Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Koelvloeistof verbruik pro ceed 1.4

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Goeie avond allemaal..

3500km geleden heeft de Ceed een beurt gehad.. 1500km geleden zag ik toevallig dat de koelvloeistof op minimum stond dus heb ik hem bij gevuld tot max. Nu 2000km verder was het reservoir helemaal leeg... <_< Heb hem weer bijgevuld en donderdag gaat hij maar weer is naar de dealer..

post-3057-0-87312600-1301939571_thumb.jpg

Geplaatst

Goeie avond allemaal..

3500km geleden heeft de Ceed een beurt gehad.. 1500km geleden zag ik toevallig dat de koelvloeistof op minimum stond dus heb ik hem bij gevuld tot max. Nu 2000km verder was het reservoir helemaal leeg... <_< Heb hem weer bijgevuld en donderdag gaat hij maar weer is naar de dealer..

Duitse koelvloeistof gaat vast langer mee, net als de olie..

Eh Jantje, op naar de dealert.......

Kan een slang klemmetje zijn wat tijdens de beurt, verbogen of weggemaakt is.

Heb het met de Chevy ook eens gehad.

Onderhoud is niet altijd wat je denkt..

Yanken lossen dat op door dan maar geen onderhoud te geven, ook een visie, tenslotte.

Geplaatst

Duitse koelvloeistof gaat vast langer mee, net als de olie..

Eh Jantje, op naar de dealert.......

Kan een slang klemmetje zijn wat tijdens de beurt, verbogen of weggemaakt is.

Heb het met de Chevy ook eens gehad.

Onderhoud is niet altijd wat je denkt..

Yanken lossen dat op door dan maar geen onderhoud te geven, ook een visie, tenslotte.

Yeap hij gaat donderdag naar de dealert voor nog een paar dingetje, nemen ze dit ook ff mee..

En inderdaad, me corrado heeft me nooit laten staan en heeft nooit onderhoud gehad.. olie bijvullen?? Dan ging erin wat ik in de buurt had (van cardan olie tot hydrauliek olie) hahahah

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...