dennisman Posted January 29, 2011 Share Posted January 29, 2011 Hallo iedereen, Verleden week is de Sportage van mijn vrouw afgeleverd. Wij hebben ontzettend veel geluk gehad want de wagen stond al op transport naar de dealer, wachttijd 14 dagen. Echt een coole wagen. Het is een 1.7 crdi cassa white evoque versie / skidplate voor+achter/ pan.dak/ alu deurlijsten. Afgelopen week al 500 km afgelegd en de wagen rijd prima, zelf heb ik een bmw 3 reeks coup Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dutchy Posted January 30, 2011 Share Posted January 30, 2011 Hartelijk welkom Dennisman, Veel rijplezier met de nieuwe Sportage;) je vrouw heeft een goede keus gemaakt, nu jij nog!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
smetjesmee Posted February 1, 2011 Share Posted February 1, 2011 hahaaa... nog een vlaming op het forum! Welkom. Join the club. ... en gefeliciteerd met de keuze van... JE VROUW Dennisman! Nu niet iedere morgen ruzie maken over wie met de Kia mag vertrekken h Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dennisman Posted February 1, 2011 Author Share Posted February 1, 2011 Dank je Dank je, Ik heb er al meer mee gereden dan mijn vrouw. Mijn beemer is al 7 dagen niet buiten geweest:oops:. De sportage rijdt zo comfortabel dat het eventjes wennen is in mijn beemer. ( de mijne is 4 cm verlaagd en uitgerust met vr 235/35/19 en 275/30/19 achter) Ik heb met sales manager al afgesproken van zodra de kia optima binnen is te mogen proef rijden lijkt mij een fantastische auto. Groetjes:scooter: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bigwade Posted February 1, 2011 Share Posted February 1, 2011 Of doe es gek, wat dacht je van een Sorento....... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Micle Posted February 1, 2011 Share Posted February 1, 2011 Welkom dennisman, Ook namens mij veel veilige km en heel veel plezier met je Kia en hier op 't forum. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
smetjesmee Posted February 1, 2011 Share Posted February 1, 2011 Ik heb met sales manager al afgesproken van zodra de kia optima binnen is te mogen proef rijden lijkt mij een fantastische auto. Dat ziet er mij idd. ook een toffe wagen uit. Aan de andere kant... zo'n beemer heeft ook wel wat, maar wie weet, misschien vraagt je vrouw wel die te verkopen omdat je constant met HAAR wagen rijdt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts