Jump to content

Rubberen Sorento Matjes

ger.w.

Recommended Posts

Begin jij nu ook al.......

Als ik terug kijk op dit jaar is het verschijnsel matten een heel hot item.

Ik wist niet dat het bestond.

2010 Mattenjaar ! :-)

Ik zeur er niet over, ik twijfel niet, ik bestel ze gewoon, betaal ze keurig en laat jullie weten hoe ze zijn;-).

Lijkt me een goed adresje dat winparts

Kan ik ook eindelijk eens meepraten over matjes:!:.

Matten, hou ze in de gaten

2011 belooft een mooi mattenjaar te worden

Wat mat je joh ??? Respect voor m'n matjes !!!!!

Als je wil matten kom je maar mee naar buiten:twisted:

Persoonlijk zou ik graag willen dat de postings op dit forum in 2011 vrij zouden zijn van MATTEN, WINTERBANDEN, FABRIEKSNAVI's, SPRAAKHERKENNING en meer.

Dat zal bij een wens blijven, denk ik..

btw doen matten ook aan spraakherkenning ?

2011 zal denk in het teken staan van:

Fabrieksherkenning. spraakmatjes, winternavi's en matte banden !!!

Misschien moeten wij ook aan de rubberen matten voor onze Sorento. Staat nog geen 20.000 km op de teller en de mat aan bestuurderszijde is volledig doorgesleten.

Volgens mij is dit al eens besproken in ander onderwerp op dit formum maar de matten zijn echt van zeer bedenkelijke kwaliteit. Ik ga er in ieder geval melding van maken bij de dealer want dit mag volgens mij niet.

Misschien moeten wij ook aan de rubberen matten voor onze Sorento. Staat nog geen 20.000 km op de teller en de mat aan bestuurderszijde is volledig doorgesleten.

Volgens mij is dit al eens besproken in ander onderwerp op dit formum maar de matten zijn echt van zeer bedenkelijke kwaliteit. Ik ga er in ieder geval melding van maken bij de dealer want dit mag volgens mij niet.

Is een officieel "statement" van te vinden van Kia NL op dit forum: http://www.kiaclub.nl/showpost.php?p=45357&postcount=1

Voor wat de uitspraken ook waard zijn van Kia als ik kijk naar de discussies die weer oplaaien over onderhoudsintervallen en garantie van 7 jaar (wwar kennelijk ook weer beperkingen op zitten)

THANX, lijkt mij dus duidelijk. Ik moet naar de dealer voor een set nieuwe matten. De auto is net 4 maanden oud en heeft 20.000 km op de teller en de mat aan bestuurderszijde is volledig doorgesleten. Ik zit nu met de hak op het normale tapijt. Ik kan dus ook niet te lang wachten omdat anders het tapijt ook begint te slijten.

THANX, lijkt mij dus duidelijk. Ik moet naar de dealer voor een set nieuwe matten. De auto is net 4 maanden oud en heeft 20.000 km op de teller en de mat aan bestuurderszijde is volledig doorgesleten. Ik zit nu met de hak op het normale tapijt. Ik kan dus ook niet te lang wachten omdat anders het tapijt ook begint te slijten.

Zeker doen en neem voor de zekerheid een printje mee van het statement van Kia NL. Ons is gebleken dat niet alle dealers op de hoogte zijn. Ofwel ze lezen hun dealerbulletins niet of het is (weer) niet gecommuniceerd door Kia Nl. Of ze zijn gewoon te beroerd om je nieuwe matjes te geven natuurlijk. Helaas lopen die er kennelijk ook nog tussen moet ik begrijpen. Benieuwd naar je ervaringen

Is een officieel "statement" van te vinden van Kia NL op dit forum: http://www.kiaclub.nl/showpost.php?p=45357&postcount=1

Voor wat de uitspraken ook waard zijn van Kia als ik kijk naar de discussies die weer oplaaien over onderhoudsintervallen en garantie van 7 jaar (wwar kennelijk ook weer beperkingen op zitten)

Zoals in de laatste zin reeds vermeld wordt, zijn er aan de tekst geen rechten te verlenen daar iedere gebruiker / KIA anders is.

• 3 weeks later...

Bericht van Kia Nederland gehad over de matten in mijn Sorento. Ik kan nieuwe ophalen bij dealer.

Toch wel netjes geregeld zo. Blijft wel vreemd dat ze na 20.000 km al volledig doorgesleten zijn. Hopelijk gaan de nieuwe wat langer mee.

De matjes zijn aangekomen.

Mooi zwart. Mooi rubber. Goede pasvorm. Geen natte bende meer in de Sorento. Kortom aanradertje dat winparts.nl

Misschien morgen Mijnheer Smart

Geduld, mijn vriend, is een schone zaak

Volgens mij moet er nog een fototoestel gekocht worden.......:whistling:

Volgens mij moet er nog een fototoestel gekocht worden.......:whistling:

Nee...gewoon vergeten. Inmiddels met dit fraaie weer buiten die rubbermatjes weer vervangen door die prachtige velours gevalletjes. Rubber is met sneeuw, modder en erg veel nattigheid prima maar verder wel erg kaal en koud

Maar als je er echt op staat doe ik ze er morgen wel even in en maak een plaatje. Maar dan moet het wel echt dingend zijn:smile:

Nee...gewoon vergeten. Inmiddels met dit fraaie weer buiten die rubbermatjes weer vervangen door die prachtige velours gevalletjes. Rubber is met sneeuw, modder en erg veel nattigheid prima maar verder wel erg kaal en koud

Maar als je er echt op staat doe ik ze er morgen wel even in en maak een plaatje. Maar dan moet het wel echt dingend zijn:smile:

Bij mij blijven ze voorlopig erin hoor... ;) Piet Paulusma (LOLL) zei alweer dat er sneeuw aankomt :shock:

Bij mij blijven ze voorlopig erin hoor... ;) Piet Paulusma (LOLL) zei alweer dat er sneeuw aankomt :shock:

Dan doe ik ze weer terug. 2 minuten werk

En Piet....die weet het niet:razz:

Nee hoor Ger dat hoeft niet pers