Jantje.2 Posted April 4, 2011 Posted April 4, 2011 Goeie avond allemaal.. 3500km geleden heeft de Ceed een beurt gehad.. 1500km geleden zag ik toevallig dat de koelvloeistof op minimum stond dus heb ik hem bij gevuld tot max. Nu 2000km verder was het reservoir helemaal leeg... Heb hem weer bijgevuld en donderdag gaat hij maar weer is naar de dealer.. Quote
bigwade Posted April 4, 2011 Posted April 4, 2011 Goeie avond allemaal.. 3500km geleden heeft de Ceed een beurt gehad.. 1500km geleden zag ik toevallig dat de koelvloeistof op minimum stond dus heb ik hem bij gevuld tot max. Nu 2000km verder was het reservoir helemaal leeg... Heb hem weer bijgevuld en donderdag gaat hij maar weer is naar de dealer.. Duitse koelvloeistof gaat vast langer mee, net als de olie.. Eh Jantje, op naar de dealert....... Kan een slang klemmetje zijn wat tijdens de beurt, verbogen of weggemaakt is. Heb het met de Chevy ook eens gehad. Onderhoud is niet altijd wat je denkt.. Yanken lossen dat op door dan maar geen onderhoud te geven, ook een visie, tenslotte. Quote
Jantje.2 Posted April 4, 2011 Author Posted April 4, 2011 Duitse koelvloeistof gaat vast langer mee, net als de olie.. Eh Jantje, op naar de dealert....... Kan een slang klemmetje zijn wat tijdens de beurt, verbogen of weggemaakt is. Heb het met de Chevy ook eens gehad. Onderhoud is niet altijd wat je denkt.. Yanken lossen dat op door dan maar geen onderhoud te geven, ook een visie, tenslotte. Yeap hij gaat donderdag naar de dealert voor nog een paar dingetje, nemen ze dit ook ff mee.. En inderdaad, me corrado heeft me nooit laten staan en heeft nooit onderhoud gehad.. olie bijvullen?? Dan ging erin wat ik in de buurt had (van cardan olie tot hydrauliek olie) hahahah Quote
Recommended Posts