edited)
Als ik deze goed lees:

http://www.kiaclub.nl/showpost.php?p=46923&postcount=26

is dat probleem binnen 6 dagen opgelost.

KMNL zal in 2011 per model een schema publiceren op kia.nl / mijnkia.nl waarin de intervallen van de instructieboekjes vermeld staan.

Zo niet, hangen we aan de bel.......

Ik hoop het.....6 dagen

of zullen het er 370 worden.....

in 2011 is ook op 31 december 2011

Ik word zo verdomd cynisch van dat gedoe met die onderhoudsintervallen

Ik was trouwens wat aan het zoeken op kia.de

Ook daar is men overgegaan op al dan niet latijnse vultekst: http://www.kia.de/Service/Rettungsdienste/Service-Versprechen/

Wordt kennelijk centraal geregeld

Maar wel de bekende onderhoudstabel: http://www.kia.de/Service/Serviceintervalle/

Zo ook op Kia BE: http://www.kia.be/Service/Onderhoudsintervallen/

Opvallend: Sorento XM (nieuw model):

Duitsland: 15000/1 jaar

Belgi

Edited by ger.w.
Posted

Ger, ik zie het heel simpel.

Als dit gekloot w.b. miscommunicatie zo blijft, zoeken we het hoger op.

Ook als KCG.