Jump to content

subwoofer

stillen

Recommended Posts

Guest asterix

Bij mij zit in de Xclusive versie een standaard af-fabriek subwoofer in de kofferruimte.

Ik ben zeer te spreken over de geluidskwaliteit van het systeem. Klinkt prima wat mij betreft. Aanwezigheid subwoofer is goed te merken.

Marcel

Op de Evogue zit het wel. Andere uitvoeringen weet ik niet zeker (dacht het niet). Heeft je verdeler geen 2 verschillende uitvoeringen staan zodat je het even kunt nakijken?

Bedankt voor de snelle reactie. Als er nu nog een Belg zou kunnen antwoorden ben ik volledig blij. De dealer zei mij dat op alle uitvoeringen in Belgie dezelfde audio installatie zat. Maar heb hier mijn twijfels over.

Ik heb net een Evogue gekocht in Belgi

Dat is ook zeer snel. Ik moet zeker wachten tot midden mei.

Zeiden ze tegen mij ook toen ik eerst een 2.0 benzine bestelde. ( mei ten vroegste)

Maar toen ik koos voor de 1.7CRDI bleken deze in stock te zijn welliswaar slechts in beperkte keuzes.

De mijne kon ik onmiddelijk meenemen ook al heb ik ook open dak als extra optie.

Men moest wel sensoren vooraan en trekhaak nog monteren in garage dealer.

Wens hem pas in 2011 in te schrijven , daaarom nog niet afgehaald.

Maar ... Subwoofer is wel degelijk leverbaar in evogue versie.

Edited by Manofbelgium

Haha ok een serieus antwoord?

Dat ligt aan het type subwoofer dat je erin wil hebben. Je hebt erbij die kan je via de normale bedrading van de speakers aansluiten, zit een filtertje tussen zodat hij alleen maar bass-tonen speelt en geen andere tonen.

Of je kan zoals ik dat tot nu toe in al mijn auto's heb gehad, net als taz, een radio inbouwen met versterker uitgangen. Dikke + kabel naar de koffer toe, Dikke massa op het chassis, tulp kabel tussen radio en versterker en dan een grote bassbox met 1 of 2 zeer zware subwoofers erin.

Keuze is helemaal aan jezelf, maar er is altijd wel iets mogelijk naar jouw eigen smaak.

Waar zit dat ding (plaatje graag) en is dat evt. achteraf nog te plaatsen bij een standaard radio?

De subwoofer zit rechts achteraan in de koffer. Bij de lagere uitvoeringen zit daar zo een rond opbergvakje. Of dat deze zelf nog bij te plaatsen valt denk ik niet. Je kan wel nog steeds een after market exemplaar plaatsen.

Je kan steeds op een standaard radio een subwoofer bij plaatsen zelf zonder extra uitgangen op de headunit maar dan moet je een versterker die ipv van een rca signaal, een luidspreker signaal kan ontvangen nemen.

• 1 month later...

Ja, ook als je het als optie bijbesteld. Een navigation Pack bestaat uit het volgende:

- Inbouw navi

- subwoofer + externe versterker

- Ipod kabel

- achteruitrijcamera

Ik weet niet of die laatste 2 alleen specifiek Nederland is.

Edited by elmerblues

Ik weet niet of die laatste 2 alleen specifiek Nederland is.

Van de camera ben ik het zeker want de versie waar ik een testrit mee deed had NAV in optie, en daar zat een achteruitrijcamera op.

Als al het andere (vooral de subwoofer) ook meegeleverd wordt, dan is dit mooi meegenomen.