Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

KIA Club F1 Managerspel 2011

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Het F1 seizoen start dit jaar op 13 maart in Bahrein. Net als vorig jaar is er weer de mogelijkheid om een team samen te stellen op http://www.f1teammanager.nl

F1TeamManager.nl is een competitie waarin jij bewijst dat je de beste Formule 1-manager bent. Met een virtueel budget stel je je eigen team samen, bestaande uit twee coureurs, een testrijder en een auto. Aan de hand van de prestaties van jouw teamonderdelen kun je punten scoren. Voor de managers die aan het eind van het Formule 1-seizoen de meeste punten hebben ligt een mooi prijzenpakket klaar. Deelname is gratis!

Ook dit jaar is er weer een KIA Club Subleague:

http://www.f1teammanager.nl/subleagues/czAwOTIw/

Wachtwoord is KIA2011.

Hopelijk mogen we weer op een aantal deelnemers rekenen die net als ik genieten van het F1 Circus.

Ik wens alle deelnemers veel plezier en veel succes.

Geplaatst

Hij zal wel ergens in het seizoen weer mogen instappen..

Wel hoop ik dat ze Ho pin als vervanger laten instappen in de Lotus Renault.

Geplaatst

Alex laat ze eerst maar is kijken of ze zijn hand weer werkend krijgen, want dat is op het moment het grote probleem...

Geplaatst
Hij zal wel ergens in het seizoen weer mogen instappen..

Wel hoop ik dat ze Ho pin als vervanger laten instappen in de Lotus Renault.

Volgens GPupdate zou Bruno Senna hem vervangen, aangezien die de offici

Geplaatst

Revalidatie

Kubica moet nog minstens vijf dagen op de intensive care blijven. Daarna kan dus worden bekeken in hoeverre de operatie aan de hand is gelukt. Vervolgens duurt het nog minstens een jaar voordat zijn hand volledig is genezen.

Dat wordt zelfs in het beste geval dus niet meer dit jaar dat hij terug komt.

• 2 weken later...
Geplaatst

Mensen,

iedereen kan nog meedoen met onze KIA CLUB F1 MANAGERSPEL.. Het is geheel gratis!!!

Denk je dat je verstand hebt van F1 doe dan mee en laat je competitie achter je...

Geplaatst

170068.jpg

Robert Kubica begint aan revalidatieproces

23 februari 2011

Robert Kubica is begonnen aan zijn revalidatie, na een reeks succesvolle operaties te hebben ondergaan. De Lotus Renault-coureur maakte eerder deze maand een zware crash mee tijdens een rally in Italië en ligt sindsdien in het ziekenhuis.

"Het gaat redelijk goed met hem", liet dokter Rossello weten. "Het goede nieuws is dat er geen complicaties zijn opgetreden bij de operaties die hij de laatste tijd heeft moeten ondergaan. Hij kan zijn vingers een klein beetje bewegen en heeft alweer een klein beetje gevoel in zijn hand. Het belangrijkste is echter dat er geen infecties zijn opgetreden. Dat is waar we ons de meeste zorgen over maakten."

Kubica zal nog zeker zeker twee weken in het Santa Monica-ziekenhuis liggen. "Hij zal nog een paar weken bij ons op de revalidatie-afdeling moeten blijven, zodat we hem goed in de gaten kunnen houden. De kans bestaat namelijk nog altijd dat er infecties optreden. We zullen het verband om zijn hand daarom ook nog om de paar dagen moeten vervangen. Over twee weken bekijken we de volgende stap."

Het team heeft Nick Heidfeld inmiddels aangewezen als zijn vervanger.

• 1 maand later...
Geplaatst

vandaag dan eindelijk de eerste race geweest. Ik heb op zich wel redelijk gescoord denk ik, sowieso 25 punten voor de eerste plaats van Vettel.

Op zich een leuke race geweest, die klote pirelli banden maken het leuk! Jammer dat het ultieme debuut van Perez (7e plaats) ongeldig is door een technische fout aan de auto van Sauber.

Geplaatst

Jantje staat weer bovenaan...

Men kan nog steeds deelnemen in onze eigen Kia Club F1 managers spel..

Er is nog maar 1 race gereden. Dus stap in...

• 7 maanden later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...