Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hierbij mijn 20inch witte velgen

Mooi hoor, witte Sorento met deze velgen!

Ik moet wel zeggen dat het er op de foto niet uitziet alsof het grote wielen zijn, heeft misschien met de kleurstelling te maken?

Geplaatst

Mooie Eta Beta's met rvs inlays.....!

Wit is dé kleur.....dacht ik!:unsure:

Geplaatst

Ja hoor Bigwade blijf vooral in de gevestigde kleuren zilver en zwart hangen.

Je kunt misschien ook gewoon iedere 3-4 jaar van kleur wijzigen, heb je tenminste

wel iedere keer echt een nieuwe auto ipv nieuwe details maar weer dezelfde kleur.

Maar ja, er staat niet voor niets "eenvoudig" lid onder uw foto ;)

Geplaatst

Hallo ,

heb een klein vraagje :

heb mooie velgen gezien voor mijn zwarte sorento ( 2011 ), graag had ik deze eens zien staan onder mijn auto.

Kan dit iemand photoshoppen , of via een configurator ( vind niet de juiste ).

Het betreft de velgen GMP Buran 20" .

Indien mogelijk in de 4 versies , alu kleur , dokerder grijze alu kleur , mat zwart , mat zwart met alu randje ( donkergrijs alu kleurvolledig mat zwart en mat zwart met alu randje hebben mijn voorkeur.)

Wat vinden jullie ervan , andere suggesties zeker welkom.

Velgenboer zou als band de Roadsport 275/45 gebruiken , iemand ervaring mee?

lukt me niet om fotootjes van de velgen te plaatsen.

Alvast bedankt.

• 1 maand later...
Geplaatst

Hoi,

Past niet helemaal in dit topic, maar ik heb voor 19 inch velgen gekozen van AZEV. Ik heb general grabber uhp 255/50/R19 banden. Duidelijk nog betere wegligging dan bij de fabrieksbanden, omdat deze 2 cm breder zijn. Eveneens heel stil en comfortabel. Velgen en banden besteld bij velgenshop.nl. Prima levering en prijzen.

Groetjes.

post-4515-0-91550000-1308748602_thumb.jpg

Geplaatst

Gisteren eindelijk mijn 20'' mogen installeren...

Wat een geweldige wielen zeg!!!

255/45 bridgestone suv/sportbanden eronder.

Het kan tussen mijn oren zitten, maar het rijdt een stuk lekkerder als de 18'' die eronder zaten (wat nu mijn winterbanden worden)

EtaBeta's trouwens :-)

post-4179-0-17560100-1308984750_thumb.jpg

post-4179-0-95907500-1308984758_thumb.jpg

Geplaatst

Gisteren eindelijk mijn 20'' mogen installeren...

Wat een geweldige wielen zeg!!!

255/45 bridgestone suv/sportbanden eronder.

Het kan tussen mijn oren zitten, maar het rijdt een stuk lekkerder als de 18'' die eronder zaten (wat nu mijn winterbanden worden)

EtaBeta's trouwens :-)

Mooie wielen. Ziet de auto er uit zoals hij eigenlijk ontworpen is. Zie de conceptcar.Wat is eigenlijk de steekmaat van deze velgen?

Geplaatst

Mooi wielen MossBerry. Kun je mee voor de dag komen.

• 2 weken later...
Geplaatst

Mooie wielen. Ziet de auto er uit zoals hij eigenlijk ontworpen is. Zie de conceptcar.Wat is eigenlijk de steekmaat van deze velgen?

Sorry, zal wel stom klinken, maar als je me uitlegt waar ik de steekmaat kan vinden dan zoek ik het direct voor je uit :-)

Geplaatst

Zit er zoveel verschil tussen het oud en het nieuw model? Ik had er zonder probleem 285/45/20 ET45 op ATP "Truck" velgen liggen.

Ze zijn trouwens nog steeds te koop met banden. Zie "te koop" rubriek.

Ik heb ze vervangen door ATP "Magnum". Is meer mijn Smaak.

Google (afbeeldingen)er maar eens op het zijn begrippen in de SUV wereld

Rob

Geplaatst

Sorry, zal wel stom klinken, maar als je me uitlegt waar ik de steekmaat kan vinden dan zoek ik het direct voor je uit :-)

Helaas, ik had de vraag verkeerd gesteld.Ik bedoel de ET-waarde.Dit bepaalt hoever je velgen naar buiten of naar binnen je wielkasten vallen.

• 10 maanden later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...