Jump to content

Recommended Posts

Posted

Ik weet niet of het werkt, maar het zou veel geld kunnen besparen. Een reparatietooltje voor slechte ruitenwiseers (Toni uit Polen ???)

Kreeg het zojuist binnen via een nieuwsbrief:

http://www.webmart.de/wmshop.cfm?ID=31710&ProductID=501196&do=detail

Voor een tientje ben je weer het heertje/dametje

Iemand ervaring met dit wonderding ???

Posted

Ik denk dat dit misschien wel zou helpen als je last heb van strepen etc.

Maar als de hoekjes eenmaal loslaten ben je gewoon gezien.

Posted
Ik denk dat dit misschien wel zou helpen als je last heb van strepen etc.

Maar als de hoekjes eenmaal loslaten ben je gewoon gezien.

Dat snap ik. Het gaat juist om die strepen . Een (in) gescheurd blad kun je er niet mee repareren, maar strepen ??? En dat komt vaak voor....toch ??

Posted
Dat snap ik. Het gaat juist om die strepen . Een (in) gescheurd blad kun je er niet mee repareren, maar strepen ??? En dat komt vaak voor....toch ??

even vluchtig de duitse site gelezen met mijn gebarentaal duits.

Wat ik ervan maak is inderdaad dat het een klein laagje rubber (de hard geworden buitenlaag) eraf snijdt/veilt waardoor je geen streep vorming meer zou moeten zien.

OF het werkt??? Zou best eens kunnen, voor 10 euro valt het altijd te proberen in ieder geval

Posted

OF het werkt??? Zou best eens kunnen, voor 10 euro valt het altijd te proberen in ieder geval

Komt wel een berg verzendkosten bij (7 euro)

Misschien duikt het ding wel ergens in Nederland op.

Posted
Komt wel een berg verzendkosten bij (7 euro)

Misschien duikt het ding wel ergens in Nederland op.

Voor dat tientje is het zeker een keer het proberen waard!

Geinig dingetje. Misschien wel eerst even oefenen op een echt oud blad tot je de slag te pakken hebt....

Groet,

Peter.

Posted
Voor dat tientje is het zeker een keer het proberen waard!

Geinig dingetje. Misschien wel eerst even oefenen op een echt oud blad tot je de slag te pakken hebt....

Groet,

Peter.

Of op de ruitenwissers van de buren...hahahaha:razz:

Posted

Misschien met een paar mensen deze bestellen? Ik heb wel interesse in 1...

Wel vooruit betalen..!! ;) Het moet geen stickers 2 worden..;)

Posted
Misschien met een paar mensen deze bestellen? Ik heb wel interesse in 1...

Wel vooruit betalen..!! ;) Het moet geen stickers 2 worden..;)

Je zal ze dan ook moeten verzenden.......dus kosten

Posted

of ophalen op zaterdag de ... ste om ....uur bij weg restaurant............ aan de A....!!

Posted
of ophalen op zaterdag de ... ste om ....uur bij weg restaurant............ aan de A....!!

Optie ja. Als ik er niet te ver voor moet rijden wil ik er wel

Posted

Niet kopen is mijn advies. Is ooit eerder eens getest op tv en niet goed bevonden. Je kunt de ruitenwissers net zo goed zelf cleanen en wat opruwen, dan geld uit te geven aan rommel.

Posted

Mijn bosch zijn geweldig... haha

nu heb geen reparatiekit meer nodig, maar het lijkt me wel wat....

het haalt de bovenste, gedroogte, verharde laagje van de rubber weg zo dat er weer vers rubber te voorschijn komt, maar als dit egaal gebeurt, dat betwijfel ik.

Posted
Niet kopen is mijn advies. Is ooit eerder eens getest op tv en niet goed bevonden. Je kunt de ruitenwissers net zo goed zelf cleanen en wat opruwen, dan geld uit te geven aan rommel.

En dat wilde ik weten. Feiten...!!!!!

Keenelijk heeft Smart er dus (op afstand) ervaring mee.

Ik ga dat dus niet doen. Maar om nu zelf even de ruitenwissers op te ruwen gaat me ook wat ver:-?

Posted

Bij testen met deze 'Tom de Tooltailer Tool' (het is gewoonweg SENSATIONEEL, SIGNIFICANT en FANTASTISCH!) werd het wisserblad diverse keren scheef ingesneden, waardoor het contact met de voorruit verloren ging. De handigheid is juist om met