Jump to content

Recommended Posts

Posted

Ik denk wel dat dat kan, maar zijn er dan ook organisatoren die dit onderdeel oppakken?

Of bedoel je evenementen die ergens landelijk worden georganiseerd?

Posted

Ik heb de vraag vanmorgen al in de week gelegd bij de andere moderatoren. Het lijkt mij inderdaad ook een leuk idee om daar andere zaken te plaatsen anders dan de verjaardagen die daar automatisch verschijnen.

De data vullen zich natuurlijk niet vanzelf. Wanneer wij ervoor gaan om hier andere zaken te gaan plaatsen dan moeten deze data, evenementen en betreffende links natuurlijk wel aangeleverd worden.

Posted

Kunnen er op de kalender geen evenementen genoteerd worden zoals 4x4 ontmoetingen enz?

Stuur ons maar een PM met het KIA gerelateerde evenement wat jij graag geplaatst wilt zien samen met de datum en eventueel een linkje naar dit evenement.

Hou ons wel even in de gaten, wij geven geen garantie.B)

Posted

Ik denk dat marc2041 verwacht dat er vanuit dit forum evenementen georganiseerd worden.

Helaas marc2041, dat kan en mag je mooi zelf regelen.

Eerdere evenementen zijn minder goed uitgevallen vanwege zeer karige belangstelling.

De gemiddelde Kia rijder zit hier kennelijk nogal vreemd in elkaar.

(autootje kopen, zeuren over ditjes en datjes en dan wegwezen)

Mocht je zelf iets leuks op willen zetten, probeer het !!

Suc6!!

Posted

Ik denk dat marc2041 verwacht dat er vanuit dit forum evenementen georganiseerd worden.

Helaas marc2041, dat kan en mag je mooi zelf regelen.

Eerdere evenementen zijn minder goed uitgevallen vanwege zeer karige belangstelling.

De gemiddelde Kia rijder zit hier kennelijk nogal vreemd in elkaar.

(autootje kopen, zeuren over ditjes en datjes en dan wegwezen)

Mocht je zelf iets leuks op willen zetten, probeer het !!

Suc6!!

Hoe moet ik de evenementen regelen als ik ze zelf niet weet!

Daarom ook mijn vraag of dat op de kalender gezet kan worden zodat ik (en anderen)ook

weten wanneer en waar er iets georganiseerd word.

Posted

Daarom ook mijn vraag of dat op de kalender gezet kan worden zodat ik (en anderen)ook

Nou nou Marc, hoewel ik je reactie op Bigwade enigszins kan voorstellen als je hem niet kent, kun je het ook proberen anders op te vatten.

Bigwade zegt simpelweg dat er in het verleden wel evenementen rond Kia zijn georganiseerd, maar dat men dit initiatief niet meer neemt omdat de opkomsten diverse keren redelijk tegen zijn gevallen.

Als jij zelf het initiatief zou nemen om iets te organiseren, moet je dus alles zelf doen. Momenteel zijn er weinig mensen die daartoe het initiatief nemen.

Mocht er weer iets georganiseerd gaan worden, dan zal dat in elk geval op het forum terug te vinden zijn en indien de moderatoren getipt worden zal het ook op de evenementen kalender gezet kunnen worden.

Laten we er dan wel vanuit gaan dat dit pas gebeurt als er een datum is gekozen voor het evenement en het dus min of meer vast staat.. Anders blijven we zometeen toevoegen, verwijderen, aanpassen... dat doen we nu al veel over het hele forum heen...

Overigens als noot: Nu André Mol een terugkeer maakt, KAN het natuurlijk zijn dat hij weer gezellige meetings organiseert...

Posted

Maar Marc,

Hoe moeten wij te weten komen dat er in den lande evenementen georganiseerd worden. Wij zijn hier geen van allen helderziend. Dus wanneer jullie voor ons de ogen en de oren zijn dan plaatsen wij voor eenieder die het weten wil alle gegevens.

Ik snap jou opmerking, maar wij zijn net als jij ook gewoon forumgebruikers en weten nou eenmaal ook niet alles. Af en toe een hint van een ander maakt het voor iedereen heel interessant.

Posted

De aspirant SP3 rijders kunnen bijv. een leuke kroeg-meeting in Den Bosch oid houden en elkaars koopcontracten bewonderen….. :-)

Er hoeft tenslotte nog niet gereden te worden.. :-)

• 3 weeks later...
Posted

Bij mooi weer morgen een biertje na werktijd ergens onder Utrecht?

Prachtig initiatief, maar 235 Km van mijn deur... beetje ver hé.

Misschien moeten we van een gezamenlijk Nederlands-Belgisch treffen afstappen gezien de grote afstanden.

Er komt overigens ook niet veel reactie op een gelijkaardig topic bij het Sportage 3-forum.sad.gif

Misschien heeft iedereen het te druk...

• 1 month later...
Posted

Prachtig initiatief, maar 235 Km van mijn deur... beetje ver hé.

Misschien moeten we van een gezamenlijk Nederlands-Belgisch treffen afstappen gezien de grote afstanden.

Er komt overigens ook niet veel reactie op een gelijkaardig topic bij het Sportage 3-forum.sad.gif

Misschien heeft iedereen het te druk...

Hey Smetjesmee

ik zie dat wel zitten om naar een bijeenkomst te komen voor Sportage-drivers.

Maar ik moet nog wachten zoals zovelen.Dus niet zo interessant hé.

Misschien is er vanaf volgend jaar daar meer interesse voor en zijn er al meer Sportage eigenaars.

mvg Benny