Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Werkplaatshandleiding Sephia 97

Aanbevolen Berichten

• 11 maanden later...
  • 3 weken later...
Geplaatst

Staat in deze handleiding ook hoe het dashboard er uit gehaald kan worden?

Ik heb n.l. het welbekende probleem van verschroeid en omkrullend dashboard en heb een perfecte vervanger gevonden hiervoor, maar het lijkt me erg lastig dit te vervangen.

Geplaatst

dashbord haal je bijna geheel eruit inc. frame, dus eerst veel kapjes weghalen waarachter schroeven zitten, dan schroeven eruit, dan nog meer kapjes met schroeven etc...

wat er zowiezo uit moet is uit mn hoofd het middenconsole, klokkenbak, dashbordkastje en de stuurkolom moet los. Verder loopt over het frame een kabelboom, die neem je er mee uit, dus enkel links en rechts de stekkers daarvan losmaken..

Geplaatst

ik heb nog een digitale versie liggen

als je hem wilt hebben kost €2 heb hem namelijk ook moeten kopen :innocent:

Ga je schamen......

Zet die versie online zodat we die hier in de "bieb" kunnen gooien.

Die 2 euro, als dat echt nodig is, kun je van mij verwachten.

Doe maar PB , met banknummer.......

• 11 maanden later...
Geplaatst

dashbord haal je bijna geheel eruit inc. frame, dus eerst veel kapjes weghalen waarachter schroeven zitten, dan schroeven eruit, dan nog meer kapjes met schroeven etc...

wat er zowiezo uit moet is uit mn hoofd het middenconsole, klokkenbak, dashbordkastje en de stuurkolom moet los. Verder loopt over het frame een kabelboom, die neem je er mee uit, dus enkel links en rechts de stekkers daarvan losmaken..

Als je hem wil hebben moet je ff je mail adres geven dan mail ik het wel
  • 4 maanden later...
Geplaatst

Hallo,

Ik heb een Sephia uit 1996. Ik kan de file ook wel goed gebruiken.... Kan iemand zeggen hoe ik hem kan bemachtigen?

Groet Fred

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...