MarcelB Geplaatst 20 Maart, 2011 Geplaatst 20 Maart, 2011 Goedemorgen allemaal. Na een slechte ervaring met een onbetrouwbare autoverkoper in Zwitserland (helaas te laat ontdekt) heb ik een Hyundai Atos ingeruild voor een Kia Sportage 2000. Deze keer bij een betrouwbaarder dorpsgarage. Mijn vrouw rijdt er meestal in, en is in jubelstemming: da's toch heel wat anders dan zo'n klein "truttenschuddertje". Een klein maar hardnekkig probleempje heeft ons op jullie forum doen belanden. Maar ik heb al gezien dat de Kia Club NL veel meer te bieden heeft dan probleemoplossing. We hopen Blije Kia-rijders te worden. Grüezi, Marcel. Quote
Treespotter (aka Birdy) Geplaatst 20 Maart, 2011 Geplaatst 20 Maart, 2011 Hallo Marcel, welkom op 'ons' forum. Het forum is inderdaad meer dan een 'probleemoplosser'. Veel van ons zijn hier terecht gekomen uit nieuwsgierigheid om meer te weten te komen over een nieuwe aanwinst, maar wij worden ook veel bezocht om problemen te bespreken en om oplossingen te zoeken. Hierdoor lijkt het dat er veel mis is met de wagens, maar dat is inherent aan een merkenforum. Ik hoop dat jij jouw hardnekkige probleempje heb kunnen (laten) oplossen. Veel plezier nog hier op het forum. 1 Quote
Alex VB Geplaatst 20 Maart, 2011 Geplaatst 20 Maart, 2011 Hoi Marcel, Ook van mij een hartelijk en welgemeend welkom op ons leerzaam, maar ook gezellig forum. Vooral wens ik je veel plezier met jullie aanwinst en dat deze jullie veilig mag vervoeren. Misschien dat we elkaar ooit in het Zwitserse zullen ontmoeten op de wegen aldaar. Ik ben regelmatig in Luzern, Zurich en Zug. 1 Quote
Smart Geplaatst 20 Maart, 2011 Geplaatst 20 Maart, 2011 Welkom op het forum Marcel. Ik hoop dat jouw vragen beantwoord kunnen worden, maar daar heb ik het volste vertrouwen in. Veel lees- en schrijfplezier toegewenst! Quote
bigwade Geplaatst 20 Maart, 2011 Geplaatst 20 Maart, 2011 Welkom hier, vertel eens wat meer over je nieuwe trots ? 4WD ? km stand ? en ja Fotooooooooooo's want zo'n bijzondere hebben we hier niet zo, zeker niet met een leuk berglandschapje als achtergrond. Quote
Micle Geplaatst 21 Maart, 2011 Geplaatst 21 Maart, 2011 Ook namens mij van harte welkom Marcel. Ik wens jou erg veel lees en schrijf plezier. Micle Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.