Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Geef je mening  

9 leden hebben gestemd

1. 1. Deze venga is qua uiterlijk...

• Prachtig
      6
    • Normaal
      2
    • Niet zo mooi
      1

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hierbij mijn Kia Venga SE Comfort pack als show-off. Ik heb hem in de Poorboys Black Hole en Poorboys Natty's Red (Limited) wax staan. Getopt met een extra dubbele carnauba wax.

Sinds kort heb ik een polijst machine waardoor de wet look echt naar voren komt en hij een mooie donkere uitstraling krijgt.

De Venga is uitgerust met de volgende accessoires (bovenop de standaard Kia Venga X-tra Comfort Pack accessoires):

Interieur:

Lederen Pook, Lederen stuur (laten bekleden, zwart mat leer met grijze stik), Navigatie (entertainment) systeem Pioneer F920BT

Exterieur:

Achteruitrijcamera, spatlappen voor, bumper beschermfolie,

Chroom (RVS) accessoires: Instaplijsten, mistlamp randen, achterklep onder, handgrepen

Exterieur:

P31947021.jpg

P31946931.jpg

P31946901.jpg

P31946911.jpg

P31946861.jpg

P31946841.jpg

Interieur:

P31947141.jpg

P30246462.jpg

P30246501.jpg

IMG_11091.jpg

Reageer vooral!

Geplaatst

De Venga ziet er goed uit Remko. Je mag er trots op zijn!

De stemming is niet zo mijn ding!

Welke polijstmachine heb je aangeschaft en waar?

Geplaatst

Thnx! Binnenkort ook maar eens kijken voor zo'n machien, zeker nu ik kosten heb uitgespaard door niet te gaan voor de Waxoyl!:D

Geplaatst

@jos

Bedankt! Ben ook super tevreden het oogt echt heel mooi vind ik zelf.

Ik ga zometeen nog 1 wax laag aanbrengen en dan heb ik 3 lagen erop zitten, mooi diep nat blauw afgetopt met wet donkere carbauna wax.

Geplaatst

Hoi Remko

Ziet er echt heel mooi uit man

Die grepen staan perfect op deze kleur.

Tot nu toe vind ik dit echt de mooiste kleur core de rvs

Geplaatst

Laatste wax laag zit erop, de kleur is veel helderder geworden, heel mooi diep!

Zie hier de foto's, tevens een dichtbij foto gemaakt van de chroom handgrepen, hier vroeg Bigwade om.

De achterstrip chroom is nu ook beter te zien.

P3204729.jpg

P3204728.jpg

P32047251.jpg

Geplaatst

@venga1

Ik ben ongeveer 4 uur + 1,5 uur bezig geweest, inclusief chroom plakken

Bedankt voor je leuke reacties, ik ben zelf ook aangenaam verrast van het resultaat van het chroom, het kleurt echt perfect!!

Geplaatst

Laatste wax laag zit erop, de kleur is veel helderder geworden, heel mooi diep!

Zie hier de foto's, tevens een dichtbij foto gemaakt van de chroom handgrepen, hier vroeg Bigwade om.

De achterstrip chroom is nu ook beter te zien.

P3204729.jpg

P3204728.jpg

P32047251.jpg

Ziet er goed uit Remko!

Groet,

Peter

Geplaatst

hij staat er mooi bij Remko.. Even ter info voor de wax maniaken onder ons.. 2 waxlagen is meer dan voldoende. Meer kan je lak nl. niet opnemen in de porien.. Je hebt misschien het idee dat het donkerder is etc, maar het enige wat je gedaan hebt is de voorlaatste waxlaag beter oppoetsen. Dit betekent dat de 2e waxlaag niet elemaal goed ingetrokken was in de lak..

Dus.. 2 waxlagen is meer dan voldoende.

En wil je een echt donkere wetlook moet je eens de Dodo Juice waxen eens gebruiken. Wel altijd eindigen met een Carnabuwaxlaag.

