Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst
@ Paul R & Smetjesmee: Hier in Belgie is dat zogenaamde Navigation Pack standaard inbegrepen vanaf de Sportage Evogue.

Ja, dat weet ik ook..., maar ik heb een fusion gekocht en de NAV er als optie bijbesteld. Ik ben er niet zeker van dat daar een subwoofer in zal zitten, maar afgaand op de berichten hierboven is dat zo.

... en dat kan ik alleen maar toejuichen :clap:

Geplaatst

Bij mijn standaard "boerenlullen radio" zit volgens mij een optie om de subwoofer aan te sturen.

(keuze uit 3 standen)

Is dat ding ook los te krijgen en zou de bedrading er al liggen ?

Zomaar een vraag..

Geplaatst (aangepast)
Volgens mij is dat niet zo , ik hoop t wel maar dealer zei van niet

Staat duidelijk zo in de brochure.

On a personal note: Vind af en toe dat sommige verkopers geen flauw idee hebben wat wel en niet in een navigatiepakket zit. Een dealer bij mij in de buurt verzekerde mij dat er geen achteruitkijk camera bij het navigation pack zat. Toen ik aangaf dat dit wel duidelijk zo in de brochure stond had hij geen antwoord.

aangepast door PaulR
Geplaatst

On a personal note: Vind af en toe dat sommige verkopers geen flauw idee hebben wat wel en niet in een navigatiepakket zit.

Ik heb dat met mijn rondje langs diverse merken ook weer gemerkt. Zelf bekijk ik online de website en brochures en bij vele dealers weet je dan al snel meer dan de verkoper aldaar. Best wel opvallend want hoeveel modellen heb je nu eigenlijk als merk en hoeveel tijd heb je wel niet overdag ... er zijn toch best momenten waarop er even geen klanten rondlopen ... pak een folder denk ik dan.

Een tijd geleden, toen het neerklappen van de achterbank nog niet zo makkelijk gaat als tegenwoordig vroeg ik altijd voor de lol even om te laten zien hoe de achterbank plat moest. Dat heeft toch regelmatig hilarische momenten en bezwete hoofden bij de verkopers opgeleverd.

Marcel

Geplaatst

Over de achterbank gesproken: ik vind het wel jammer dat bij de SP3 de achterbank niet volledig vlak is bij het neerklappen. In de folder staat dat de achterbank neer te klappen is zodat een 'volledige vlakke laadvloer' ontstaat. Feitelijk is dat niet zo: de neergeklapte achterbank staat iets omhoog omdat de zitting er onder in de weg zit.

Geplaatst (aangepast)
Kan je de zitting niet wegklapen zoals bij de meeste merken?

Niet volgens de verkoper ;)

aangepast door elmerblues
Geplaatst (aangepast)

Dat klopt.

Bij de SP2 zakte de zitting in de bodem en was de vloer zo goed als vlak.

Die achterbank zat sowieso te LAAG.

Bij de SP3 hebben ze dat systeem geskipd.

De winst moet ergens vandaan komen tenslotte.

Heb er ook tegen aan zitten hikken, maar in de praktijk zal het wel meevallen.

Maar eh, we dwalen af, het gaat hier over de subwoofer.....

aangepast door bigwade
Geplaatst
zijn er al hier op t forum die zo een subwoofer en versterker hebben? is dat echt mooier geluid dan de standaard radio ?

Jawel JP, als je

Geplaatst
echt alles ? dit is toch t topic subwoofer

jaja, dat klopt, maar soms worden er in andere topics ook andere zaken aangehaald... zoals subwoofers.

Je zal versteld staan wat er allemaal te lezen is!

Laat je maar eens gaan :-D

PS. Alle topics over de sportage natuurlijk h

• 3 weken later...
Geplaatst (aangepast)

Over de geluisinstallatie. Ik heb mijn Sportage nog niet maar wel een lang weekend één te leen gehad van de importeur in Belgie. Was ook de duurste uitvoering (Evogue trim) met o.a. subwoofer. We twijfelde toen nog over de Sportage maar waren al snel overtuigd ! En wat een service van de importeur. Dat ben ik bij de duurdere (Duitse) merken nog niet tegenkomen. Dus een week later gewoon besteld die Sportage. De 2.0D (136) A6 AWD. Helaas, helaas, de 184 is (nog) niet leverbaar maar die zit er in de loop van het jaar wel aan te komen volgens de importeur (de IX35 heeft 'm natuurlijk al lang) maar we wilde niet nog langer wachten met bestellen ......... Maar terug naar de geluidsinstallatie. Op bijvoorbeeld USB klonk ie prima, maar het geluid bij "normale" radio leek echt een stuk minder. Klonk bijna naar karton........ (voor degene die weten hoe dat klinkt). Hebben andere hier ervaring mee...... Is er een mogelijke oplossing ............

aangepast door Dick van Dyke
Geplaatst

Heb er geen last van

Radio klinkt zelfs wat "vetter" dan USB

Alles staat geloof ik op nul.

Heb em zo gekregen en er niks meer aan veranderd.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...