Jump to content

1.6GDI nu inderdaad leverbaar als X-clusive

Guest DSign

Recommended Posts

Guest DSign

N.a.v. het bericht van Peterrrr ben ik even bij de dealer langs gegaan.

De 1.6 GDI kan nu inderdaad worden besteld als X-clusive uitvoering, prijs: EUR 29.110,--

Het enige verschil met de 2.0 X-clusive is dat de 1.6 NIET met 18'' wordt geleverd :(

Dit maakt hem 3120 euro duurder dan de X-cutive Plus, die 25.990 euro is.

Hiervoor krijg je dus t.o.v. de Plus:

- volleder interieur met stoelverwarming voor en achter

- Xenon

- Navigatie, betere geluidsinstallatie (met subwoofer), achteruitrijcamera

- smart key met start/stop knop

Als je toch al het navi pack als optie wilde nemen (1595 euro) is nu de X-clusive zonder meer te overwegen.

Guest DSign

Beetje vertrouwen in wat ik zeg mag wel hoor... ;)

Vandaag toevallig de eerste klant naar aanleiding van mijn eerdere bericht gehad op de Sportage 1.6 X-clusive !

Ik had inderdaad beter eerst even in je profiel kunnen kijken, nou begrijp ik waarom jij zo goed op de hoogte bent! :rolleyes:

Jammer toch dat een dealer dit niet verteld. Omdat ik een X-clusive wilde vanwege navi e.d heb ik voor de 2.0 gekozen. 1.6 was goed genoeg geweest voor mij ben namelijk niet van plan een caravan achter mijn auto te hangen. 18 inch had ik wel bijbesteld. Straks gaan ze ook nog een 7 zitter introduceren dan liet mij niets meer te wensen over..

Jammer toch dat een dealer dit niet verteld. Omdat ik een X-clusive wilde vanwege navi e.d heb ik voor de 2.0 gekozen. 1.6 was goed genoeg geweest voor mij ben namelijk niet van plan een caravan achter mijn auto te hangen. 18 inch had ik wel bijbesteld. Straks gaan ze ook nog een 7 zitter introduceren dan liet mij niets meer te wensen over..

Die 1.6 X-clusive is pas leverbaar en staat bij kia nog niet eens op de site in de prijslijsten.

Zo blijft het altijd...straks wordt een 1.6GDI turbo aangeboden, ja die had ik ook liever willen hebben...of andere kleuren, of een rijkere standaarduitrusting...of een nieuw modeljaar....er is altijd wel een reden om te wachten, maar op een gegeven moment moet je toch een beslissing nemen.

Zo blijft het altijd...straks wordt een 1.6GDI turbo aangeboden, ja die had ik ook liever willen hebben...of andere kleuren, of een rijkere standaarduitrusting...of een nieuw modeljaar....er is altijd wel een reden om te wachten, maar op een gegeven moment moet je toch een beslissing nemen.

En éénmaal de beslissing genomen kunnen we ondertussen toch al genieten van .............het lange wachten :lol: .

• 4 weeks later...