Jump to content

supervision wijzerplaten ?

ceed

Recommended Posts

Hoi Kia rijders ,

Heb een technische vraag ivm wijzerplaten van een kia ceed .

Is het mogelijk om er "supervision wijzerplaten" van te maken ( demonteren daschboard , gesoldeerde leds op printplaat , oranje kleurplaat uithalen .......? ) kortom veel vragen , en helaas nog nergens een deftig antwoord hierover gehad ....

Hopelijk kan hier iemand mij verder meehelpen ( zie onderstaade foto's )

attachment.php?attachmentid=868&d=1265269548

Is het niet zo dat die supervision een hele andere opbouw van de tellerunit heeft?

Ik denk dat de enige optie is om het enigzins gelijk te krijgen om de hele teller unit te vernieuwen.

Overigens wel benieuwd naar jouw ervaring als je ermee begint want ik wil heel graag van de oranje verlichting af en het ombouwen naar blauw zoals volkswagen dat heeft.

• 4 weeks later...

Ik heb een tijd moeten zoeken, want ik had het ergens gelezen. Op de de Russische site ceedonline.info staat een howto met veel foto's.

Het is alleen jammer dat alles in het Russisch staat en niet is vertaald. Maar met Google Translate kom je een heel eind. Hieronder geef ik de link:

Deze link dus

Ik hoop dat je er wat aan hebt. Volgens mij is het te doen, maar niet door mij B) .

Veel plezier, en denk aan je nachtzicht!