Jump to content

rode gloed op bekleding

hanteun

Recommended Posts

Ik ben in het bezit van een rode kia picanto (2005), sinds kort zit een rode gloed op de achter bekleding.

Volgens kia nederland zijn er nog geen enkele klachen op dit plobleem geweest en zijn hierook niet mee bekend.

Ik vraag mij af of er mensen zijn wie dit probleem ook hebben, graag zou ik met hun in contact willen komen,

Groet; Hanteun

Ik ben in het bezit van een rode kia picanto (2005), sinds kort zit een rode gloed op de achter bekleding.

Volgens kia nederland zijn er nog geen enkele klachen op dit plobleem geweest en zijn hierook niet mee bekend.

Ik vraag mij af of er mensen zijn wie dit probleem ook hebben, graag zou ik met hun in contact willen komen,

Groet; Hanteun

Zijn er ook mensen die dit probleem NIET hebben???

Zijn er ook mensen die dit probleem NIET hebben???

Nee, hebben wij met onze Picanto geen last van gehad. Was trouwens ook blauw metallic.

Hoe kan de lak trouwens ook afgeven op de binnenbekleding.....!

Mijn vraag is hierbij, wat gaat Kia doen ondanks dat er verder geen klachten bekend zijn?

Wat heeft een rode gloed op de bekleding te maken met rode lak aan de buitenkant ?

Auto is 6 jaar oud.........

Overgespoten met waterverf na een ongevalletje ?

Ik denk niet dat je Kia of wie dan ook met dit verschijnsel lastig kunt vallen.

Heb je plaatjes ?

• 2 weeks later...

Bedankt voor de reacties.

Het probleem is ; schade aan de auto gehad. De auto is overgespoten en verfstof is op de bekleding gekomen. Het herstel bedrijf heeft geen goed werk geleverd.

Ik moet bewijzen dat het verf is en geen zonneschade ( wat de experts van de verzekering zeggen) Vandaar dat ik op zoek ben naar mensen die dit ook NIET hebben. Kia zegt ook dat dit niet bij hun bekend is, wat dus mijn zaak tegen de verzekering sterker maakt, dat samen met andere onafhankelijke experts is voor mij goed nieuws.

• 3 months later...

Zit het ook op het kunststof aan binnenkant van de deuren?

Zo ja, dan kun je proberen met een oplosmiddel zoals Terpentine Wasbenzine of Thinner op zo'n plek te wrijven of het er af gaat, dan heb je het bewijs dat het verf is.

Maar let heel goed op, ik zeg het dus met nadruk; ga met het bewuste middel eerst op een onopvallende plek experimenteren of het kunststof NIET oplost.

Want ga je zomaar schoonmaken en het spul lost op, krijg je een foeilelijke vlek.

Wees hier dus uiterst voorzichtig mee.

De stoelen een gloed, ja, niet leuk, maar als er geen oplossing komt zou ik goede stoelhoezen nemen.

Ik gebruik al jaren hoezen, ja, niet altijd even mooi, maar beter een vlek in een hoes dan in de stoel, niet dan?

Tegenwoordig kun je zoveel kopen, moet een passende set te vinden zijn voor plm. 60 eurie.