Geplaatst

O o nou dat wordt opnieuw poetsen ben ik bang.

Je hebt de verkeerde wax gebruikt.

Maar je mag altijd oefenen op mijn auto hoor Remko.

Ik zou meer aan tevreden zijn als mijn auto er zo zou uitzien.

Geplaatst

@Alex, thanks! Ik ben erg tevreden met het resultaat, die PB world heeft echt hele fijne wax! Zoals je ziet perfect voor mijn kleur. Ik weet dat 2 lagen voldoende moet zijn, het oppoetsen is inderdaad bij de tweede keer beter gelukt. Ik doe vrijwel altijd twee lagen en vorige keer zag ik staan dat je een carnabuwaxlaag adviseerde, dit heb ik dus ook gedaan.

DoDo Juice heeft echt hele fijne waxen inderdaad, wel erg duur maar die ruiken echt super lekker! Ik heb wat samples hier liggen! :D

@Venga1 haha, geen verkeerde wax! Poetsen hoef je niet opnieuw te doen, je kunt het beter oppoetsen voor betere inwerking, maar dat krijg je echt alleen als je het machinaal doet, bij het aanbrengen van de tweede wax is dit dus beter gelukt.

We gaan zeker een keer jouw auto poetsen, leuk! :D

Geplaatst

Geen enkele wax is verkeerd.. Op enkele goedkope merken na als TW(Turtle wax) en de huismerken van Lidl, Aldi enz. na dan..

Het resultaat mag er zeker zijn enje voiture mag gezien worden zoals ik al eerder zei..

Doe je het uitpoetsen handmatig of machinaal?

Geplaatst

Ik poets het handmatig uit, maar na zo'n dag (1e dag) was ik helemaal op! Vandaar dat het waarschijnlijk de tweede dag beter ging.

Ik heb ondertussen een machine, pas bij de tweede keer gebruikt bij wax, wel heb ik de black hole met de machine opgebracht.

Geplaatst

Machinaal aanbrengen en uitpoetsen levert een beter resultaat op dan met de hand. Maar dat weten we allemaal al.

Ik heb sinds kort buiten de Meguiar's ook de Dodo Juice ontdekt en daar ben ik toch ook zeer te spreken over. Sommige produkten lijken misschien duurder maar daar doe je dan ook tot 40 beurten langer mee..

Ik laat wel eens zien wat het resultaat is met Dodo juice op deze Jaguar bijv: DSC04445.jpg

En deze is door een bekende van mij gedaan en daardoor ben ik naar Dodo Juice aan het kijken:

4745609629_a139c52077_z.jpg

Geplaatst

Je moet je foto's even kleiner maken, zijn zo groot nu past niet op mijn scherm.

Dat ziet er inderdaad heel mooi uit! Ik gebruik ook Dodo Juice, ik heb de shampoo (born to be mild) en ook wat detailing producten, zijn inderdaad zuinig in gebruik. Je zou Poorboys is moeten proberen, daar ben ik echt heel tevreden over.

Geplaatst

Over Poor Boys hoor ik ook veel positieve dingen.. Het grote voordeel van Poor Boys is dat je deze producten in de zon kunt blijven gebruiken.

Zoals ik al eerder zei. Meguiar's heeft top producten en zijn de andere goede merken ook aan te raden en soms zelfs beter.

En het wordt tijd voor een groter beeldscherm.. De nieuwe Imac met 24" staat op het verlanglijstje hier..

Geplaatst

Ik heb vanmiddag de nieuwe originele matten binnen gekregen, gelijk in de auto gelegd en ik moet zeggen het ziet er echt goed uit!

Stevige matten en er is duidelijk nagedacht over de stevigheid bij de voeten van de bestuurder!

Zie hieronder de foto's

foto-1.jpg

foto-2.jpg

foto-3.jpg

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...