Ga naar inhoud

Is de Venga een Kia of toch een Hyundai?


KiaVenga12

Aanbevolen Berichten

Ikzelf heb me er wel eens schuldig aan gemaakt door de Venga uit Slowakije te laten komen. En er zal wel eens op gewezen zijn, maar de deursstijlsticker geeft het duidelijk aan:

Het is een model Kia Venga gemaakt door Hyundai in Tsjechie.

Dus voorzichtig rijden, want bij een ernstige bobbel in de weg kunnen de KIA-merken eraf vallen en rijdt je toch plotseling in een Hyundai... ;)

aangepast door KiaVenga12
Link naar reactie
Delen op andere sites


Ikzelf heb me er wel eens schuldig aan gemaakt door de Venga uit Slowakije te laten komen. En er zal wel eens op gewezen zijn, maar de deursstijlsticker geeft het duidelijk aan:

Het is een model Kia Venga gemaakt door Hyundai in Tsjechie.

Dus voorzichtig rijden, want bij een ernstige bobbel in de weg kunnen de KIA-merken eraf vallen en rijdt je toch plotseling in een Hyundai... ;)

Daar is al eerder melding van gemaakt, b.v. : http://www.kiaclub.nl/showpost.php?p=52081&postcount=310

en er is zelfs gesuggereerd dat het de oorzaak zou kunnen zijn van al die kleine (en soms grote) problemen met de Venga

Link naar reactie
Delen op andere sites


En er zal wel eens op gewezen zijn, maar de deursstijlsticker geeft het duidelijk aan:

Het is een model Kia Venga gemaakt door Hyundai in Tsjechie.;)

Afgelopen week haalde ik de hoedenplank uit de auto, en ik zag dat daarop (aan de onderkant) keurig een Hyundai typenummer op stond...

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hij word in een hyundai fabriek gemaakt idd, maar het personeel dat hem maakt etc en de machines zijn wel van kia. Anders zouden ze de garantie niet kunnen geven

Ga toch weg man,wat een kul.

Die auto wordt gewoon volgens KIA SPECIFICATIES gebouwd door joendaai.

Niks meer, niks minder.

Joendaai doet inmiddels ook 5 jr garantie dus het gaat nergens meer over.

Maar ergens gaat het mis met de kwaliteits controle w.b. Venga en dat is JAMMER!

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hij word in een hyundai fabriek gemaakt idd, maar het personeel dat hem maakt etc en de machines zijn wel van kia. Anders zouden ze de garantie niet kunnen geven

Wat een lariekoek. Komen zeker ook binnen via een aparte KIA personeelsingang en eten in een aparte KIA kantine....

Link naar reactie
Delen op andere sites


En Seat en Skoda zijn eigenlijk VW en die op zijn beurt is eigenlijk een Audi. RollsRoyce is eigenlijk een BMW en mijn Altra is eigenlijk een Sparta. Whirlpool is eigenlijk Philips en BoneyM was ook al niet echt. Thuis heb ik een van Gogh van 4 tientjes . En de borstjes van Pamela Anderson zijn ook al niet echt.

Dus Kia..Hyundai...who cares...mijn Vengaatje doet wat ie moet doen en als er iets is, staat mijn garage onmiddellijk en goed klaar en die is echt echt!:idea:

aangepast door Peerke
spelfout
Link naar reactie
Delen op andere sites


En Seat en Skoda zijn eigenlijk VW en die op zijn beurt is eigenlijk een Audi. RollsRoyce is eigenlijk een BMW en mijn Altra is eigenlijk een Sparta. Whirlpool is eigenlijk Philips en BoneyM was ook al niet echt. Thuis heb ik een van Gogh van 4 tientjes . En de borstjes van Pamela Anderson zijn ook al niet echt.

Dus Kia..Hyundai...who cares...mijn Vengaatje doet wat ie moet doen en als er iets is, staat mijn garage onmiddellijk en goed klaar en die is echt echt!:idea:

Peerke rules!

Peter

Link naar reactie
Delen op andere sites


Kia Venga = Hyundai IX 20 Skoda is VW, Suzuki splash is Opel Agila WAT is het probleem, zolang we tevreden zijn over de Venga en de dealer zal het een zorg zijn waar hij gebouwd is.

aangepast door Henk M
taalfoutje
Link naar reactie
Delen op andere sites


Suzuki splash is Opel Agila
:confused: Was dat nou niet net andersom?

Zo zijn er echt maar weinig echte originals. Ook al is de carrosserie (gedeeltelijk) een echt eigen product, veel van de, zo niet alle andere onderdelen komen van toeleveranciers.

Dat is vorig jaar wel heel onhandig in het nieuws gekomen doordat

Link naar reactie
Delen op andere sites


Peerke is een kenner8)

In goed gezelschap: zeker 4.000.000 medenederlanders (17.000.000 gedeeld door 2 is mannelijke helft > gedeeld door twee is geinteresseerde helft ...:smartass: dan kom je toch een eind in de richting van het aantal kenners, zou het niet? (Het ging toch over BoneyM, He?:shock:???

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ga toch weg man,wat een kul.

Die auto wordt gewoon volgens KIA SPECIFICATIES gebouwd door joendaai.

Niks meer, niks minder.

Joendaai doet inmiddels ook 5 jr garantie dus het gaat nergens meer over.

Maar ergens gaat het mis met de kwaliteits controle w.b. Venga en dat is JAMMER!

Dat is wat de Aftersales manager tegen mij heeft verteld toen ik op cursus was bij kia in everen Belgie.

Natuurlijk kan het zijn dat jij een beter automagazine hebt

Link naar reactie
Delen op andere sites


Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...