stillen Geplaatst 11 Maart, 2011 Geplaatst 11 Maart, 2011 Hier jullie antwoord op het sticker probleem. http://www.kia-forums.com/3g-2011-sportage/66949-passenger-door-rock-chips.html#post338554 Zie de laatste reply met het pdf bestand. Quote
bigwade Geplaatst 11 Maart, 2011 Geplaatst 11 Maart, 2011 Hier jullie antwoord op het sticker probleem. http://www.kia-forums.com/3g-2011-sportage/66949-passenger-door-rock-chips.html#post338554 Zie de laatste reply met het pdf bestand. Kun je dat pdf je even hier neer zetten. Ik ben geen lid en kan het dus niet lezen. Quote
stillen Geplaatst 11 Maart, 2011 Geplaatst 11 Maart, 2011 Een poging om de pdf toe te voegen. sticker.PDF Quote
KiaSport Geplaatst 11 Maart, 2011 Geplaatst 11 Maart, 2011 BF nou heb je best kennis van zaken, maar een stickertje op die plek, en dan kennelijk willekeurig liggend of staand geplakt is een item wat NIET op de auto hoort. Steenslag, denk even rustig na, daar ? op die plek ? Kan iemand me DAT uitleggen ? Het ziet er yak uit op die witte, als een soort pleister. Weg met die rommel....... Uhm...als je de sticker wilt verwijderen kan dat door er met een fohn op te blazen (op de warme stand uiteraard). De sticker en de lijmlaag worden dan zacht en je kunt de sticker er voorzichtig aftrekken, stukje bij beetje. Steenslag op die plek is zeker het geval hoor! Bij mijn zwarte Sportage III waar nu zo'n 10:000 km op staat zitten er al aardig wat putjes in de lak op die plek, dus zo gek is het echt niet. Wou dat er bij mij zo'n sticker op zat wat dat betreft. Quote
bowie97 Geplaatst 11 Maart, 2011 Geplaatst 11 Maart, 2011 Zijn de makers ook achter gekomen. Uit het pdf bestand. "From VIN U5YPC811ABL022659 these films are applied to new vehicles in production." Met andere woorden vanaf vin U5YPC811ABL022659 18-10-2010 hebben deze stickers. In de USA kun je dit spul kopen sommige hebben hun hele voorkant van de motorkap daarmee bekleed. Quote
elmerblues Geplaatst 11 Maart, 2011 Geplaatst 11 Maart, 2011 Het kan zijn dat ze in de loop van het productieproces hebben besloten om die dingen te gaan gebruiken, en dat alleen nieuwere series zo'n sticker hebben En, wat had ik nou gezegd..... Quote
bigwade Geplaatst 11 Maart, 2011 Geplaatst 11 Maart, 2011 En, wat had ik nou gezegd..... Gelijk hebben en krijgen is iets anders Die stickers komen er bij mij niet op, punt. Spatlapjes zitten in het stappenplan.. Quote
bowie97 Geplaatst 11 Maart, 2011 Geplaatst 11 Maart, 2011 Gelijk hebben en krijgen is iets anders Die stickers komen er bij mij niet op, punt. Spatlapjes zitten in het stappenplan.. Heb gisteren een tweede setje uit Korea binnen gekregen voor omgerekend 28.00 € En volgens mij waren ze weer in prijs gezakt. Quote
chuckion Geplaatst 17 Maart, 2011 Geplaatst 17 Maart, 2011 Geen knappe look die stickers op dat Casa White! Volgende week laat ik ze verwijderen... Quote
elmerblues Geplaatst 17 Maart, 2011 Geplaatst 17 Maart, 2011 Op de donkere kleuren (black pearl, dark gun) vallen ze bijna niet op. Op de lichtere kleuren is het een ander verhaal... Quote
Broosje Geplaatst 17 Maart, 2011 Geplaatst 17 Maart, 2011 Ik rij op dit moment een Renault Grand Scenic (zwart), zag pas deze week dat er op die plaats ook stickers zitten. Ach kom ik daar pas achter na 4 jaar Quote
