chrichri Geplaatst 3 Februari, 2011 Geplaatst 3 Februari, 2011 Grappig, het blijft opvallend dat Belgen vaak kiezen voor of een zwarte of een witte.Met name de Belgische pro ceeds moeten wel allemaal wit zijn vinden jullie..... Vermakelijk Hey Bigwade,zat jij vroeger niet bij Frank Boeijen? Denk niet wit,denk niet zwart,denk niet zwart-wit:lol::lol:.Misschien zijn wij Belgen allemaal kleurenblind en opteren we om die reden voor zwart en wit:wink:. Als ik voor mezelf spreek vind ik zwart en wit het meest sportief voor een wagen en aangezien ik graag een sportieve uitziende wagen wil is het dus zwart geworden.Zwart is heel mooi...........als hij juist gewassen is:lol:. Quote
smetjesmee Geplaatst 4 Februari, 2011 Topic Starter Geplaatst 4 Februari, 2011 Zwart is heel mooi...........als hij juist gewassen is:lol:. Ik zie het al helemaal zitten... Quote
chuckion Geplaatst 6 Februari, 2011 Geplaatst 6 Februari, 2011 Wij hebben hem gekocht bij Kia Motors in Herent ( Hergon) Nog geen ervaring met de dealer maar als hij net dezelfde service zal bieden als de verkoper, Gregory, die alles zeer zorgvuldig heeft uitgelegd enz enz en vooral de supervriendelijke ontvangst, dan zal het top worden. En hoi!! Aan alle nieuwe landgenoten. Leuk de Belgen hier tegen te komen, op het forum van onze Nederlandse vrienden...en vriendinnen Laat is per prive bericht weten met welke types enz...jullie rijden? Altijd welkom! Quote
chuckion Geplaatst 6 Februari, 2011 Geplaatst 6 Februari, 2011 Wij hebben hem gekocht bij Kia Motors in Herent nabij Leuven ( Hergon) Hergon heeft nog een paar andere garages in dezelfde buurt, waaronder Landrover & Ford. Nog geen ervaring met de dealer maar als hij net dezelfde service zal bieden als de verkoper, Gregory, die alles zeer zorgvuldig heeft uitgelegd enz enz en vooral de supervriendelijke ontvangst, dan zal het top worden. En hoi!! Aan alle nieuwe landgenoten. Leuk de Belgen hier tegen te komen, op het forum van onze Nederlandse vrienden...en vriendinnen Laat is per prive bericht weten met welke types enz...jullie rijden? Altijd welkom! Quote
chrichri Geplaatst 6 Februari, 2011 Geplaatst 6 Februari, 2011 Wij hebben hem gekocht bij Kia Motors in Herent nabij Leuven ( Hergon)Hergon heeft nog een paar andere garages in dezelfde buurt, waaronder Landrover & Ford. Nog geen ervaring met de dealer maar als hij net dezelfde service zal bieden als de verkoper, Gregory, die alles zeer zorgvuldig heeft uitgelegd enz enz en vooral de supervriendelijke ontvangst, dan zal het top worden. En hoi!! Aan alle nieuwe landgenoten. Leuk de Belgen hier tegen te komen, op het forum van onze Nederlandse vrienden...en vriendinnen Laat is per prive bericht weten met welke types enz...jullie rijden? Altijd welkom! Een priv Quote
chrichri Geplaatst 7 Februari, 2011 Geplaatst 7 Februari, 2011 Hey chrichriZijn het mijn gedachten of heb je een nieuwe avatar onder je naam geplaatst...? Nee, je ogen bedriegen je niet.Ik kan nu zeggen dat ik eindelijk een foto gevonden heb die me aanstaat maar eigenlijk zit ik hier al een paar dagen te klooien om er een foto op te krijgen.Al foto's zitten verkleinen naar de juiste maten maar ik kreeg altijd een bericht dat het overzetten mislukt was.Ook deze keer maar er kwam dan toch een foto op te staan:grin:. Het is hier een tof forum maar over gebruiksgemak zullen we toch maar zwijgen.Er kunnen een paar dingen beter.Ik heb als hobby pijlgifkikkers houden en zit daardoor op twee van deze forums.Ik mag wel zeggen dat die veel toegankelijker zijn:wink:. Quote
