Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Stoppen met elkaar te bekritiseren!

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

beste forum leden

ik zou graag even het volgende willen vragen

Kunnen we aub stoppen met elkaar te bekritiseren.

Ik zie steeds vaker in antwoorden naar elkaar toe dat we dingen over elkaar gaan zeggen.

Ook wordt er vaak aangegeven dat het belachelijk/totale onzin is wat de ander verteld.

Nu zie ik zelf al bij de handtekening het volgende staan: Chrones houdt van zeuren.

Persoonlijk vind ik dit een hele rare handtekening.

misschien kan je dat in een PB aangeven, maar om dit zomaar open en bloot neer te zetten vind ik echt te ver gaan.

Nu lopen er ongeveer 6 verschillende discussies over winterbanden.

De een is een voorstander en de ander een fervent tegenstander.

Er wordt nog net geen idioot geroepen

Trouwens misschien een tip om van alle losstaande topics over winterbanden 1 topic te maken

Iedereen heeft ergens wel een mening over, maar het lijkt me beter om ergens niet op te reageren als je het onzin vind, als dat we elkaar voor gek gaan verklaren,of alleen maar opmerkingen over een ander gaan maken.

Ik heb zelf ook wel eens op gereageerd als ik het raar vond, maar daar ga ik mee stoppen

Ik hoop dat dit een leuk en gezellig forum blijft.

Laten we met die paar mensen die hier kijken het gezellig houden:!:.

Verder wil ik jullie hele fijne feestdagen toewensen en al het goede voor het nieuwe jaar.

groet

Venga1

Geplaatst

Helemaal met bovenstaande eens, er zijn al genoeg forums waar iedereen elkaar de pan inhakt.

Dit is toch een mooi en goed forum en laten we het leuk houden onder elkaar.

En goede feestdagen en vooral gezond 2011.

Geplaatst

Ach met Kerst hakken we elkaar het liefst de harses in, dat was vorig jaar ook al zo met een zeker lid.

Sommige dingen moet je ook in de context zien zoals met deze

CHRONES.jpg

Daar kon Chrones ook best om lachen en dat staat er dan een beetje uit plagerij een dagje en dan is alles weer normaal.

Tot de grond aan afzeiken is er hier beslist niet bij, maar een beetje plagen moet kunnen en verschillende meningen zeker.

Er zou ook echt eens wat minder gezeurd mogen worden over een kraakje of een matje.

Ik mis nog steeds de verhalen hoe geweldig de Kia het in deze barre weersomstandigheden doet en andere POSITIEVE berichten.

Geplaatst

Er zou ook echt eens wat minder gezeurd mogen worden over een kraakje of een matje.

Een kraakje en een matje kunnen voor degene die het interesseerd heel belangrijk zijn. Diegene met die vragen kan hier op dit forum terecht dacht ik zo. Dat een ander dat gezeur vindt kan ook, maar er bestaat immers ook de mogelijkheid om ergens niet op te reageren.

En verder zouden we de goede raad van Alex ter harte nemen, die het ergens anders heeft over de omgang van forumbezoekers onderling.

Geplaatst (aangepast)

Zoals BW aangeeft zijn wij niet de beroerste en is een beetje plagen tussen de forumleden ook geen enkel probleem zolang het niet uitmond in een online gevecht tussen de diverse partijen.

Het is niet nu omdat de Kerstgedachte een grote rol speelt ik dit verzoek plaats, maar omdat het mij stoort hoe er met elkaar en door elkaar omgegaan wordt.

Iedereen wordt graag op een respectvolle manier behandelt. Waarom behandel je de ander dan niet gelijk zoals jij behandelt wilt worden?

Ik heb een lijfspreuk die mij heel veel gebracht heeft en nog steeds brengt:

"Iedereen is mijn vriend(in), todat hij of zij het tegendeel bewijst."

Misschien hebben jullie hier iets aan om het gedrag op ons vrij en gezellig forum te veranderen.

aangepast door Alex VB
typfaudt
Geplaatst
Een kraakje en een matje kunnen voor degene die het interesseerd heel belangrijk zijn. Diegene met die vragen kan hier op dit forum terecht dacht ik zo. Dat een ander dat gezeur vindt kan ook, maar er bestaat immers ook de mogelijkheid om ergens niet op te reageren.

Beste KV12, dit forum is niet bedoeld om te klagen.

Dat is echt een misvatting.

hvanschie had het er hier ook al over:

http://www.kiaclub.nl/showpost.php?p=49117&postcount=190

Nee dus.

Ervaringen uitwisselen, positief en negatief.

Voor en door gebruikers.

Ik vind het jammer dat zowel jij als V1 mijn regeltje van kraakje en matje er uit lichten en vergeten wat er achter staat.

Herhaaldelijk heb ik gevraagd en er op gewezen dat dit geen KLAAG forum is

en dat ik de POSITIEVE gebruikers ervaringen nou juist zo mis.

Geplaatst
Ja maar BW het is absoluut niet mijn bedoeling om negatief te zijn over dit forum!!!

........................................

........................................

Wil je iets positiefs horen?

Ik vind het over het algemeen een leuk forum waar je over het algemeen goed wordt geholpen

Venga1, BW had het niet over klagen over het forum, maar over klagen over de auto op het forum.

Wie als mogelijke koper hier komt ziet tegenwoordig bijna alleen maar negatieve ervaringen.

Dit forum is bedoeld om contacten te leggen tussen KIA-enthousiastelingen.