Opa Geplaatst 17 Maart, 2011 Geplaatst 17 Maart, 2011 N.a.v. het bericht van Broosje, ben ik even naar buiten gelopen. En jawel hoor, mijn Cee'd 2007 (Machine Siver metallic) heeft ze ook ....... Goed zichtbaar, maar nooit gezien in die 4 jaar. Dus waar praten we eigenlijk over ? (Moet er wel bijzeggen dat ik niet van poetsen houd. Paar keer per jaar onder de borstels door is genoeg. Hij blijft dankzij de HotWax goed schoon, zo nodig met behulp van een regenbuitje.) Quote
chuckion Geplaatst 17 Maart, 2011 Geplaatst 17 Maart, 2011 Net telefonisch contact gehad met onze dealer en de vraag gesteld betreft de 2 stickers. Men zei dat het ten zeerste is aan te raden om deze NIET te verwijderen ivb met steenslag. Ik zei dat op deze plaats toch vrijwel geen sprake is van steenslag. Waar men me op antwoorde dat dit "zeker" kan gebeuren op die bepaalde plaats, en dat men dit weet uit ervaring bij andere Kia modellen. Toen ik zei dat deze stickers meer opvielen bij een Casa White bijvoorbeeld, zei men dat dit correct was, maar zei nogmaals deze erop te laten voor die reden(steenslag) Dus maw men kan ze indien gewenst na een bepaalde tijd verwijderen, maar meteen ook nieuwe plaatsen. Deze zijn blijkbaar afzonderlijk te bestellen bij Kia. Ikzelf poets mijn wagens wekelijks met Meguiar’s Ultimate Wash & Wax shampoo, maar nu reeds begint de aftekening op te vallen. Quote
Opa Geplaatst 17 Maart, 2011 Geplaatst 17 Maart, 2011 ..... Ikzelf poets mijn wagens wekelijks met Meguiar’s Ultimate Wash & Wax shampoo, maar nu reeds begint de aftekening op te vallen. Misschien niet zoveel poetsen ? Quote
luc1 Geplaatst 17 Maart, 2011 Geplaatst 17 Maart, 2011 Ik meen te verstaan dat vanaf 2011 die stickers er fabriek af opgekleefd worden. Als je ze wilt verwijderen misschien even nadenken. Verwijderen-steenslag-roest-GEEN garantie Quote
chuckion Geplaatst 17 Maart, 2011 Geplaatst 17 Maart, 2011 Zoveel?? Dit is toch zeer gewoon naar mijn mening? Hygiene boven alles! Niet? ) Misschien niet zoveel poetsen ? Quote
bigwade Geplaatst 18 Maart, 2011 Geplaatst 18 Maart, 2011 Ik meen te verstaan dat vanaf 2011 die stickers er fabriek af opgekleefd worden. Als je ze wilt verwijderen misschien even nadenken. Verwijderen-steenslag-roest-GEEN garantie Hou toch eens op met dat garantie denken, YAK. Gebruik je normale verstand.. Pak je de hele voorkant van de auto dan ook maar in folie/foam...... Dwaasheid. Daar hebben we lakstiftjes voor... Of je pakt je auto zo in http://www.kiaclub.nl/topic/6601-stickers-op-de-kia-sportage/page__view__findpost__p__56599 Bij mij komt het er NIET op Suc6:-) Quote
Ender Geplaatst 19 Maart, 2011 Topic Starter Geplaatst 19 Maart, 2011 Hou toch eens op met dat garantie denken, YAK. Gebruik je normale verstand.. Pak je de hele voorkant van de auto dan ook maar in folie/foam...... Dwaasheid. Daar hebben we lakstiftjes voor... Of je pakt je auto zo in http://www.kiaclub.nl/topic/6601-stickers-op-de-kia-sportage/page__view__findpost__p__56599 Bij mij komt het er NIET op Suc6:-) Quote
Smart Geplaatst 19 Maart, 2011 Geplaatst 19 Maart, 2011 Volgens mij was de vraag van de topicstarter meteen door mij beantwoord, waardoor dit topic feitelijk ná mijn antwoord overbodig was geworden........ http://www.kiaclub.nl/topic/6601-stickers-op-de-kia-sportage/page__view__findpost__p__56283 Quote
Smart Geplaatst 19 Maart, 2011 Geplaatst 19 Maart, 2011 Volgens mij was de vraag van de topicstarter meteen door mij beantwoord, waardoor dit topic feitelijk ná mijn antwoord overbodig was geworden........ http://www.kiaclub.nl/topic/6601-stickers-op-de-kia-sportage/page__view__findpost__p__56283 Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.