smetjesmee Geplaatst 8 Februari, 2011 Topic Starter Geplaatst 8 Februari, 2011 Nee, je ogen bedriegen je niet.Ik kan nu zeggen dat ik eindelijk een foto gevonden heb die me aanstaat maar eigenlijk zit ik hier al een paar dagen te klooien om er een foto op te krijgen. Ik dacht al dat het een foto van je nieuwe aanwinst was... Je hebt die toch ook in 't zwart besteld h Quote
bigwade Geplaatst 8 Februari, 2011 Geplaatst 8 Februari, 2011 Doe niet al te veel moeite, het forum gaat binnenkort op de schop. Dus avatars en bijgevoegde foto's even op je compu bewaren, want die zijn straks weg. Het komt goed. Quote
chrichri Geplaatst 8 Februari, 2011 Geplaatst 8 Februari, 2011 Ik dacht al dat het een foto van je nieuwe aanwinst was... Je hebt die toch ook in 't zwart besteld h Quote
chrichri Geplaatst 8 Februari, 2011 Geplaatst 8 Februari, 2011 Doe niet al te veel moeite,het forum gaat binnenkort op de schop. Dus avatars en bijgevoegde foto's even op je compu bewaren, want die zijn straks weg. Het komt goed. Bigwade:clap:. Als ik een suggestie mag doen.Wat ook interessant is en wat ik hier mis is de functie "eigen berichten"(zoals de functie "nieuwe berichten").Zo kan je snel zien of er gereageerd is op je eigen reacties. Hou ons op de hoogte:wink:. Quote
bigwade Geplaatst 8 Februari, 2011 Geplaatst 8 Februari, 2011 Ho Stop...... Ik ga daar niet over. Ben net zoveel/weinig lid als jij zonder enige bevoegdheid of wat dan ook. Forum-vorm berichten moet je hier even lezen/plaatsen: http://www.kiaclub.nl/forumdisplay.php?f=26 Quote
smetjesmee Geplaatst 9 Februari, 2011 Topic Starter Geplaatst 9 Februari, 2011 het forum gaat binnenkort op de schop.Het komt goed. Wil je daarmee zeggen dat het forum in een 'nieuw kleedje' gestopt wordt of zo? Of wordt de harde schijf van de server opnieuw geformateerd? ('op de schop gaan' is een uitdrukking die ik niet ken, sorry:oops:) Quote
bigwade Geplaatst 9 Februari, 2011 Geplaatst 9 Februari, 2011 Lees deze nou even http://www.kiaclub.nl/forumdisplay.php?f=26 Die begrijp je vast wel of misschien is deze beter http://www.kiaclub.nl/showthread.php?t=6315 Quote
chrichri Geplaatst 9 Februari, 2011 Geplaatst 9 Februari, 2011 Ho Stop...... Ik ga daar niet over. Ben net zoveel/weinig lid als jij zonder enige bevoegdheid of wat dan ook. Forum-vorm berichten moet je hier even lezen/plaatsen: http://www.kiaclub.nl/forumdisplay.php?f=26 Na bijna 4000 berichten heb je toch al iets meer te zeggen:lol:. Kan je nergens een idee aanbrengen om het forum beter te maken naar ons inziens? Quote
bigwade Geplaatst 9 Februari, 2011 Geplaatst 9 Februari, 2011 Na bijna 4000 berichten heb je toch al iets meer te zeggen:lol:. Nope..... 1 of 4000 maken niks uit, ik ben geen moderator en heb en wil geen bevoegdheden en heb niks te zeggen, heerlijk Ben net zoveel lid als jij. Kan je nergens een idee aanbrengen om het forum beter te maken naar ons inziens? Kijk nou eens naar de links hierboven en doe je suggesties richting Jheroen de site beheerder... Al is het al bijna klaar denk ik.. Quote
smetjesmee Geplaatst 10 Februari, 2011 Topic Starter Geplaatst 10 Februari, 2011 Lees deze nou even http://www.kiaclub.nl/forumdisplay.php?f=26Die begrijp je vast wel of misschien is deze beter http://www.kiaclub.nl/showthread.php?t=6315 TNX bigwade ! Nu ben ik volledig mee Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.