Opa Posted February 15, 2011 Share Posted February 15, 2011 Ik ben sinds kort (junior) lid van KiaClub. De aanleiding werd gevormd door de bestelling van een nieuwe Kia Sportage. (Nu rijd ik nog een Ceed, maar ik had de site nooit eerder gezien.) Ik vind het een leuke site met veel wetenswaardigheden en intersessante informatie. Bij het rondwandelen over de site valt me op dat er zoveel verschillende soorten leden en gebruikers zijn. Wat de Administrator en Moderator doen heb ik kunnen vinden. Maar ik vind nergens uitleg over de verschillende soorten leden (Junior Lid, Lid, Senior Lid) en gebruikers (Sec, Goede, Zeer Goede Uitstekende en Super). Kan iemand mij dit uitleggen ? (Of aangeven waar ik op de site de uitleg kan vinden.) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bigwade Posted February 15, 2011 Share Posted February 15, 2011 Het is net als ouder worden, het gaat vanzelf Bij meer berichten stijgt je status. Het doet er eigenlijk niet toe Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ger.w. Posted February 15, 2011 Share Posted February 15, 2011 Bij meer berichten stijgt je status. Als je dan ook het aantal berichten van BW bekijkt is hij erg statusgevoelig...hahahaha:mrgreen: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bigwade Posted February 16, 2011 Share Posted February 16, 2011 Mooi, dat kun je kennelijk nu zo gek maken als je wilt in je account. Ben nu "eenvoudig lid" HAHA! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alex VB Posted February 17, 2011 Share Posted February 17, 2011 Mooi, dat kun je kennelijk nu zo gek maken als je wilt in je account. Ben nu "eenvoudig lid" HAHA! Leuk toch! Je kunt nu 3 keer in 30 dagen je status wijzigen.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts