Jump to content

new kia sportage nie zo ruim voor grote mensen?

Recommended Posts

Posted

Hallo,

Ik had vanmiddag plaats genomen in een nieuwe Kia sportage met panoramisch dak , bestuurderszetel helemaal naar de laagste stand en m'n hoofd stoot dan nog tegen het dak. Ben 1m92 groot.

Posted (edited)

Het panoramisch dak vergt enkele cm's ruimte i.t.t. de uitvoering zonder?

Ben 1.82 m en heb 'n Sportage zonder dit dak gekocht (wordt a.s. zaterdag geleverd). Met de stoel op de laagste stand zit de auto prima voor mij.

Edited by Seek123
Posted

ik ben 1,91 cm heb nergens last van heb hem nu 3,5 maand met panoramadak :confused::confused:

Posted

Afgelopen week een klant gehad van 2.02mtr die prima zat in de Sportage.

Is afhankelijk van de bouw van je lichaam uiteraard !

Posted

wij hebben geen panorama of schuifdak, ik kan met mijn 1,97m goed zitten. Ik heb zelfs de stoel niet geheel in de achterste stand staan

Posted

@kristofke8:

Vorige week proefgereden in een Sportage en gisteren in een Hyundai IX35.

De sportage was zonder panoramisch dak en de zit was uitstekend, de IX35 was met panoramisch dak en dit was mij net wat te krap bij mijn hoofd; Met de stoel helemaal naar onderen en de stoel iets naar achteren. Ik moest mijn hoofd iets schuiner houden om niet klem te zitten met het dak :)

Kortom, mijn ervaring: Prima zonder panoramisch dak :)

Ben zelf 1.93m

Posted (edited)

1 m. 96 hier, met panoramadak, geen probleem, nek, hoofd en haar blijven in model, ik raak niets (het dak is gesloten :lol:)

Het ligt er denk ik maar net aan hoe je in de stoel zit...

Edited by flipperdeflap
  • 2 weeks later...
Posted

2.03m SP3 zonder panoramadak. Prima hoofd- en beenruimte. Moet nadat mijn vrouw heeft gereden wel de stoel even naar beneden pompen maar dan prima zitpositie. Ook op de bijrijdersstoel voldoende ruimte. Meer dan in een Boeing 737..

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Create New...