Jump to content

Hoi, Mensen wij zijn autoweetjes.com

autoweetjes

Recommended Posts

Ok? ik zal nu even eerlijk antwoord geven. De site mist nog een hoop links die er wel op horen te staan. Tenminste, als je wilt waar maken wat je zegt. Verder is het design slordig en staat het veels te vol met reclamebagger. Ook de overzichtelijkheid is ver te zoeken.

Ik ben op je pagina wezen zoeken naar Kia, en ik heb slecht 1 link naar een Kia informatiebron gevonden en dat was de link naar de site van Kia Nederland met de dealerlijst. Die lijst kan ik zelf ook wel vinden via www.kia.nl...

Kom eens met wat toonbaars, origineels en overzichtelijks, waar mensen wat aan hebben, want dit is echt h?l?maal niks.

Even een vraagje: Hoeveel verdien je nou aan al die advertenties?

Guest Kia 2.0 CVVT Executive G3

Ik sluit me bij de vorige spreker aan. Wat een slechte site. Kwa layout duidelijk gejat van startpagina.nl, de info is nietszeggend, barst van de reclame, de achtergrond bestaat uit hetzelfde 'plaatje' meerdere keren naast elkaar enz.

Daarnaast is de doelstellinguitermate vaag. Iemand die wil sleutelen koopt wel een handboek of een echt werkplaatsboek o.i.d..

Helaas, zonde van het werk van de maker(s).

• 2 years later...

Hallo nieuw hier? Had nog niet eerder een reaktie van je gehad.

Wel vreemd dat we dagelijks 50 terugkerende bezoekers hebben.

Gastenboek al ingezien of niet kunnen vinden door al de links?

zal je even helpen.

Gratis Koekjes.Net gastenboek op www.koekjes.net!

Ook mobiel of via uw Pda zijn wij te vinden:

http://www.autoweetjes.com/Mobiel.php

m.vr.gr autoweetjes.com

www.autoweetjes.com

Edited by autoweetjes

Hallo nieuw hier? Had nog niet eerder een reaktie van je gehad.

Wel vreemd dat we dagelijks 50 terugkerende bezoekers hebben.

Gastenboek al ingezien of niet kunnen vinden door al de links?

zal je even helpen.

Gratis Koekjes.Net gastenboek op www.koekjes.net!

Ook mobiel of via uw Pda zijn wij te vinden:

Autoweetjes-Mobiel

m.vr.gr autoweetjes.com

Autoweetjes.com afstelgegevens technische gegevens auto sleutelgegevens schadeverleden winterbanden duitsland restauratie ervaringen distributieriem vervangen winterbanden verplicht apk keuring chroomringen golf edc ecu ecm kosten auto kosten

Niet te leuk gaan doen h

Hallo,

oke' ja klopt deze is ook gemaakt als link, link, link, site puur om het zoeken naar een auto forum gemakkelijker te maken. als je via google autoforum intikt zal je start pagina autoforum boven aan zien staan.

ga je dan door naar b.v kia staan daar de meest bekende en meest voorkomende kia forums.

m.vr.gr autoweetjes

Edited by El-Rio-Grande

Hallo,

Jammer dat je niet gewoon reageert met een naam, in plaats van steeds 'reclame' te maken voor je website.

Ik heb ook eens gekeken en eerlijk gezegd is het niet een website waar ik snel naartoe zou gaan om info te zoeken, al is het alleen al omdat mijn auto er niet te vinden is.

Ik rij toch echt in een Rio 1.5 benzine en die is er voor wat ik zo zie niet op te vinden.

Site oogt mij ook niet erg aantrekkelijk om toch door te zoeken; eerder door de reclame en de 'drukke' uitstraling dat ik er niet meer op terug kom.

Groeten,

Peter

Hallo Peter,

Dat kan, wij verwachten ook niet dat elke bezoeker terug zal keren hoeft ook niet, niet iedereen houd van het zelfde eten en van de zelfde kleur, veel bezoekers klikken maar wat zonder eerst te lezen. Maar des al niet te min nemen wij uw reaktie zeker mee.

Er staat veel algemene informatie op een koppakking van een kia vervangen is bv niet veel anders dan die van een bmw de basis blijft het zelfde.

Wat betreft de Rio 1.5 benzine heeft u ook een bouwjaar en motor code voor ons? en naar welke gegevens bent u op zoek?

m.vr.gr autoweetjes

Edited by El-Rio-Grande

Hallo,

Jammer dat je niet gewoon reageert met een naam, in plaats van steeds 'reclame' te maken voor je website.

*zucht*...

Ik ben momenteel niet naar gegevens op zoek. Ik bekeek de website en mij viel meteen op dat er wel de 1.4 benzine, 1.5 CRDI etc. op staat, maar niet de 1.5 benzine.. bouwjaar overigens 2004...

Maar nogmaals: Ben nu niet op zoek naar gegevens.. ik bekeek (n.a.v. eerdere berichten in dit draadje) de site eens en gaf daarop mijn mening.

Groeten,

Peter

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Create New...