oldspice Posted April 20, 2011 Posted April 20, 2011 Ja euhh , ik zie hier allemaal "nieuwe" kia rijders , ik heb zelf een heel andere Kia , namelijk een Magentis 2.0 uit begin 2003 . ik heb m sinds begin dit jaar en bevalt me echt prima , groot en lomp , maar wel ruim en comfortabel . Tot nu toe probleemloos . Quote
bigwade Posted April 20, 2011 Posted April 20, 2011 Ja euhh , ik zie hier allemaal "nieuwe" kia rijders , ik heb zelf een heel andere Kia , namelijk een Magentis 2.0 uit begin 2003 . ik heb m sinds begin dit jaar en bevalt me echt prima , groot en lomp , maar wel ruim en comfortabel . Tot nu toe probleemloos . JA NATUURLIJK !!!!! WELKOM HIER. TOFFE BAK ! en weer eens wat anders. Weet alleen niet of je veel "collega's" zult treffen, maar voor problemen zijn er ook zo nu en dan echte kenners/monteurs aanwezig, antwoord op vragen kan dus even duren. Ik zou zeggen maak eens wat meer foto's van die pracht sjees en zet ze bij je garage serie. Cheers! Quote
Smart Posted April 20, 2011 Posted April 20, 2011 Natuurlijk, iedereen is welkom met een Kia. Veel lees- en postplezier toegewenst! Je moet af en toe wel tegen een geintje kunnen...... Quote
MauS Posted April 20, 2011 Posted April 20, 2011 gewoon nog even een tijdje in sturen de auto is absoluut niet verkeerd! zo'n : Magentis ! maar ik zou voor de grap is een keer kijken wat de inruil doet, neem je een mooie Picanto full-options voor nog geen 12k zuinig compact maar toch de luxe. (ruimte is wel wat minder dan een Magentis ) Welkom! Quote
bigwade Posted April 20, 2011 Posted April 20, 2011 Hou es op prachtbak http://www.autoweek.nl/autotest/720/Kia-Magentis-20 Ga en wil je toch niet vergelijken met een "mug"...... Quote
Jantje.2 Posted April 20, 2011 Posted April 20, 2011 Kia magentis is zeker een mooie auto! Welkom op het forum trouwens Quote
oldspice Posted April 20, 2011 Author Posted April 20, 2011 owkee klinkt cool , maarr wtf , begint iemand nou dat ik mn magentis moet inruilen op een picanto ??? bij gebrek aan een kotsende smiley plaats ik maar deze : oww enne geintjes kan ik wel tegen hoor , jullie hoop ik ook Quote
MauS Posted April 21, 2011 Posted April 21, 2011 owkee klinkt cool , maarr wtf , begint iemand nou dat ik mn magentis moet inruilen op een picanto ??? bij gebrek aan een kotsende smiley plaats ik maar deze : oww enne geintjes kan ik wel tegen hoor , jullie hoop ik ook op de vraag van je topic "pas ik hier wel bij "? kan ik 1 ding al wel stellen en dat is dat je jeugdige taalgebruik als "wtf" niet past bij de auto die je rijdt. en als ik een Magentis reed, reed ik hem of op of ruilde ik hem in voor kleinere model die zuiniger en luxer is dan een Magentis. (echter is dit natuurlijk een persoonlijke mening) Quote
scorpioshuma Posted April 21, 2011 Posted April 21, 2011 en als ik een Magentis reed, reed ik hem of op of ruilde ik hem in voor kleinere model die zuiniger en luxer is dan een Magentis. Ehhh luxer als de magentis ?? Ik weet niet hoor, maar dat is een bom van een auto qua luxe. Daarmee zul je makkelijk met familie en bagage over de autobahn zoeven op weg naar het zuiden...zie ik je met de picanto nog niet doen. Quote
oldspice Posted April 21, 2011 Author Posted April 21, 2011 op de vraag van je topic "pas ik hier wel bij "? kan ik 1 ding al wel stellen en dat is dat je jeugdige taalgebruik als "wtf" niet past bij de auto die je rijdt. en als ik een Magentis reed, reed ik hem of op of ruilde ik hem in voor kleinere model die zuiniger en luxer is dan een Magentis. (echter is dit natuurlijk een persoonlijke mening) Whooww , dat gaat hier diep zeg .... taalgebruik linken aan een auto of de berijder , wel lachen Ff seri nu , ik heb de magentis nog maar een paar maanden , ik wilde graag