Opa Posted February 12, 2011 Posted February 12, 2011 (edited) Beste leden van Kiaclub.nl, Hiermee stel ik me even aan jullie voor. Zoals de door mij gekozen naam al aangeeft ben ik grootvader en gepensioneerd. Ik rijdt al bijna 4 jaar (115000 km) een Kia Ceed 1.6 CRDi X-clusive en heb 2.5 week geleden een nieuwe Kia besteld: De Sportage 2.0 CRDi AWD X-ecutive PlusPack in de kleur Casa White (en daarbij mijn Ceed uitstekend kunnen inruilen !). Een van mijn hobby's is samen met mijn vrouw op vakantie gaan; al 44 jaar doen we dat met de caravan. Uiteraard bepaalt dit in belangrijke mate de keuze van mijn auto's. Met name dat ik, na mijn vorige auto de Subaru, nu al weer 4 jaar zeer tot mijn tevredenheid een Kia op diesel rijdt. De Ceed was een uitstekende caravantrekker. Ik hoop (en verwacht) dat de Sportage een nog betere zal blijken te zijn. De winter die we gehad (?) hebben heeft er mede toe geleid dat ik nu (weer) voor AWD heb gekozen. Behalve in caravantrekker eigenschappen ben ik ook ge�eresseerd in brandstof verbruik. Edited February 19, 2011 by Opa Quote
bigwade Posted February 12, 2011 Posted February 12, 2011 Welkom hier Limburg NL of BE ? (gezien de kleurkeus waarschijnlijk BE ) Hoop dat je niet te lang hoeft te wachten, geen 9mnd bijv. Quote
elmerblues Posted February 12, 2011 Posted February 12, 2011 Ik kijk ook wel eens rond op een frans sportage forum en volgens een kleuren-poll heeft 45% voorkeur voor Casa White. Blijft toch bijzonder, die relatie tussen land en kleurenvoorkeur. Quote
Opa Posted February 13, 2011 Author Posted February 13, 2011 Welkom hier Limburg NL of BE ? (gezien de kleurkeus waarschijnlijk BE ) Hoop dat je niet te lang hoeft te wachten, geen 9mnd bijv. Ik kijk ook wel eens rond op een frans sportage forum en volgens een kleuren-poll heeft 45% voorkeur voor Casa White. Blijft toch bijzonder, die relatie tussen land en kleurenvoorkeur. Zo komen de vooroordelen in de wereld ! Ik ben (helaas ?) geen Vlaming en zelfs geen Waal. Kom van Nijmegen en woon inmiddels al weer 44 jaar in (Nederlands) Limburg. Je ziet, zelfs een Hollander kan zo stom zijn om een witte auto te kopen. Maar als je bij de foto's die ElmerBlues op de site heeft gezet kijkt zul je zien dat Cassa White gewoon h Quote
Recommended Posts