Tr1bal Geplaatst 12 Januari, 2011 Geplaatst 12 Januari, 2011 Hallo, Kan iemand mij helpen aan een werkplaatshandleiding voor Kia Sephia? gr Daan Quote
Extraxy Geplaatst 14 December, 2011 Geplaatst 14 December, 2011 ik heb nog een digitale versie liggen als je hem wilt hebben kost €2 heb hem namelijk ook moeten kopen Quote
mihajur Geplaatst 2 Januari, 2012 Geplaatst 2 Januari, 2012 Staat in deze handleiding ook hoe het dashboard er uit gehaald kan worden? Ik heb n.l. het welbekende probleem van verschroeid en omkrullend dashboard en heb een perfecte vervanger gevonden hiervoor, maar het lijkt me erg lastig dit te vervangen. Quote
Crum Geplaatst 3 Januari, 2012 Geplaatst 3 Januari, 2012 dashbord haal je bijna geheel eruit inc. frame, dus eerst veel kapjes weghalen waarachter schroeven zitten, dan schroeven eruit, dan nog meer kapjes met schroeven etc... wat er zowiezo uit moet is uit mn hoofd het middenconsole, klokkenbak, dashbordkastje en de stuurkolom moet los. Verder loopt over het frame een kabelboom, die neem je er mee uit, dus enkel links en rechts de stekkers daarvan losmaken.. Quote
bigwade Geplaatst 3 Januari, 2012 Geplaatst 3 Januari, 2012 ik heb nog een digitale versie liggen als je hem wilt hebben kost €2 heb hem namelijk ook moeten kopen Ga je schamen...... Zet die versie online zodat we die hier in de "bieb" kunnen gooien. Die 2 euro, als dat echt nodig is, kun je van mij verwachten. Doe maar PB , met banknummer....... Quote
Juappa Geplaatst 22 December, 2012 Geplaatst 22 December, 2012 dashbord haal je bijna geheel eruit inc. frame, dus eerst veel kapjes weghalen waarachter schroeven zitten, dan schroeven eruit, dan nog meer kapjes met schroeven etc... wat er zowiezo uit moet is uit mn hoofd het middenconsole, klokkenbak, dashbordkastje en de stuurkolom moet los. Verder loopt over het frame een kabelboom, die neem je er mee uit, dus enkel links en rechts de stekkers daarvan losmaken.. Als je hem wil hebben moet je ff je mail adres geven dan mail ik het wel Quote
Juappa Geplaatst 22 December, 2012 Geplaatst 22 December, 2012 sorry p.o. quote geplaatst, moest voor Daan zijn Quote
Juappa Geplaatst 22 December, 2012 Geplaatst 22 December, 2012 sorry p.o. quote geplaatst, moest voor Daan zijn Quote
Purkjuh Geplaatst 19 Mei, 2013 Geplaatst 19 Mei, 2013 Hallo, Ik heb een Sephia uit 1996. Ik kan de file ook wel goed gebruiken.... Kan iemand zeggen hoe ik hem kan bemachtigen? Groet Fred Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.