Jantje.2 Geplaatst 15 April, 2011 Geplaatst 15 April, 2011 Een tijdje terug had ik al een bericht geplaatst over de kapotte bekleding van de bestuurdersstoel van mijn kia pro ceed uit 2009. Ik dacht dat dit netjes opgelost was maar tot mijn verbazing en grote verontwaardiging krijg ik daarvoor vandaag een rekening van maar liefst 225,80 euro op de mat!! Als dit geen garantie was geweest hadden ze dit eerst wel even mogen melden, voor dat geld kan ik beide stoelen met skai laten bekleden namelijk. Ik heb net met ze aan de telefoon gehangen, die gasten sporen voor geen meter daar en heb nu juist Kia Nederland maar ingeschakeld om dit probleem op te lossen of mij maar eens uit te leggen waarom dit geen garantie zou zijn.. Quote
hielke Geplaatst 15 April, 2011 Geplaatst 15 April, 2011 Ik heb net met ze aan de telefoon gehangen, die gasten sporen voor geen meter daar en heb nu juist Kia Nederland maar ingeschakeld om dit probleem op te lossen of mij maar eens uit te leggen waarom dit geen garantie zou zijn.. Het antwoord van KIA zal waarschijnlijk zijn: Dit is een zaak tussen u en uw dealer. Wij nemen hier geen standpunt over in. Quote
bigwade Geplaatst 15 April, 2011 Geplaatst 15 April, 2011 Een tijdje terug had ik al een bericht geplaatst over de kapotte bekleding van de bestuurdersstoel van mijn kia pro ceed uit 2009. Ik dacht dat dit netjes opgelost was maar tot mijn verbazing en grote verontwaardiging krijg ik daarvoor vandaag een rekening van maar liefst 225,80 euro op de mat!! Als dit geen garantie was geweest hadden ze dit eerst wel even mogen melden, voor dat geld kan ik beide stoelen met skai laten bekleden namelijk. Ik heb net met ze aan de telefoon gehangen, die gasten sporen voor geen meter daar en heb nu juist Kia Nederland maar ingeschakeld om dit probleem op te lossen of mij maar eens uit te leggen waarom dit geen garantie zou zijn.. Was dat niet die Almere dealer waar je nou net zo tevreden over was ? Ik zou er even langs gaan (als je in de buurt bent) en dit netjes bespreken. Komt het vast goed. Quote
Alex VB Geplaatst 16 April, 2011 Geplaatst 16 April, 2011 Ik kan me voorstellen dat Jan nu niet in de mood is om netjes te blijven.. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.