MarcoSt Geplaatst 18 Januari, 2011 Geplaatst 18 Januari, 2011 Kia Ceed SW gekocht, wellicht a.s. zaterdag al bij ons voor de deur! Quote
ger.w. Geplaatst 18 Januari, 2011 Geplaatst 18 Januari, 2011 Kia Ceed SW gekocht, wellicht a.s. zaterdag al bij ons voor de deur! En nu al een klacht ??? Quote
Remko .me Geplaatst 18 Januari, 2011 Geplaatst 18 Januari, 2011 Kan het weer on topic pse Zet topic weer ON - (wie heeft hem dan ook OFF gezet? ) Quote
MarcoSt Geplaatst 19 Januari, 2011 Geplaatst 19 Januari, 2011 Waar staat mijn klacht dan? Ik gaf alleen aan dat een keus maken moeilijk wordt als je veel klachtten leest over dit merk. En nu al een klacht ??? Quote
Venga1 Geplaatst 19 Januari, 2011 Geplaatst 19 Januari, 2011 Volgens mij wel, ik zal vanavond mijn vriendinnetje eens lief aankijken wat er in zit. Aan de verzendkosten is helaas niets te doen. Daarvoor moet je bij TNT aankloppen. Maar wanneer jullie in de buurt zitten mag je 's avonds ook wel even langskomen (om de Cee'd SW te komen bekijken zullen we maar zeggen:mrgreen:). Even weer off topic Heb je je vriendin al lief aangekeken Levert het ons ook wat op of alleen jou?? Je moet je product wel promoten hoor!! Quote
Venga1 Geplaatst 19 Januari, 2011 Geplaatst 19 Januari, 2011 Waar staat mijn klacht dan?Ik gaf alleen aan dat een keus maken moeilijk wordt als je veel klachtten leest over dit merk. Ach die klachten zijn relatief hoor!! We hangen elke dag achter de computer om op dit forum te staren Dat zegt toch ook wat dacht ik zo!! Dat is echt niet omdat het nu zulke rot auto's zijn. Quote
Treespotter (aka Birdy) Geplaatst 19 Januari, 2011 Geplaatst 19 Januari, 2011 Ik heb mijn allerliefste gezicht opgezet en wanneer jullie bestellen dan kun je rekenen op 10% korting en zoals bigwade al noemde zijn de verzendkosten bij 6 of meer stuks voor onze rekening. Je mag gewoon op de site bestellen, zet dan bij de opmerkingen KIA, maar wacht dan even met het betalen van de orderbevestiging. Wij kunnen in ons webwinkeltje nog geen korting laten doorvoeren, dus wij zullen dan 'handmatig' een aangepaste orderbevestiging opsturen. Ik wil alleen liever geen extra reclame maken jongens. Het is een kia liefhebberforum, geen hoe verkoop ik de meeste vogelvoerbolletjesforum. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.