Alex VB Geplaatst 6 Februari, 2011 Geplaatst 6 Februari, 2011 Het F1 seizoen start dit jaar op 13 maart in Bahrein. Net als vorig jaar is er weer de mogelijkheid om een team samen te stellen op http://www.f1teammanager.nl F1TeamManager.nl is een competitie waarin jij bewijst dat je de beste Formule 1-manager bent. Met een virtueel budget stel je je eigen team samen, bestaande uit twee coureurs, een testrijder en een auto. Aan de hand van de prestaties van jouw teamonderdelen kun je punten scoren. Voor de managers die aan het eind van het Formule 1-seizoen de meeste punten hebben ligt een mooi prijzenpakket klaar. Deelname is gratis! Ook dit jaar is er weer een KIA Club Subleague: http://www.f1teammanager.nl/subleagues/czAwOTIw/ Wachtwoord is KIA2011. Hopelijk mogen we weer op een aantal deelnemers rekenen die net als ik genieten van het F1 Circus. Ik wens alle deelnemers veel plezier en veel succes. Quote
Jantje.2 Geplaatst 6 Februari, 2011 Geplaatst 6 Februari, 2011 Aangemeld en mijn eerste coureur kubica gewijzigd naar een andere rijder Quote
Alex VB Geplaatst 6 Februari, 2011 Topic Starter Geplaatst 6 Februari, 2011 Hij zal wel ergens in het seizoen weer mogen instappen.. Wel hoop ik dat ze Ho pin als vervanger laten instappen in de Lotus Renault. Quote
Jantje.2 Geplaatst 6 Februari, 2011 Geplaatst 6 Februari, 2011 Alex laat ze eerst maar is kijken of ze zijn hand weer werkend krijgen, want dat is op het moment het grote probleem... Quote
Leon Geplaatst 6 Februari, 2011 Geplaatst 6 Februari, 2011 Hij zal wel ergens in het seizoen weer mogen instappen..Wel hoop ik dat ze Ho pin als vervanger laten instappen in de Lotus Renault. Volgens GPupdate zou Bruno Senna hem vervangen, aangezien die de offici Quote
Jantje.2 Geplaatst 6 Februari, 2011 Geplaatst 6 Februari, 2011 Revalidatie Kubica moet nog minstens vijf dagen op de intensive care blijven. Daarna kan dus worden bekeken in hoeverre de operatie aan de hand is gelukt. Vervolgens duurt het nog minstens een jaar voordat zijn hand volledig is genezen. Dat wordt zelfs in het beste geval dus niet meer dit jaar dat hij terug komt. Quote
tonisaez Geplaatst 7 Februari, 2011 Geplaatst 7 Februari, 2011 Ik heb me ook aangemeld, vorig jaar was ik te laat dus niet zo veel punten gehaald...... Quote
tonisaez Geplaatst 18 Februari, 2011 Geplaatst 18 Februari, 2011 Nu effe Heidfeld erbij zetten..... En Kubica er af...... Effe updaten jongens..... Quote
Alex VB Geplaatst 23 Februari, 2011 Topic Starter Geplaatst 23 Februari, 2011 Mensen, iedereen kan nog meedoen met onze KIA CLUB F1 MANAGERSPEL.. Het is geheel gratis!!! Denk je dat je verstand hebt van F1 doe dan mee en laat je competitie achter je... Quote
Alex VB Geplaatst 23 Februari, 2011 Topic Starter Geplaatst 23 Februari, 2011 Robert Kubica begint aan revalidatieproces 23 februari 2011 Robert Kubica is begonnen aan zijn revalidatie, na een reeks succesvolle operaties te hebben ondergaan. De Lotus Renault-coureur maakte eerder deze maand een zware crash mee tijdens een rally in Italië en ligt sindsdien in het ziekenhuis. "Het gaat redelijk goed met hem", liet dokter Rossello weten. "Het goede nieuws is dat er geen complicaties zijn opgetreden bij de operaties die hij de laatste tijd heeft moeten ondergaan. Hij kan zijn vingers een klein beetje bewegen en heeft alweer een klein beetje gevoel in zijn hand. Het belangrijkste is echter dat er geen infecties zijn opgetreden. Dat is waar we ons de meeste zorgen over maakten." Kubica zal nog zeker zeker twee weken in het Santa Monica-ziekenhuis liggen. "Hij zal nog een paar weken bij ons op de revalidatie-afdeling moeten blijven, zodat we hem goed in de gaten kunnen houden. De kans bestaat namelijk nog altijd dat er infecties optreden. We zullen het verband om zijn hand daarom ook nog om de paar dagen moeten vervangen. Over twee weken bekijken we de volgende stap." Het team heeft Nick Heidfeld inmiddels aangewezen als zijn vervanger. Quote
Jantje.2 Geplaatst 27 Maart, 2011 Geplaatst 27 Maart, 2011 vandaag dan eindelijk de eerste race geweest. Ik heb op zich wel redelijk gescoord denk ik, sowieso 25 punten voor de eerste plaats van Vettel. Op zich een leuke race geweest, die klote pirelli banden maken het leuk! Jammer dat het ultieme debuut van Perez (7e plaats) ongeldig is door een technische fout aan de auto van Sauber. Quote
Alex VB Geplaatst 30 Maart, 2011 Topic Starter Geplaatst 30 Maart, 2011 Jantje staat weer bovenaan... Men kan nog steeds deelnemen in onze eigen Kia Club F1 managers spel.. Er is nog maar 1 race gereden. Dus stap in... Quote
Jantje.2 Geplaatst 6 April, 2011 Geplaatst 6 April, 2011 toch maar paar kleine wijzigingen doorgevoerd voor de volgende race! Hopen dat het goed uitpakt Quote
antonief Geplaatst 28 November, 2011 Geplaatst 28 November, 2011 Heren het was mij ook dit jaar weer een waar genoegen, tot volgend jaar Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.