ph-ths Posted February 4, 2011 Share Posted February 4, 2011 Hallo, Ik ben van plan tweedehands Kia Picanto 1.1 CRDi VGT LXE (2006) te kopen. Dit in verband met de vele kilometers die ik maak. Kan iemand mij vertellen wat deze auto werkelijk verbruikt? Kia heeft een verbruik van gemiddeld 22,7 opgegeven. Echter zecht de garage waar ik de auto wil kopen dat ie n Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LeFouduVolant. Posted February 6, 2011 Share Posted February 6, 2011 (edited) Hallo,Ik ben van plan tweedehands Kia Picanto 1.1 CRDi VGT LXE (2006) te kopen. Dit in verband met de vele kilometers die ik maak. Kan iemand mij vertellen wat deze auto werkelijk verbruikt? Kia heeft een verbruik van gemiddeld 22,7 opgegeven. Echter zecht de garage waar ik de auto wil kopen dat ie n Edited February 6, 2011 by Alex VB Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jantje.2 Posted February 6, 2011 Share Posted February 6, 2011 Makkelijkste is om toch eens met de auto te gaan rijden zoals je erzelf mee rijdt en het dan uit te rekenen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
scorpioshuma Posted February 7, 2011 Share Posted February 7, 2011 Makkelijkste is om toch eens met de auto te gaan rijden zoals je erzelf mee rijdt en het dan uit te rekenen. Inderdaad, vraag om een gedegen proefrit, zodat je het verhaal van de dealer kunt bevestigen (of niet). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ph-ths Posted February 7, 2011 Author Share Posted February 7, 2011 Bedankt voor jullie reactie! Een proefrit ga ik zeker maken en staat inmiddels geplant. Ik moet zeggen dat een verbuik van 5.3/100 mij nog best mee valt voor een pittige rijder. Heeft de Kia Picanto Diesel verder nog speciale aandachtspuntjes waar naar gekeken moet worden bij de koop? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts