Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Navigation Pack Sportage 3

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Het Navigation Pack voor de Sportage 3 omvat volgens het specificatieboekje het volgende:

7,5" Full map navigatie met touchscreen

Bluetooth connectiviteit met spraakbesturing

inclusief achteruitrijcamera, Ipod kabel, externe versterker en subwoofer

Nu is mij door "een dealer" verteld dat de externe versterker en subwoofer er alleen bij zitten als het om een X-clusive model gaat.

Dus als je het Navigation Pack besteld op een model dat géén X-clusive is zitten de externe versterker en subwoofer er niet bij.

Wie zou mij kunnen vertellen als dit klopt? Want ik ga er namelijk van uit dat dit er op de door mij bestelde X-ecutive Plus Pack versie met Navigation Pack gewoon op moet zitten conform het specificatieboekje.

Geplaatst

Volgens het boekje zou het erbij moeten zitten dus lijkt me geen probleem

Geplaatst

Ik heb t zelfde antwoord gekregen bij de dealer en had t ook gepost in een ander topic en iedereen zei nee zit erbij maar ik twijfel nu weer

Bel anders Kia Nederland eens. Ik heb ze ook al eens gebeld over e.e.a. wat niet duidelijk was. Die mensen hebben er vaak meer verstand van dan de dealerts.

Geplaatst

Ik zal morgen eens bellen met ze , ben benieuwd

Wil je meteen eens vragen of dit overal zo is (ook in België)

Maar mss gaan de mensen van Kia NL dit niet weten...

Geplaatst

Wil je meteen eens vragen of dit overal zo is (ook in België)

Maar mss gaan de mensen van Kia NL dit niet weten...

Ook in belgie zit de navagatie, versterker, subwoofer, achteruitcamera en bluetooth op de evoque versie, en het werkt allemaal fantastisch, alleen jammer voor de afwezige nederlandse spraakherkenning, maar dit is een andere topic.

Geplaatst

Het Navigation Pack voor de Sportage 3 omvat volgens het specificatieboekje het volgende:

7,5" Full map navigatie met touchscreen

Bluetooth connectiviteit met spraakbesturing

inclusief achteruitrijcamera, Ipod kabel, externe versterker en subwoofer

Nu is mij door "een dealer" verteld dat de externe versterker en subwoofer er alleen bij zitten als het om een X-clusive model gaat.

Dus als je het Navigation Pack besteld op een model dat géén X-clusive is zitten de externe versterker en subwoofer er niet bij.

Wie zou mij kunnen vertellen als dit klopt? Want ik ga er namelijk van uit dat dit er op de door mij bestelde X-ecutive Plus Pack versie met Navigation Pack gewoon op moet zitten conform het specificatieboekje.

Geplaatst

Net gebeld en hoera de versterker en subwoofer zit bij t navipak volgens de kia hotline

:clap: :clap: :clap:

en de levertijden ik zei is dat normaal 6 maanden zei ze oh dat is nog niks

:wacko::blink::taz:

Geplaatst

Top!!! Waarom die ene dealer vertelde dat het er niet bijzit is mij een raadsel!!!

De dealer waarbij ik mijn wagen heb besteld moest dit nog uitzoeken vandaar dat ik de vraag had gesteld, maar nu dus eindelijk een antwoord.

Het kon ook eigenlijk niet anders want het staat bij de specificatie's aangegeven maar ja je weet maar nooit. Maar nu dus duidelijkheid!

Bedankt

Geplaatst

Die Kia mevrouw had wel gelijk toen ze vertelde dat 6 maanden levertijd niets is. Kennis van mij heeft aantal jaren geleden een Kia Sorento gekocht heeft meer als 11 maanden moeten wachten. Waar maken wij ons dan eigenlijk druk om met die 3 tot 4 maandjes gemiddeld :P:blink::P

Geplaatst

Ook in belgie zit de navagatie, versterker, subwoofer, achteruitcamera en bluetooth op de evoque versie, en het werkt allemaal fantastisch, alleen jammer voor de afwezige nederlandse spraakherkenning, maar dit is een andere topic.

Bedankt voor je reply, maar of dit ook op de fusion zit met NAV als optie weet ik nog niet zo zeker...? In de Belgische folder maakt men bij geen enkele versie gewag van een subwoofer en externe versterker. Als dit wel bij de Evogue versie aanwezig is kan ik alleen maar hopen dat het er ook bij de Fusion op zit als je NAV in optie bestelt.

Binnen 5 maanden zal ik het wel merken... ;)

Geplaatst

Vanaf de Fusion heb je die ook naar mijn navraag die ik deed.

Bedankt voor je reply, maar of dit ook op de fusion zit met NAV als optie weet ik nog niet zo zeker...? In de Belgische folder maakt men bij geen enkele versie gewag van een subwoofer en externe versterker. Als dit wel bij de Evogue versie aanwezig is kan ik alleen maar hopen dat het er ook bij de Fusion op zit als je NAV in optie bestelt.

Geplaatst

Vanaf de Fusion heb je die ook naar mijn navraag die ik deed.

Thnx voor de steun chuckion... :)

• 3 maanden later...
Geplaatst

Sinds gisterenavond kan ik bevestigen dat er ook bij de Fusion-versie met als optie NAV in België een subwoofer in de kofferruimte gemonteerd is.

We waren toevallig in de buurt van onze dealer en zijn even binnengesprongen.

Mijn vrouw - die in tegenstelling tot ondergetekende niet verslaafd is aan dit forum laugh.gif - wist al niet meer hoe de SP3 er uitzag.

Ik kan je vertellen dat, toen we achter het stuur kropen, het verlangen naar onze wagen terug een enorme boost kreeg.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...