Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Forum animo

Gast V-zesje

Ik vind dit forum saai en slecht bezocht  

77 leden hebben gestemd

1. 1. Ik vind dit forum saai en slecht bezocht

• Klopt! helemaal mee eens
    • Gaat wel
    • Helemaal zo slecht nog niet

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Zoals xurf4xs (Ferry) en ik al hebben schreven, het forum loopt niet zoals we verwacht hadden.

Nu zijn er ook in Nederland twee forums actief. Helaas is dat zo en zal dit waarschijnlijk altijd zo blijven. Ook het Duitse forum trekt veel aandacht.

Hier heeft men toch nog te veel aarzeling. Dat vind ik jammer. Er zijn genoeg onderwerpen en er is ook een fotoalbum, maar waarschijnlijk is deze nog niet door iedereen ontdekt.

Wij als club wilde graag een website om jullie te informeren en daar hoort ook een forum bij. Je hoeft echt niet lid te zijn van de club om op het forum mee te doen. Dit is dus geen drempel.

In principe ongeacht de club staan er ongeveer dezelfde items op als op het Duitse forum. Zoals xurf4xs al zei hier organiseert een ieder die zin heeft een rit. Dit kan hier ook. Alleen proberen wij het hier zoveel mogelijk in clubverband. Het zijn de kosten niet om lid te worden en verder doen we het voor jullie de Kia rijders. Ik begrijp dan ook niet wat wij hier verkeerd aan doen en waarom er altijd over gediscusseerd moet worden.

Wij doen er zoveel mogelijk aan om bekendheid te krijgen. Zoals ik al eerder heb gezegd staan we zo'n 20 keer doorgelinkt.

Zijn er meer suggesties geef ze dan door, dan zullen we kijken of we hier iets mee kunnen.

Binnenkort laten we flyer maken, welke we bij de dealers laten bezorgen. Mogelijk dat er dan weer een opleving komt om dit forum te bezoeken.

• Administrators
Geplaatst
Zoals xurf4xs (Ferry) en ik al hebben schreven, het forum loopt niet zoals we verwacht hadden.

Nu zijn er ook in Nederland twee forums actief. Helaas is dat zo en zal dit waarschijnlijk altijd zo blijven. Ook het Duitse forum trekt veel aandacht.

Hier heeft men toch nog te veel aarzeling. Dat vind ik jammer. Er zijn genoeg onderwerpen en er is ook een fotoalbum, maar waarschijnlijk is deze nog niet door iedereen ontdekt.

Wij als club wilde graag een website om jullie te informeren en daar hoort ook een forum bij. Je hoeft echt niet lid te zijn van de club om op het forum mee te doen. Dit is dus geen drempel.

In principe ongeacht de club staan er ongeveer dezelfde items op als op het Duitse forum. Zoals xurf4xs al zei hier organiseert een ieder die zin heeft een rit. Dit kan hier ook. Alleen proberen wij het hier zoveel mogelijk in clubverband. Het zijn de kosten niet om lid te worden en verder doen we het voor jullie de Kia rijders. Ik begrijp dan ook niet wat wij hier verkeerd aan doen en waarom er altijd over gediscusseerd moet worden.

Wij doen er zoveel mogelijk aan om bekendheid te krijgen. Zoals ik al eerder heb gezegd staan we zo'n 20 keer doorgelinkt.

Zijn er meer suggesties geef ze dan door, dan zullen we kijken of we hier iets mee kunnen.

Binnenkort laten we flyer maken, welke we bij de dealers laten bezorgen. Mogelijk dat er dan weer een opleving komt om dit forum te bezoeken.

Ha Andr?,

Ik denk dat je deze discussie omtrent het forum niet moet zien als negatief, mensen willen in deze tijd zo makkelijk mogelijk dingen doen op internet en als er hobbels genomen moeten worden dan haakt een groot gedeelte sneller af en dat is jammer maar wel de werkelijkheid. Een msn groep heeft boven dit forum de handigheid van een volledig geautomatiseerde manier om bv foto's te uploaden etc. dat kan hier natuurlijk ook zeker zonder msn met alle reclame enzo.

Het mooie van de site www.kiaforums.com vindt ik het gemak waarmee je informatie en afbeeldingen kunt vinden ?n uploaden.

Buiten dat is de hoeveelheid info die je als gebruiker en eigenaar van je Kia kunt toevoegen erg leuk om te lezen en bekijken. Modificaties, kosten, weblinks van accessoirebedrijven, plaatjes, gastenboek, reacties allemaal in een blik gevangen.

Wie weet dat zoiets ook helpt om een levendige plek te hebben met veel bezoek!

Geplaatst

Kan me bij de laatste reactie alleen maar aansluiten.

@ Andr?:

Wees als voorzitter gelukkig met een aantal activo's die zich willen inzetten voor respectievelijk het Forum als de club! Maak er gebruik van, zou ik zo zeggen, en pik er als bestuur in onderling overleg met deze activo's je voordeel uit.

Zo doen we het in www.transalpclub.nl waarvan ik bestuurslid mag zijn al 15 jaar... met veel succes!

Heb geleerd om alle kritiek positief te benaderen. Je kunt er altijd iets uithalen, ook al is het nog zo weinig!

Geplaatst

Ik ben zeker tevreden met jullie als activo's, zoals je het noemt. Het geeft weer een beetje leven in de brouwerij. Een geweldig bericht weer onder Kia eigenaren. Ook andere bekenden zie ik weer wat schrijven. Ga zo door.

Zelf ben ik de laatste maanden niet zo actief geweest, door vakantie en computerproblemen.

Nu ben ik weer actief om het forum te vullen. Zelf al meer dan 300 items geplaatst, maar dat is niet zo moeilijk als voorzitter. Ik daag jullie wel uit om dit te verbeteren.

Geplaatst

Zeg dit niet te hard Andr?. Het Tazteam kan er ook wat van. Sterker nog, het Tazteam rijdt geen Sorento en bekleed geen functie in het bestuur... dus let op je tellen :D

• 2 weken later...
Geplaatst

K' zit inmiddels op 30... eh... 31... :D En dat in slechts een paar dagen...

Nog niet helemaal op de 'Uberh?lspur' zoals ze in Duitsland zeggen, maar wat niet is kan nog komen!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...