een lekker grote auto , juist omdat de aanschafwaarde zo laag is vind ik het niet erg dat de wagen wat meer verbruikt ( ik rij maximaal 12000 pj). Mijn plan is idd om mijn magentis op te rijden , hij rijd echt enorm lekker , qua luxe mis ik eigenlijk niets behalve lederen bekleding en navi . Ik heb nog getwijfeld over een 2.5 v6 automaat van een iets recenter bouwjaar , wie weet word dat wel mijn volgende . Ik voel me (ondanks m'n 40+) best wel jeugdig en gedraag me misschien ook nog zo , ik zie de Magentis niet als een oude mensen auto , ik zie juist veel ouderen in kleine autootjes rondrijden tegenwoordig . Ik heb niks tegen kleinere zuinige autootjes , maar ik kies bewust voor een oudere grote auto , ieder z'n ding . Quote
oldspice Posted April 21, 2011 Author Posted April 21, 2011 JA NATUURLIJK !!!!! WELKOM HIER. TOFFE BAK ! en weer eens wat anders. Weet alleen niet of je veel "collega's" zult treffen, maar voor problemen zijn er ook zo nu en dan echte kenners/monteurs aanwezig, antwoord op vragen kan dus even duren. Ik zou zeggen maak eens wat meer foto's van die pracht sjees en zet ze bij je garage serie. Cheers! Merci , ik zal eerdaags wat nieuwe foto's maken en plaatsen . Meteen een goede reden om m eens goed te poetsen ! Quote
Jantje.2 Posted April 21, 2011 Posted April 21, 2011 op de vraag van je topic "pas ik hier wel bij "? kan ik 1 ding al wel stellen en dat is dat je jeugdige taalgebruik als "wtf" niet past bij de auto die je rijdt. en als ik een Magentis reed, reed ik hem of op of ruilde ik hem in voor kleinere model die zuiniger en luxer is dan een Magentis. (echter is dit natuurlijk een persoonlijke mening) zegt een persoon die in een zwaar nutteloze audi tt rijdt die ook nog eens absoluut niet zuinig is Je kent de persoon niet, je kent zijn levensstijl niet.. ga dan niet iemand meteen in een hokje trappen, misschien heeft die wel 2 volwassen kinderen die nog thuis wonen.. succes met je picanto dan he! Quote
Guest Angelique Posted April 22, 2011 Posted April 22, 2011 Whooww , dat gaat hier diep zeg .... taalgebruik linken aan een auto of de berijder , wel lachen Ff seri nu , ik heb de magentis nog maar een paar maanden , ik wilde graag een lekker grote auto , juist omdat de aanschafwaarde zo laag is vind ik het niet erg dat de wagen wat meer verbruikt ( ik rij maximaal 12000 pj). Mijn plan is idd om mijn magentis op te rijden , hij rijd echt enorm lekker , qua luxe mis ik eigenlijk niets behalve lederen bekleding en navi . Ik heb nog getwijfeld over een 2.5 v6 automaat van een iets recenter bouwjaar , wie weet word dat wel mijn volgende . Ik voel me (ondanks m'n 40+) best wel jeugdig en gedraag me misschien ook nog zo , ik zie de Magentis niet als een oude mensen auto , ik zie juist veel ouderen in kleine autootjes rondrijden tegenwoordig . Ik heb niks tegen kleinere zuinige autootjes , maar ik kies bewust voor een oudere grote auto , ieder z'n ding . WTF...wat een waanzinnig topic....40+ en een grote toet en dan puberale taal bezigen....foei foei foei Ik rij ook graag wat groter en dan maar wat ouder dan dat ik erdoor overreden wordt. Welkom op dit forum! Geen zorgen, jij gaat wel inpassen Quote
bigwade Posted April 22, 2011 Posted April 22, 2011 Ik rij ook graag wat groter en dan maar wat ouder dan dat ik erdoor overreden wordt. Fraaie zin, 6x gelezen, blijft verwarrend. Houden we er maar in denk ik. Ik zou em beslist als handtekening nemen. Best stoer Quote
oldspice Posted April 22, 2011 Author Posted April 22, 2011 WTF...wat een waanzinnig topic....40+ en een grote toet en dan puberale taal bezigen....foei foei foei Ik rij ook graag wat groter en dan maar wat ouder dan dat ik erdoor overreden wordt. Welkom op dit forum! Geen zorgen, jij gaat wel inpassen Heeejjj Angelique , bedankt voor t warm welkom , ik voel me nu echt helemaal thuis ... behalve dat inpassen dan heh msn en 06 wisselen we later wel uit cu Quote