Hier mag zeker een probleem besproken worden en aan de kaak gesteld.

Maar ook (graag zelfs) die ervaringen dat hij zo lekker rijd, foto's dat hij zo mooi in de was staat, nieuwe onderdelen en\of aanpassingen die gemaakt zijn.

Een beetje positieve info is ook erg fijn op een forum als dit, leest het toch even makkelijker weg.

En in elke discussie is er meestal wel een gulden mddenweg.

Jantje heeft gelijk dat een behouden rijder veilig over de winterwegen komt, met zomer\all season banden met een goed profiel.

Daarnaast heeft de rest gelijk dat het een heel verschil is ten goede, mits je niet overmoedig gaat rijden omdat er winterbanden onder zitten.

Bedenk dat in de vorige eeuw we nog reden zonder ABS, ESP, winterbanden etc etc en we kwamen ook waar we moesten zijn, mits we ons aanpasten aan de situatie. ;)

Dave

Geplaatst (aangepast)

Ik heb hier maar 1 antwoord op :clap::clap: voor Dave en de rest natuurlijk. Ik lees alweer een tijdje mee zonder te reageren en bevalt prima moet ik zeggen. Ik doe dit niet uit onvreden,maar omdat er al meer dan genoeg over gesproken is en iedereen heeft een kern van waarheid.

Ik consentreer mij op de overige meldingen, leuke verhale en de vele foto's, maar vooral op 3 januari hahahahhha Fijne dagen iedereen en wees voorzichtig met vuurwerk, want dat heb je NIET in veilig. Seeuw of geen sneeuw.

aangepast door Micle
Geplaatst

Over positief gesproken, volgens mij ben ik juist degene die hele verhalen en zoveel mogelijk foto's plaats.

Bij poetsen vind je van mij al foto's.. ;)

Ik ben het met Venga1 eens, we moeten elkaar in de waarde laten. Laten we naar elkaar luisteren en problemen samen bundelen en oplossen. Er is niks mis met een oplossingsgericht forum.

Ik zie ook heel veel leuke en positieve berichten! Keep up the good work en iedereen fijne feestdagen en een gezond 2011!

Geplaatst
@scorpioshuma

Ik heb een geestverwant, heerlijk.

En dat is twee.....!:wink:

Geplaatst
Daarna kwamen de problemen.......

De problemen hebben mij geen andere mening gegeven.

Ik ben nog steeds 100% vol tevreden over de auto en uiterlijk!

Ik zal eerdaags is een ervaringen bericht plaatsen, ik zit nu alweer aan de 30.000km.

Geplaatst
@scorpioshuma

Ik heb een geestverwant, heerlijk.

En dat is twee.....!:wink:

Dank heren, maar er zijn er hier vast veel meer die het autorijden en KIA-rijden in het bijzonder een warm hart toedragen.

Sommige problemen en mogelijkheden die hier voorbijkomen kun je ook tegenkomen bij andere merken. Dit is dan ook de reden dat ik hier 2,5 jaar na het verkopen van de auto nog steeds elke bijdrage lees (en soms reageer als ik denk dat het iets bijdraagt).

En ja, als de portemonnee het toe zou laten dan stond er waarschijnlijk wel zo een nieuwe sportage voor de deur. Waarom geen Sorento als geld geen rol zou spelen ? De sportage is al groot genoeg ;)

Geplaatst
beste forum leden

ik zou graag even het volgende willen vragen

Kunnen we aub stoppen met elkaar te bekritiseren.

Ik zie steeds vaker in antwoorden naar elkaar toe dat we dingen over elkaar gaan zeggen.

Ook wordt er vaak aangegeven dat het belachelijk/totale onzin is wat de ander verteld.

........................

Nu lopen er ongeveer 6 verschillende discussies over winterbanden.

De een is een voorstander en de ander een fervent tegenstander.

Er wordt nog net geen idioot geroepen

........................

Laten we met die paar mensen die hier kijken het gezellig houden:!:.

Verder wil ik jullie hele fijne feestdagen toewensen en al het goede voor het nieuwe jaar.

groet

Venga1

Dit zou maar zo onder andere op mij kunnen slaan.

Wanneer jij dat zo voelt Venga1 dan bied ik hierbij oprecht mijn excuses aan. Ik wil ook opmerken dat ik mijn 'opponent':grin: via een PM gesproken heb en dat het bovengenoemde gevoel bij ons niet aanwezig is.

Ik ben regelmatig te vinden op een forum voor vakbroeders van mijn vak, maar dat is vooral een forum om 'even' te ontspannen en om de druk even van de ketel te laten. Daar worden regelmatig 'rake klappen' uitgedeeld, maar wij zijn allemaal vrienden van elkaar en de meesten van ons kennen elkaar persoonlijk.

Voor mij is vooral het woordje "vrienden" heel erg belangrijk. Tegen echte vrienden kun je vaak veel meer zeggen zonder dat het haatdragend bij de ontvanger overkomt.

Volgens mij is iedereen hier op het forum aan te spreken via PM en wanneer ik hier onbedoeld over de schreef zou gaan dan hoor ik dit graag, maar liever via PM dan via een discussie.:wink:

Jullie ook allemaal alvast hele fijne feestdagen :surrender:

Geplaatst
Dit zou maar zo onder andere op mij kunnen slaan.

Je bent de laatste waar dit op zou slaan, en je bent juist vanwege nuances een zeer welkome aanvulling op dit forum.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...