ger.w. Posted February 7, 2011 Posted February 7, 2011 Ik weet niet of het werkt, maar het zou veel geld kunnen besparen. Een reparatietooltje voor slechte ruitenwiseers (Toni uit Polen ???) Kreeg het zojuist binnen via een nieuwsbrief: http://www.webmart.de/wmshop.cfm?ID=31710&ProductID=501196&do=detail Voor een tientje ben je weer het heertje/dametje Iemand ervaring met dit wonderding ??? Quote
Jantje.2 Posted February 7, 2011 Posted February 7, 2011 Ik denk dat dit misschien wel zou helpen als je last heb van strepen etc. Maar als de hoekjes eenmaal loslaten ben je gewoon gezien. Quote
ger.w. Posted February 7, 2011 Author Posted February 7, 2011 Ik denk dat dit misschien wel zou helpen als je last heb van strepen etc.Maar als de hoekjes eenmaal loslaten ben je gewoon gezien. Dat snap ik. Het gaat juist om die strepen . Een (in) gescheurd blad kun je er niet mee repareren, maar strepen ??? En dat komt vaak voor....toch ?? Quote
Remko .me Posted February 7, 2011 Posted February 7, 2011 maar nieuwe ruitenwissers zouden toch niet moeten strepen? Quote
Jantje.2 Posted February 7, 2011 Posted February 7, 2011 Dat snap ik. Het gaat juist om die strepen . Een (in) gescheurd blad kun je er niet mee repareren, maar strepen ??? En dat komt vaak voor....toch ?? even vluchtig de duitse site gelezen met mijn gebarentaal duits. Wat ik ervan maak is inderdaad dat het een klein laagje rubber (de hard geworden buitenlaag) eraf snijdt/veilt waardoor je geen streep vorming meer zou moeten zien. OF het werkt??? Zou best eens kunnen, voor 10 euro valt het altijd te proberen in ieder geval Quote
ger.w. Posted February 7, 2011 Author Posted February 7, 2011 OF het werkt??? Zou best eens kunnen, voor 10 euro valt het altijd te proberen in ieder geval Komt wel een berg verzendkosten bij (7 euro) Misschien duikt het ding wel ergens in Nederland op. Quote
Venga OK Posted February 7, 2011 Posted February 7, 2011 Komt wel een berg verzendkosten bij (7 euro)Misschien duikt het ding wel ergens in Nederland op. Voor dat tientje is het zeker een keer het proberen waard! Geinig dingetje. Misschien wel eerst even oefenen op een echt oud blad tot je de slag te pakken hebt.... Groet, Peter. Quote
ger.w. Posted February 7, 2011 Author Posted February 7, 2011 Voor dat tientje is het zeker een keer het proberen waard! Geinig dingetje. Misschien wel eerst even oefenen op een echt oud blad tot je de slag te pakken hebt.... Groet, Peter. Of op de ruitenwissers van de buren...hahahaha:razz: Quote
Alex VB Posted February 7, 2011 Posted February 7, 2011 Misschien met een paar mensen deze bestellen? Ik heb wel interesse in 1... Wel vooruit betalen..!! Het moet geen stickers 2 worden.. Quote
ger.w. Posted February 7, 2011 Author Posted February 7, 2011 Misschien met een paar mensen deze bestellen? Ik heb wel interesse in 1...Wel vooruit betalen..!! Het moet geen stickers 2 worden.. Je zal ze dan ook moeten verzenden.......dus kosten Quote
Alex VB Posted February 7, 2011 Posted February 7, 2011 of ophalen op zaterdag de ... ste om ....uur bij weg restaurant............ aan de A....!! Quote
ger.w. Posted February 7, 2011 Author Posted February 7, 2011 of ophalen op zaterdag de ... ste om ....uur bij weg restaurant............ aan de A....!! Optie ja. Als ik er niet te ver voor moet rijden wil ik er wel Quote
Smart Posted February 7, 2011 Posted February 7, 2011 Niet kopen is mijn advies. Is ooit eerder eens getest op tv en niet goed bevonden. Je kunt de ruitenwissers net zo goed zelf cleanen en wat opruwen, dan geld uit te geven aan rommel. Quote
tonisaez Posted February 8, 2011 Posted February 8, 2011 Mijn bosch zijn geweldig... haha nu heb geen reparatiekit meer nodig, maar het lijkt me wel wat.... het haalt de bovenste, gedroogte, verharde laagje van de rubber weg zo dat er weer vers rubber te voorschijn komt, maar als dit egaal gebeurt, dat betwijfel ik. Quote
ger.w. Posted February 8, 2011 Author Posted February 8, 2011 Niet kopen is mijn advies. Is ooit eerder eens getest op tv en niet goed bevonden. Je kunt de ruitenwissers net zo goed zelf cleanen en wat opruwen, dan geld uit te geven aan rommel. En dat wilde ik weten. Feiten...!!!!! Keenelijk heeft Smart er dus (op afstand) ervaring mee. Ik ga dat dus niet doen. Maar om nu zelf even de ruitenwissers op te ruwen gaat me ook wat ver:-? Quote
DeOS Posted February 8, 2011 Posted February 8, 2011 Ff google-en op wiper wizard. Heeft een hoog "amazing mike!" gehalte, maar schijnt volgens sommige mensen wel te werken. Quote
Smart Posted February 8, 2011 Posted February 8, 2011 Bij testen met deze 'Tom de Tooltailer Tool' (het is gewoonweg SENSATIONEEL, SIGNIFICANT en FANTASTISCH!) werd het wisserblad diverse keren scheef ingesneden, waardoor het contact met de voorruit verloren ging. De handigheid is juist om met Quote
Recommended Posts