oldspice Posted April 24, 2011 Author Posted April 24, 2011 zegt een persoon die in een zwaar nutteloze audi tt rijdt die ook nog eens absoluut niet zuinig is Je kent de persoon niet, je kent zijn levensstijl niet.. ga dan niet iemand meteen in een hokje trappen, misschien heeft die wel 2 volwassen kinderen die nog thuis wonen.. succes met je picanto dan he! Ach misschien heeftie wel zo'n tt - tje , heeeel verantwoord Quote
MauS Posted May 3, 2011 Posted May 3, 2011 Ach misschien heeftie wel zo'n tt - tje , heeeel verantwoord nee mijne is iets groter, schaal 1 op 10... Ehhh luxer als de magentis ?? Ik weet niet hoor, maar dat is een bom van een auto qua luxe. Daarmee zul je makkelijk met familie en bagage over de autobahn zoeven op weg naar het zuiden...zie ik je met de picanto nog niet doen. Klopt helemaal, Picanto wordt gebruikt voor stadsverkeer. voor de Autobahn gebruik ik de Q7 van vaders Quote
MauS Posted May 3, 2011 Posted May 3, 2011 Whooww , dat gaat hier diep zeg .... taalgebruik linken aan een auto of de berijder , wel lachen Ff seri nu , ik heb de magentis nog maar een paar maanden , ik wilde graag een lekker grote auto , juist omdat de aanschafwaarde zo laag is vind ik het niet erg dat de wagen wat meer verbruikt ( ik rij maximaal 12000 pj). Mijn plan is idd om mijn magentis op te rijden , hij rijd echt enorm lekker , qua luxe mis ik eigenlijk niets behalve lederen bekleding en navi . Ik heb nog getwijfeld over een 2.5 v6 automaat van een iets recenter bouwjaar , wie weet word dat wel mijn volgende . Ik voel me (ondanks m'n 40+) best wel jeugdig en gedraag me misschien ook nog zo , ik zie de Magentis niet als een oude mensen auto , ik zie juist veel ouderen in kleine autootjes rondrijden tegenwoordig . Ik heb niks tegen kleinere zuinige autootjes , maar ik kies bewust voor een oudere grote auto , ieder z'n ding . kijk helder verhaal, dit verklaart een hoop. deze is niet verkeerd: Quote
oldspice Posted May 6, 2011 Author Posted May 6, 2011 nee mijne is iets groter, schaal 1 op 10... Klopt helemaal, Picanto wordt gebruikt voor stadsverkeer. voor de Autobahn gebruik ik de Q7 van vaders Aha , nu is het duidelijk , een Q7 is heel gaaf , ik rij regelmatig voor mijn werk in een dik aangeklede 2010 Q5 die is al leuk maar het is het net niet , het blijft een mini-Q7 . Mijn vader rijdt helaas in een wat ander soort auto , een 2009 Toyota Yaris 1.3 . Die leen ik dus maar niet van hem , ook al schijnt het een goed ding te zijn , ze gaan er zelfs helemaal mee naar Duitsland op vakantie . Quote
Smart Posted May 6, 2011 Posted May 6, 2011 Aha , nu is het duidelijk , een Q7 is heel gaaf , ik rij regelmatig voor mijn werk in een dik aangeklede 2010 Q5 die is al leuk maar het is het net niet , het blijft een mini-Q7 . Mijn vader rijdt helaas in een wat ander soort auto , een 2009 Toyota Yaris 1.3 . Die leen ik dus maar niet van hem , ook al schijnt het een goed ding te zijn , ze gaan er zelfs helemaal mee naar Duitsland op vakantie . Wat zeggen ze ook alweer? Wie het kleine niet eert, is het grote niet wee.........! Quote
oldspice Posted May 6, 2011 Author Posted May 6, 2011 Tuuurlijk Smart, dat zijn dezelfde "ze" die zeggen : "al is het spreekwoord nog zo raar , als het rijmt dan is het waar " nu weer lief doen tegen elkaar Quote
bigwade Posted May 6, 2011 Posted May 6, 2011 Ja en het is 's avonds kouder dan buiten......... Quote
oldspice Posted May 6, 2011 Author Posted May 6, 2011 dit zeggen ze ook : If God had wanted people to give blow jobs, he wouldn't have given them teeth. Quote
Recommended Posts