Remko .me Posted February 28, 2011 Posted February 28, 2011 Met de Venga FusebyKia koop je een unieke Kia. Een Limited Edition met luxe details, zoals een panorama schuif/kanteldak, achteruitrijcamera, privacy glass, full map navigatiesysteem en 17" lichtmetalen velgen. http://www.kia.nl/Modellen/venga-fusebykia/ Fuse Brown: Fuse Lime: Quote
Smart Posted February 28, 2011 Posted February 28, 2011 De enige optie die ik daarvan niet heb is het privacy glass, en dat vind ik nog steeds eeuwig jammer. Quote
Peterrrrr Posted February 28, 2011 Posted February 28, 2011 De enige optie die ik daarvan niet heb is het privacy glass, en dat vind ik nog steeds eeuwig jammer. Dat kan toch nog steeds ? Ik wil best een mooie prijs voor je maken hoor.... Quote
Remko .me Posted March 1, 2011 Author Posted March 1, 2011 Dat kan toch nog steeds ? Ik wil best een mooie prijs voor je maken hoor.... Wat moet ik me voorstellen bij Privacy Glass? Peter, die lederen bekleding die Kia aanbied via de website is toch vanaf fabriek of ben ik nou de enige die dat niet begrijpt hoe ze dat willen gaan doen. Quote
Alex VB Posted March 1, 2011 Posted March 1, 2011 Privacy glass is getint glass (donkerdere ramen) vanaf de passagiers.. Kijk maar eens naar mijn wagen dan zie je wat het is.. Quote
Smart Posted March 1, 2011 Posted March 1, 2011 Dat kan toch nog steeds ? Ik wil best een mooie prijs voor je maken hoor.... Maak maar een mooie prijs Peterrrrr, verras me......... Quote
Peterrrrr Posted March 2, 2011 Posted March 2, 2011 Maak maar een mooie prijs Peterrrrr, verras me......... Je hoort nog van me @ Chrones: Leer kan ook achteraf ingebouwd worden, doen wij regelmatig voor zakelijke rijders welke de bijtelling een beetje willen ontlopen. Achteraf ingebouwd is vaak ook wat mooier omdat de kwaliteit van het leer (mits je daar voor kiest) beter is ! Quote
Remko .me Posted March 2, 2011 Author Posted March 2, 2011 Je hoort nog van me @ Chrones: Leer kan ook achteraf ingebouwd worden, doen wij regelmatig voor zakelijke rijders welke de bijtelling een beetje willen ontlopen. Achteraf ingebouwd is vaak ook wat mooier omdat de kwaliteit van het leer (mits je daar voor kiest) beter is ! Hoi Peter, daar weet ik alles van. Mijn blog al gezien? Ik had daar al naar geïnformeerd, kosten 1800 euro - via Kia staat het op 1100 euro, dus vroeg me af is dat niet fabriek af dan? Ik wil geen lederen bekleding op mijn stoelen ofzo, maar was benieuwd naar de prijs. Quote
bigwade Posted March 10, 2011 Posted March 10, 2011 Maak maar een mooie prijs Peterrrrr, verras me......... Is dit al wat geworden ? Quote
Smart Posted March 19, 2011 Posted March 19, 2011 Is dit al wat geworden ? Nee helaas, prijs was sterk bepalend. Quote
Recommended Posts