edjo Posted February 18, 2011 Posted February 18, 2011 Ik kreeg bijna een beroerte toen ik naar buiten keek. Niet zozeer om wat op mijn oprit stond, wel om wat tussen mijn 2 auto's in beeld stond. Nu maar hopen dat de buurman niet dezelfde heeft. Quote
Ysie Posted February 18, 2011 Posted February 18, 2011 :D :D Ik kreeg bijna een beroerte toen ik naar buiten keek. Niet zozeer om wat op mijn oprit stond, wel om wat tussen mijn 2 auto's in beeld stond. Nu maar hopen dat de buurman niet dezelfde heeft. Quote
2011-sportage Posted February 18, 2011 Posted February 18, 2011 :D :D is het gras bij de buren toch net zo groen al bij jou Quote
wim181261 Posted February 18, 2011 Posted February 18, 2011 JA DAT IS FF SCHRIKKE MAAR JA HET IS TOCH WEL LEUK DE ZELFDE KLEUR UITVOERING ? STRAKS STAAT DE HELE STRAAT VOL WORDT HET TOCH NOG GEZELLIG Quote
elmerblues Posted February 18, 2011 Posted February 18, 2011 Je mag wel oppassen dat je 's ochtends in de goede Kia stapt, de buren vonden het kennelijk ook een hele mooie auto en kleur Quote
chrichri Posted February 18, 2011 Posted February 18, 2011 En de buren maar denken dat je je Sportage op hetzelfde moment als hun hebt besteld en dus ook zolang hebt moeten wachten.Dit terwijl zij eerder waren als jij maar jij had dat buitenkansje van "kopen en de week erna al leveren" . Quote
harter Posted February 19, 2011 Posted February 19, 2011 Haha is wel grappig dit hoe bestaat het dat het ook nog dezelfde kleur is tenminste het lijkt wel zo. Quote
Recommended Posts