Jump to content

Recommended Posts

Posted

Dit betreft een product op basis van nanotechnology.

Uitstekend product maar men is onderzoek aan het doen wat het voor (gezondheids)risico kan inhouden.

De deeltjes zijn zo klein dat het heel makkelijk in het lichaam kan komen (zeker als men gaat nevelen)en het breekt zich niet af.

Er was laatst een heel tv-programma aan besteed Nader Belicht - Uitgelicht of zoiets en kort door de bocht genomen men was hier

nog lang niet uit dus voorlopig zeg maar een verdacht product.Ondanks dit feit is er al veel op de markt met deze technology.

Maar het werkt wel, al een tijd geleden het geprobeert op de muur van een badkamer en inderdaad er bleef geen waterdruppel achter rolden er zo vanaf en super glimmende tegels en het voelde zeer glad aan na de behandeling.

Dus ........

Groet Kialoog.

Posted

Het hangt ervan af hoe je het aanbrengt of het een gezondheidsrisico is of niet.. Wij - mijn werk - werk met Zincoxide en Nano technologie onder de naam Zano. Ook nanodeeltjes kunnen zo gemaakt worden dat het niet in het lichaam terecht kan komen en alleen op je huid. Hoe precies en wat weet ik niet precies..

Terug on topic!

Zelf heb ik met dit product geen ervaring en ik zal dus ook geen uitspraak hierover odne over het wel of niet werken.. Zoals jezelf al een paar keer hebt vertelt aan anderen: Probeer het en je weet het!

Posted

Naast de directe consequenties voor de gezondheid van mensen verdienen ook de bredere maatschappelijke gevolgen van nanotechnologieën aandacht.

Deze kunnen zowel gewenst als ongewenst zijn. Als enabling technologies hebben nanotechnologieën vooral de neiging om vraagstukken die door

andere technologische ontwikkelingen gerezen zijn, te versterken. Op de wat langere termijn kunnen ook geheel nieuwe vraagstukken ontstaan, bijvoorbeeld

door de ontwikkeling en toepassing van ICT-implantaten in de hersenen.

http://www.gezondheidsraad.nl/sites/default/files/Nanotechnologie2.pdf

Nanotechnologie is het 'asbestprobleem' van de toekomst ??

http://www.rug.nl/kennisdebat/onderwerpen/nano/index

Posted

Nanotechnologie is het 'asbestprobleem' van de toekomst ??

is een punt van zorg idd.